Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

ainoa mikä nyt pisti silmään oli ehkä hieman vaikeasti toteutettu ampuminen, esim. sarjaa ampuessa vaikutti siltä, että ei osuisi edes seinään vaikka seisoisi vieressä. tämä on toki realistista (kaikki jotka ovat sarjaa pistelleet menemään tietää, että edes parin metrinpäähän ei ole helppo osua), mutta jos samalla viholliset voivat ottaa lipaskaupalla hittiä niin vähän huonolta yhdistelmältä vaikuttaa.
Ite olen tässä aika paljon betaa pelannu. Aika nappipohjassa voi räiskiä menemään, kunhan ei liiku seisaallaan. Perus-konnarilla osuu todella helposti ja ukot kuolee varmaan alle viidestä kudista, osu sitten minne vain. Tästä johtuen erittäin usein tulee team killejä matsin aikana ja MGO:sta tuttuja "tapat ja kuolet" samaan aikaan tapetun toimesta. Tuntuu semmoselta "kuka vaan voi pärjätä" peliltä. Meinaan ite olen erittäin huono kaikissa fps-peleissä. Ite kun en pelaa juurikaan fps-pelejä niin en voi verrata kunnolla, mutta jos esim. Rainbow Six Vegasiin(joka on kylläkin on melkein eri genre), niin KZ2 on melko arcade.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

jees. aika kaunista on kyllä. ympäristö tuhoutuu hienosti ja animaatiotkin ovat useimmit hyvinkin sulavan näköisiä. ainoa mikä nyt pisti silmään oli ehkä hieman vaikeasti toteutettu ampuminen, esim. sarjaa ampuessa vaikutti siltä, että ei osuisi edes seinään vaikka seisoisi vieressä. tämä on toki realistista (kaikki jotka ovat sarjaa pistelleet menemään tietää, että edes parin metrinpäähän ei ole helppo osua), mutta jos samalla viholliset voivat ottaa lipaskaupalla hittiä niin vähän huonolta yhdistelmältä vaikuttaa.

Ei nyt kannata pelkkien videoiden perusteella mutuilla.
Mitä noita betapelaajien kommentteja on lukenut, on ampuminen tehty suht' helpoksi. Pelkällä crosshairilla pudottelee jo aika kaukaa, ilman että silulla pitäis joka laukaus lähteä. Osa pelihahmoista ottaa enemmän kutia kuin toiset, Assaultilla on tuplasti vahvempa armory kuin muilla.

Kyllä tästä hyvä tulee. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

En ole darth, mutta itse olen samoilla linjoilla, eli kaikkia fps-pelejä vertaillaan codiin. Cod4 ei ole mitenkään täydellinen peli, mutta ohjattavuus siinä on parasta, johon olen konsolipeleissä törmännyt.

Se sopii Codiin. Itse en haluaisi Haloon moista ja videoiden perusteella se sopii Killzoneen vielä huonommin. Videoita katsellessa voi huomata kuinka "raskaasti" hahmo siinä liikkuu. Tulee tunne, että joku jopa liikuttaa jalkoja sekä kehoaan, eikä tateilla ohjata leijuvaa kameraa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

heh. arvasin, että pieni nillittäminen saa porukan heräilemään taistoon:D no, toivottavasti olette oikeassa ja ampuminen ei ole niin vaikeata miltä se näin ekalla kerralla tuntui. kävin siis kokeilemassa messuilla semmoiset 5-10min kyseistä tekelettä ja tuollaiset fiilikset se vähän jätti.

on kyllä täysi luotto guerrillan kavereihin. pakkohan sieltä on jotain vallankumouksellista tulla... pakko;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tulee tunne, että joku jopa liikuttaa jalkoja sekä kehoaan, eikä tateilla ohjata leijuvaa kameraa.


Näin on, tässä täytyy tosissaan miettiä milloin kannattaa juosta tai hypätä tai vaihtaa lipasta.
Nopean liikkumisen jälkeen aseen nouseminen tähtäysasentoon ja tarkentuminen vie aikaa, ja usein on tullut nappi otsaan juuri sen takia.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Se sopii Codiin. Itse en haluaisi Haloon moista ja videoiden perusteella se sopii Killzoneen vielä huonommin. Videoita katsellessa voi huomata kuinka "raskaasti" hahmo siinä liikkuu. Tulee tunne, että joku jopa liikuttaa jalkoja sekä kehoaan, eikä tateilla ohjata leijuvaa kameraa.

Missasitte ilmeisesti pointin mun jutusta. Ihan sama siis, kuinka raskaasti se hahmo liikkuu, niin sen tähtäimen liikuttamisen pitäisi fps-pelissä olla cod4-tyylistä. Eli voi vaivatta seurata liikkuvaa hahmoa tähtäimellä. Fc2:ssa oli ainakin tuo toteutettu niin huonosti, etten ole sitä pelannut kovinkaan paljoa. Sama saattaa käydä sitten killzonelle joskus tulevaisuudessa, kunhan pääsen sitä kokeilemaan. Jos tuo on toteutettu hyvin, niin eipä siitä enää mitään, mutta olisihan sitä kiva päästä ennakolta kokeilemaan, ettei tartte taas ostaa ihan sikaa säkissä.

Siitä tulikin mieleen, että onkohan tästä jotain demoa tulossa?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Fc2:ssa oli ainakin tuo toteutettu niin huonosti, etten ole sitä pelannut kovinkaan paljoa. Sama saattaa käydä sitten killzonelle joskus tulevaisuudessa, kunhan pääsen sitä kokeilemaan.


Killzone2:ssa voi aivan mainiosti seurata vihua tähtäimellä. Eipäs nyt taas yritetä lyttäillä loistavaa peliä, josta ei näköjään tiedetä mitään. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Killzone2:ssa voi aivan mainiosti seurata vihua tähtäimellä. Eipäs nyt taas yritetä lyttäillä loistavaa peliä, josta ei näköjään tiedetä mitään. :)

Juu tähtäämisessä ei ole mitään ongelmaa ja tuota saa vielä halutessaan säädettyä nopeuksien puolesta, niin kuin kaikissa hyvissä peleissä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Gamespotin On The Spot -ohjelmassa Killzone 2:n tuottaja Ryan MacDonald kertoo, että peli ilmestyy 17. helmikuuta 2009. Kyseinen kommentti löytyy n. 32 minuutin kohdalta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mikä vikana, kun on ollut servut alhaalla jo pidemmän aikaa...? Eikait Beta päättynyt jo? : S
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pelin kehitystiimin jäsen motherh666 kertoo Killzone 2 -foorumilla pelin tukevan nyt natiivisti myös 1080i-tarkkuutta 720p-tilan lisäksi. 1080p-tilan kohtalosta ei ole tietoa, mutta sitä tuskin tullaan saavuttamaan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pelin kehitystiimin jäsen motherh666 kertoo Killzone 2 -foorumilla pelin tukevan nyt natiivisti myös 1080i-tarkkuutta 720p-tilan lisäksi. 1080p-tilan kohtalosta ei ole tietoa, mutta sitä tuskin tullaan saavuttamaan.

Kunpa saatais se 1080p... Ois upeeta pelata Killzonea täysillä resoluutioilla, vaikka nytkin se on niin hieno.
P.S. en ees tiiä noitten p:n ja i:n todellista eroa :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mieluummin ruudunpäivitystä paremmaksi. Betassa tuo on suht tasaista, mutta liian alhaista.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kappas. Kukaan ei ole huomannut vierailla tänään vielä Gamersydessä.

http://www.gamersyde.com/news_7380_en.html

12 videota Preview versiosta. Osa tutuista paikoista ja osa tuntemattomista, mutta ainakin lyijy lentää ja kaiuttimet jytisee.

Olen kyllä kattonut nämä kaikki videot mitkä kiinnosti jo pari tuntia sitten, mutta en tänne jaksanut linkittää. Ääni näyttely on kyllä näissä aivan per******. Ja tuo 2007 traileri on pilattu, se oli silloin paljon parempi, ääniä myöten. Toivottavasti ne tekee audiot uudestaan ja poistaa sen ylimääräisen soltun.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

IGN:n Jeff Haynes on työstänyt viiden sivun previkan, mukana myös uusia kuvia ja videoita. Ja on se vaan niin hieno peli, että jokaiselle pikselillekin on mallinnettu myös nopeus! :p
Arjan pointed out, lighting and motion blur effects within the game are performed as a full screen pass to blend all of these effects together. Arjan stressed that the game's engine was so detailed that, "each pixel has velocity. It's not just a special effect, but this is used for particles, it's used for explosions, and it's used for motion blurring for character movement, which adds an extra sense of depth."
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olen kyllä kattonut nämä kaikki videot mitkä kiinnosti jo pari tuntia sitten, mutta en tänne jaksanut linkittää. Ääni näyttely on kyllä näissä aivan per******. Ja tuo 2007 traileri on pilattu, se oli silloin paljon parempi, ääniä myöten. Toivottavasti ne tekee audiot uudestaan ja poistaa sen ylimääräisen soltun.

Kieltämättä esim Rico kuulosti huonommalta kuin trailerissa, mutta jos nyt unohdetaan tuo, niin muuten tuo kyllä näyttää aivan upealta. Gametrailersin pätkätkin kun käväsi kattoon, niin kyllä useamman kerran loksahtaa leuka lattiaan. Ja mikä tärkeintä myös pelattavuus näyttäisi olevan mallillaan, sen mitä nyt videoitten perusteella voi päätellä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom