Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]
Tuosta pop upista...
Itse käsitän pop up -ilmiön siten, että peli ei ehdi ladata kaikki tekstuureja/objekteja ja ne sitten hyppäävät yhtäkkiä esiin (esim. autolla ajettaessa puut tai vastaan tulevat autot vain ilmestyvät yhtäkkiä tyhjästä eteen, eivätkä tule kauniisti ja tasaisesti horisontista). Toki tulkintoja tästä ilmiöstä voi olla monia.
Tuo, mitä Zoukka sanoo tässä demossa pop upiksi, on mielestäni pikemminkin tekstuuri/3d-kehikon bugi. Se palikka siellä ylhäällä välkkyy moneen kertaan selkeästi. Se ei ole ominaista pop up -ilmiölle. Varsinkin kun pelihahmo ei seelaa siinä kohtaa edestakaisin. Palikka myös näyttää jäävän kokonaan pois kuvasta sen välkynnän jälkeen. Pikku bugi ja toivottavasti (lue todennäköisesti) saavat sen korjattua sitten kauppapellin.
Mutta saahan tästäkin tikusta näköjään asiaa väännettyä.
Zoukalle sitten, että voisit oikeasti hieman miettiä noita kirjoituksiasi. Kritiikki on ok, mutta sinun postauksesi ovat aika mielipidejyrkkiä.
Mitä tässä olen PS-puolen kirjoitteluasi seuraillut, niin MGS4 taitaa olla ainoa aihealue, missä olet jotakin positiivista saanut sanottua. Muuten tulee aika kylmää kyytiä.
Tuollainen foorumikäytös on saanut ainakin omalla kohdallani aikaan sen, etten enää ota kirjoituksiasi ollenkaan vakavasti.
Mikä on harmi, koska sinulta voisi tulla jotakin järkevääkin ja hieman objektiivisempaa näkökulmaa asioihin.
Mutta kun minä en jaksa positiivisista asioista puhua, elleivät ne todella minua vakuuta/yllätä/puhuttele. Muutenhan en muuta tekisikään kuin spämmäisin jokaista triidiä itsestäänselvillä viesteillä?
Kannattaako oikeasti tulla edes kirjoittelemaan, jos et mitään positiivista keksi?
Ja spämmäystä voi tehdä monella tapaa...