Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mitä tässä nyt on näitä videoita ihmetellyt, niin kyllähän tuo KZ2 aikasten makoisalta vaikuttaa.
Parhaimman näköistä FPS:ää, mitä olen konsoleilla nähnyt.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan hyvältähän se näytti, pelattavuudesta ja sisällöstä en sitten tiedä. Toisaalta, näitä FPSiä pukkaa ulos sitä tahtia, että varmaan pitää valita se, joka näyttää parhaalta, koska loppupeleissä sisältö on kuitenkin sitä samaa huttua ja harvemmin mitään mullistavaa uutta ja ihmeellistä... Toivottavasti esim. Quake Wars ja Resistance 2 olis sitä mitä niissä luvataan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tykkäsin videossa siitä, miten orgaanisen näköiseltä juokseminen vaikutti joissain kohdin. Eli ihan pientä huojuntaa sekä pysty että vaakasuunnassa, ei mitään Gearsin juoksemisen kaltaista ravistelua. Myös ampuminen oli todella aidon näköistä, rekyyli välittyi ihan videostakin.

Graafisesti tuo oli myös ihan kiva. Värityksestä valittaminen ainakin tuntui aiheettomalta, olihan siellä kirkkaan väristä kokkoa ja muutenkin ympäristössä oli muutakin kuin harmaata. Itse en ole vieläkään jaksanut pelata KZ1:tä läpi (olen jumissa jossain ihme suollarämpimiskohtauksessa, enkä ole peliin koskenut varmaan puoleen vuoteen), mutta muistikuvieni perusteella väripaletin kanssa on otettu melkoisia harppauksia eteenpäin.

Tästä huolimatta pahoin pelkään, että tulossa on Generic Shooter 7. Nätti sellainen, mutta geneerinen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tässä jeux-videon pätkässä näkyy tuo miehistönkuljetusaluksen laskeutumisvaihe ja todella näyttävän näköistä ryminää tuo kyllä on. Jos vertaa siihen e3 2005 trailerin vastaavaan, niin kyllä minusta aika lailla samoissa ollaan.

http://www.jeux-france.com/news26836_images-et-video-killzone-2.html

EDIT: Toki kun pidemmälle katsoo, niin selkein ero ehkä on tuo oman puolen sotilaiden vuorovaikutus ja toiminta keskenään ja pelaajan kanssa. Peleissä ei kyllä vielä tuon target renderin tasolle ylletä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tästä huolimatta pahoin pelkään, että tulossa on Generic Shooter 7. Nätti sellainen, mutta geneerinen.

Heh hauskasti se kommenttini josta sain bannit Gaffista oli "Looks really generic" :p

Olisi pitänyt odottaa päivä tai pari ennen totuuksien laukomista.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Voisko tuo sanan "geneerinen" tilalle jo keksiä joku muu?
Sitä viljellään nykyään siihen malliin, että itse sana alkaa olla geneerinen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mielestäni pelin väripaletti on juuri sopiva..on vaikea luoda dramaattista tunnelmaa sodan ja luonnonvoimien runtelemasta planeetasta, jos kaikki on värjätty karkkivärein kirjavaksi.

Esimerkiksi lens flaret, räjähdykset ja sen sellaiset ovat sävyiltään monipuolisia, eikä suinkaan haaleita kuten alkuperäisessä killzonessa.
Valitettavaa kuitenkin on, että tuskin tässä pelissä tosiaan mitään uutta ja ihmeellistä on gameplayn puolella, vaikka sitä kovasti toivonkin.
Ainakin tyyliltään (juoksu, eleet, kanssasotilaiden näennäinen kanssakäyminen) peli vaikuttaa lupaavalta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Valitettavaa kuitenkin on, että tuskin tässä pelissä tosiaan mitään uutta ja ihmeellistä on gameplayn puolella, vaikka sitä kovasti toivonkin.

Näyttävää ja hyvin toteutettua FPS toimintaa minä odotan, en sen enempää. COD4 oli juuri tätä ja minulle se riitti mainiosti ja niin ilmeisesti miljoonille muillekin. Jos liikaa kikkaillaan niin helposti hukataan hauskuus.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Valitettavaa kuitenkin on, että tuskin tässä pelissä tosiaan mitään uutta ja ihmeellistä on gameplayn puolella, vaikka sitä kovasti toivonkin.

No jaa, kyllä mun mielestä jo pelkästään suojamekaniikka koko ajan FPS-muodossa on uusi ja kiva lisä. Muutenkin hahmon tunne pään kääntymisten takia eri tilanteissa on sen verran hyvin tehty, että tunnelma ja pelattavuus nousee luultavasti perusräiskinnän yläpuolelle. Aseen lataukset, kaverin ylös auttamiset, ym. on mukavia ja hienon näköisiä juttuja.

Saa nähdä tuleeko nettipeliinkin sellaisia reittejä mihin ei pääse ilman kaverin apua. Käsi ojoon ja korkeaan reittiin nostaminen, kun halutaan hyökätä yhdessä jonnekin. Ihan niin kuin näytetyssä yksinpelissä :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

En nyt menisi sanomaan myöskään Resistancea, COD4:sta tai Halo 3:sta mitenkään innovatiivisiksi. Hyvin niitä kuitenkin jaksoi tahkoa. Kyllähän KZ2 on nätti, odottelen kuitenkin lopullista versiota ennen kuin päätän hankinko pelin.

Se on tosin totta että osa porukasta on peliä kohtaan ihan järkyttävän kriittisiä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Vai että oikein popuppia yhdestä kohtaa jo löydetty :rolleyes: Miten anteeksi antamatonta, etenkin kun sama asenne on kaikkia pelejä kohtaan. Harmaudesta itkeminen, silmissäni se näyttää kylläkin siniseltä(?), on hivenen hassua kun pelissä on paljon eri värejä. Jos ette ole huomanneet niin värejä käytetään tehokeinoina. Katsokaapas videot uudestaan niin huomaatte kuinka väririkas peli oikeasti onkaan. Killzone 2n AD on vertaansa vailla. Kuka muu huomasi että juoksuhautojen rautalanka ei ollut 2Dtä? Joko kyseessä oli ihka aitoa 3Dtä tai GG pojilla on hienoja kikkoja takataskussa.

Onhan myös ennen kuulumatonta että demoa olisi helpotettu mediaa varten esittely tarkoituksessa. Videoissa on enemmän häirinnyt huonot pelaajat. Räjäytetään silta, mutta mennäänkin suojan taakse piiloon ettei varmasti nähdä messevää grafiikka räjähdyksen ja irtoaineksen muodossa. Edellisessä demossa A.I. oli agressiivisempi, mutta pelaaja ei pystynyt kuolemaan. Mitä helghastien olisi tuossa demossa pitänyt oikein tehdä? Harvemmin puolustajat lähtevät hyökkääjien kimppuun suojistaan. Kuitenkin vasta kahta kenttää näytetty ja pelikin kaukana valmiista.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No se sama lässytys käydään pelin kuin pelin kohdalla aina ennen julkaisua, joten siksi ei millään jaksaisi hypettää EHKÄ hyvää tekoälyä ja EHKÄ piristyvää väripalettia ja vieläpä jos GG:n pojat saisivat kenttädesigniin EHKÄ lisää monipuolisuutta. Ei kiinnosta.

Ja jos joku kritiikkiä joskus kerran vuodessa jotain peliä kohtaan esittää niin ei siihen herranjumala tarvitse joka kerta quotata, että "miten nä sen tiedät, tohan on vasta demo ja pre-alphan pre-beta versio".

Sekään ei nimittäin kiinnosta. (ja eikö se pelin edellinen build ollut pre-alpha :confused:)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ja jos joku kritiikkiä joskus kerran vuodessa jotain peliä kohtaan esittää niin ei siihen herranjumala tarvitse joka kerta quotata, että "miten nä sen tiedät, tohan on vasta demo ja pre-alphan pre-beta versio".

No jaa, mielestäni aika ahkeraan olet tässä threadissa viihtynyt :rolleyes: Ei se ole kritiikkiä että sanoo vain jotain negatiivistä, kritiikkiin kuuluu myös positiiviset asiat.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No jaa, mielestäni aika ahkeraan olet tässä threadissa viihtynyt :rolleyes: Ei se ole kritiikkiä että sanoo vain jotain negatiivistä, kritiikkiin kuuluu myös positiiviset asiat.

Mutta kun minä en jaksa positiivisista asioista puhua, elleivät ne todella minua vakuuta/yllätä/puhuttele. Muutenhan en muuta tekisikään kuin spämmäisin jokaista triidiä itsestäänselvillä viesteillä?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuosta pop upista...

Itse käsitän pop up -ilmiön siten, että peli ei ehdi ladata kaikki tekstuureja/objekteja ja ne sitten hyppäävät yhtäkkiä esiin (esim. autolla ajettaessa puut tai vastaan tulevat autot vain ilmestyvät yhtäkkiä tyhjästä eteen, eivätkä tule kauniisti ja tasaisesti horisontista). Toki tulkintoja tästä ilmiöstä voi olla monia.

Tuo, mitä Zoukka sanoo tässä demossa pop upiksi, on mielestäni pikemminkin tekstuuri/3d-kehikon bugi. Se palikka siellä ylhäällä välkkyy moneen kertaan selkeästi. Se ei ole ominaista pop up -ilmiölle. Varsinkin kun pelihahmo ei seelaa siinä kohtaa edestakaisin. Palikka myös näyttää jäävän kokonaan pois kuvasta sen välkynnän jälkeen. Pikku bugi ja toivottavasti (lue todennäköisesti) saavat sen korjattua sitten kauppapellin.
Mutta saahan tästäkin tikusta näköjään asiaa väännettyä.

Zoukalle sitten, että voisit oikeasti hieman miettiä noita kirjoituksiasi. Kritiikki on ok, mutta sinun postauksesi ovat aika mielipidejyrkkiä.
Mitä tässä olen PS-puolen kirjoitteluasi seuraillut, niin MGS4 taitaa olla ainoa aihealue, missä olet jotakin positiivista saanut sanottua. Muuten tulee aika kylmää kyytiä.
Tuollainen foorumikäytös on saanut ainakin omalla kohdallani aikaan sen, etten enää ota kirjoituksiasi ollenkaan vakavasti. :( Mikä on harmi, koska sinulta voisi tulla jotakin järkevääkin ja hieman objektiivisempaa näkökulmaa asioihin.

Mutta kun minä en jaksa positiivisista asioista puhua, elleivät ne todella minua vakuuta/yllätä/puhuttele. Muutenhan en muuta tekisikään kuin spämmäisin jokaista triidiä itsestäänselvillä viesteillä?

Kannattaako oikeasti tulla edes kirjoittelemaan, jos et mitään positiivista keksi?
Ja spämmäystä voi tehdä monella tapaa...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hiljainen ignore on oikeasti se paras tapa käsittellä itseään ärsyttävät käyttävät. Siitä propsit.

Mutta eiköhän se taas OT:sta tähän väliin.

Tuosta pop upista...

Tsekkasin uudestaan ja olet oikeassa se on joku ihme välkkyvä loota. Ihmettelinkin, että miten noin pienellä alueella pop-uppia olisi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hands on fiilareita.

The post-processing muscle of the engine was put to good use with subtle motion blur and the most impressive lens flare effects I've ever seen in a videogame. And when I blowed that bridge with the rocket launcher... WOW. I could see it crumble piece by piece and the dust filling the area, with sun rays raining diagonally through it. It was so realistic in its volumetric authenticity I almost coughed. But apparently that was not enough spectacle for Guerrilla. While the dust was still settling, a flying vehicle came from behind me and went right through it leaving spiralling whirlpools of dust in its trail

koko läppä(sorry jos postattu aiemmin)

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=11095510&postcount=2011
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom