Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Anteeksi nyt, mutten voi mitään vaan on pakko tulla täältä kysymään.
Tietääkö kukaan mikä pelin ikärajaksi tulee?

En tajua mitä järke on laittaa peleihin k-18 merkin, kun pelintekijät tietää että lapsien vanhemmat ostavat sen niille..

Ei siinä varsinaisia gibsejä tms. taida olla, joten saas nähdä.

En tajua mitä järke on laittaa peleihin k-18 merkin, kun pelintekijät tietää että lapsien vanhemmat ostavat sen niille..

:D...mitä järkeä alkoholissa on olla ikärajoja, kun alaikäiset niitä kuitenkin saavat haltuun? Tajusit kai pointtini. Ja vielä kerran pakko laittaa :D ja kiittää aamun piristyksestä.

:D...mitä järkeä alkoholissa on olla ikärajoja, kun alaikäiset niitä kuitenkin saavat haltuun? Tajusit kai pointtini. Ja vielä kerran pakko laittaa :D ja kiittää aamun piristyksestä.

Noniin kiitos, sait minut tajuamaan miten tyhmä mun eilinen vastaus oli :D Ja ole hyvä piristyksestä, minulla tulee välillä tälläisiä blackout-kohtauksia

Nyt kaikki Killzone 2:sta kiinnostuneet liittykäähän julkaisua odottaessanne [nB] Killzone 2 klaaniin. Tarvitsemme reilusti väkeä.
Aloitamme näin aikaisin jottai voisimme ehkä jo heti julkaisussa aloittaa reenaamisen.

Virallinen rekryketju löytyy peliseura-aluuelta. Kiinnostuneet laittakaa privaa ja lisäilkää Simulaatio PSN-kaveriksi.

Mutta jos joku hyvä shooteri kerkeis ensi vuonna tulemaan, niin aina plussaa. Mitä itse olen noita KZ2 videoita katsellut, niin en kyllä ihan täysin ole vielä avautunut että mikä siinä on se kova juttu? :confused: Ja kai siihen kuitenkin joku hirmu liimatähtäin lykätään joka nakertaa mielenkiintoa?

Vähän samoilla linjoilla, mutta mielikuvan täydentämiseen muutama lisäseikka videoiden päälle: hyppysellinen gears of warimaista raskasta rymistelyä, socomin hämyisää yökenttää ja resistancen avuliasta yhteistyötä. Tästä huolimatta kuitenkin vielä vahva kysymysmerkki myös täällä.

Tälläisiä ominaisuuksia ovat nettipeliin lupailleet.

Here is a list of all the features Killzone 2 contains at the moment:

Clan support

- Manage your own clan up to 64 players
- Manage your clannews
- Set a clantag
- Challenge other clans using the ingame clansystem
- Place bets using 'valor' points and gather as many points as possible!
- Compete in clan tournaments upto 256 clans!
- Keep track of your clans performance using the ingame clanladder

Online Features

- Rank up and gain access to new classes and badges
- Try to achieve medals, and gain access to more badges!
- Look at your stats ( Kills, Deaths, Specific stats for each weapon etc.)
- Customize each class and combine badges from different classes
- Play 1 of the 5 gamemodes or combine them all into 1 game!
- Create your own game (fully customizable)

http://forum.consolegaming.eu/showthread.php?t=95671

Kyllähän tässä päät räjähtää, kun joku sitä epäili.

http://i40.tinypic.com/2dqszee.gif

Mitä itse olen noita KZ2 videoita katsellut, niin en kyllä ihan täysin ole vielä avautunut että mikä siinä on se kova juttu?
Se tunnelma. Onhan tää aikalailla perusräiskintää sinänsä, mutta kuitenkin huippuunsa vietyä sellaista. Ja onhan tuo audiovisuaalisesti melkoista herkkua.

Nyt kaikki Killzone 2:sta kiinnostuneet liittykäähän julkaisua odottaessanne [nB] Killzone 2 klaaniin. Tarvitsemme reilusti väkeä.
Aloitamme näin aikaisin jottai voisimme ehkä jo heti julkaisussa aloittaa reenaamisen.

Virallinen rekryketju löytyy peliseura-aluuelta. Kiinnostuneet laittakaa privaa ja lisäilkää Simulaatio PSN-kaveriksi.

Mä voisin liittyä.. Ostan pelin todennäköisesti heti julkaisupäivänä.. :)

Ja aikamoista herkkua tuo online homma klaanin mukana, ainakin tuon TF_DOOMin viestin mukaan.. :D VUODEN PAKKO-OSTOS EHDOTTOMASTI COD: MW2:n lisäks! :cool:

En oo aikasempia Killzoneja kovin paljoo pelannu.Eli menettääkö mitään yksinpelin juonesta jos en oo aikasempia pelannu? Vai onko tässä silleen että aina on eri juoni joka versiossa vai jatkuuko se siitä edellisestä?Mut oon kyllä ostamassa tätä peliä. Sen verran lupaavalta kuulostaa.

Kyllähän tässä päät räjähtää, kun joku sitä epäili.

http://i40.tinypic.com/2dqszee.gif

Miksi nykyään täytyy noissa peleissä aina päiden räjähtää?
Varmaan aika pirun isokaliiberinen tykki, mutta siis miksi pitää pilata tunnelma tuollaisella turhalla ja epärealistisella gorella.

En oo aikasempia Killzoneja kovin paljoo pelannu.Eli menettääkö mitään yksinpelin juonesta jos en oo aikasempia pelannu? Vai onko tässä silleen että aina on eri juoni joka versiossa vai jatkuuko se siitä edellisestä?Mut oon kyllä ostamassa tätä peliä. Sen verran lupaavalta kuulostaa.

Juoni jatkuu ja siihen on panostettu hieman enemmän kuin perus FPS:issä, kuten vaikka CoDeisa, haloissa tai resitanceissa.
Suosittelen pelaamaan PS2- ja PSP-pelit ennen toiseen osaan perehtymistä, mikäli onnistuu saamaan pelit käsiinsä. Kontrollit ovat ensimmäisessä osassa karseat, mutta onneksi PSP:lle julkaistu Killzone: Liberation on tehty PSP ja co-op mielessä, jolloin on siirrytty ensimmäisestä persoonasta paremmin toimivaan kolmanteen.

Tuossa vielä Foliomiehen Killzone- ja Killzone: Liberation-arvostelut, joista saa ainakin jonkinlaisen kuvan siitä mitä odottaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miksi nykyään täytyy noissa peleissä aina päiden räjähtää?
Varmaan aika pirun isokaliiberinen tykki, mutta siis miksi pitää pilata tunnelma tuollaisella turhalla ja epärealistisella gorella.

Juoni jatkuu ja siihen on panostettu hieman enemmän kuin perus FPS:issä, kuten vaikka CoDeisa, haloissa tai resitanceissa.
Suosittelen pelaamaan PS2- ja PSP-pelit ennen toiseen osaan perehtymistä, mikäli onnistuu saamaan pelit käsiinsä. Kontrollit ovat ensimmäisessä osassa karseat, mutta onneksi PSP:lle julkaistu Killzone: Liberation on tehty PSP ja co-op mielessä, jolloin on siirrytty ensimmäisestä persoonasta paremmin toimivaan kolmanteen.

Pelkkä rynnäkkökiväärin kuti tekee jo sellaista jälkeä ihmiseen että siinä ei montaa jätkää naurata kun katsoo kuvaa jossa kuti on osunut keskelle kalloa. Kaliiperi ei täydy olla kovinkaan iso kun perus rynnäkkökiväärienkin ammusten nopeus(ja pyörimisnopeus) on jo sitä luokkaa että tulee ilkeää jälkeä.
Ihan pahaa teki kun Armeijassa esiteltiin noita kuvia :(

mutta sanotaan nyt että tuskin on kovin kaukana pään "räjähtäminen" jos puhutaan kiikarikivääristä joka lävistää jo varmaan metalliakin jo ihan kivassa määrin, varsinkin kun ottaa huomioon että Killzone sijoittuu nyt aika kauas tulevaisuuteen.

Killzonessa sanoisin että suurin vietti joka minua innosti oli nuo hahmoluokat sekä squad systeemi. OIkeanlaisessa kaveri poppoossa voi saada aika kovaa menoa. Sen verran voin vielä paljastaa että monella tuli uusin Team fortress hieman mieleen Killzone:n hahmoluokista.

Kontrollit ovat ensimmäisessä osassa karseat,

Mikä on kun ei tai....

siis Killzone ykkösessä ei kontrolleissa ollut juuri vikaa, ainakin itse pistin helganeja kumoon pistoolilla headshotteja ampuen. Tietty kannattaa koittaa säädellä vähän niitä asetuksia hitaammaksi jos tuntuu turhan nopealta tuo tähtäimen liike. Eihän ne nykypäivän mittakaavalla resistancen ja Call of dutyn kontrolleille pärjää, mutta siihen aikaan ps2:n parhaimmistoa imo.

Päinvastoin. Edes pieni annos realistisuutta (irtoilevia raajoja ja punasta väriä) lisää tunnelmaa. K-18 leima kylkeen ja gorea kiitos. Hyvän maun rajoissa tietenkin, WaWissa oli jo pientä yritystä.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom