Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

ISA vastaan Helghast.


Oho!!

Tämä tulee minulle valtavana yllätyksenä. Videoissa näkyy vain Helgasteja ja menussakin on vain Helghast joukkojen eri sotilas tyyppejä, Sniper, Medic, Engineer ja näin pois päin. No kuitenkin kiitos tiedosta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuli katottua youtubesta noita videoita aika prkl:n hyvän näköstä menoa. :) Sitten pitäis vielä rahat saada resident evil 5, mafia 2, socomiin ja vielä tähän voi per**. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

eikös tuo custom class ole juurikin tuota kahden eri badgen yhdistelyä.

No siis kun testasin tuota betaa niin ehtisin vetämään itseni tuohon kahden tähden arvoon (toiseksi paras) mutta noita yhdistelyjä en ehtinyt testaamaan.
Mutta nyt kun on tullut puhettä noista yhdistelemisistä niin on tullut sellainenkin käsitys että voisi ottaa jonkin perus klassin ja tähän sitten saada haluamansa badgen.

Voi olla että se on toteutettu juurikin tuon perus klassin eli customin avulla joka voi valita minkä tahansa aseen. Mutta vähän tuntuu omituiselta antaa singo + näkymättömyys + panssari. Voi mennä osan klassien osalta vähän ylivoimaiseksi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ovatko aseet sidoksissa valittuun badgeen vai voiko esim. scout badgen valittuaan olla käyttämättä sniperia ja valita jonkun muun aseen . Esimerkiksi jos tahdon vain kyseisen classin erikoiskyvyn käyttööni, mutta en asetta.

Aivan varma en asiasta ole, mutta muistaakseni tietyissä kiteissä on tietyt aseet, kuten esim. Pioneerilla on haulikko ja Scoutilla snipu, niitä ei voi vaihtaa. Joillakin kiteillä taas on valittavissa M82 (perusrynkky kohtuullisella skobella, mutta karmealla rekyylillä), 552 (ei skobea, rautatähtäin, mutta vakaampi kuin M82) ja 96 kudin suht tehokas kookoo.

Varusteita sen sijaan on jokaisella kitillä mukana kaksi, joista osa on mahdollista avata muidenkin kittien käyttöön. Tässä siitä yksi esimerkki: Avaat C4-räjähteen (Eversti / Colonel) ja teet sillä 5 tappoa yhden kierroksen aikana (1 kierros = 7 erää / 7 tehtävää) ja toistat sen viidesti, niin voit yhdistää C4:n muidenkin kittien kanssa.

Ns. kiertäviä varusteita ovat ainakin ensiapulaukku, korjaustaito (turretit, kenttätykit, ammuspisteet), lentävät botit, boost-pilleri (lisää nopeutta ja paranemiskyky), C4-räjähteet, havaitseminen&merkkaus (vihut näkyvät kartalla merkattuasi ne).

Tiettyihin kitteihin liitettäviä taas ovat parannussäde (Lääkintämies), minne tahansa maahan laitettavat turretit (Pioneeri), merkkauskranaatti spawnaamista varten (Majuri), valeasu (Eversti) ja verhoutuminen (Kenraali).

Tasapaino on mielestäni hyvä, koska esim. singon kanssa valeasuun pukeutunut ja verhoutumista käyttävä tyyppi olisi aika ikävä tapaus kentällä.

Lisättäköön vielä sellainen tietopala, että Scout-kitillä havaitseminen on alueen yli kulkeva pyyhkäisy, joka paljastaa näkyvissä olevien vihollisten olinpaikan hetkeksi. Merkkaus taas on erikseen, se vaatii vihollisen pitämisen tähtäimessä parin sekunnin ajan, silloin vihu ilmestyy kartalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mutta nyt kun on tullut puhettä noista yhdistelemisistä niin on tullut sellainenkin käsitys että voisi ottaa jonkin perus klassin ja tähän sitten saada haluamansa badgen.

Voi olla että se on toteutettu juurikin tuon perus klassin eli customin avulla joka voi valita minkä tahansa aseen. Mutta vähän tuntuu omituiselta antaa singo + näkymättömyys + panssari. Voi mennä osan klassien osalta vähän ylivoimaiseksi.

[mutu]Eikös noilla klasseilla ole primary ja secondary badget, ja vain noita secondaryjä voi vaihdella. Snipulla primary on "näkymättömyys" ja secondary "merkaaminen". Eli sinkomiehelle voit tuon merkaamisen ottaa mutta se "näkymättömyys" on ainostaan snipulla.[/mutu]

ps. Kuten Eliminaattori tuossa ylhäällä jo kirjoitti. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Uskokaa pois, singolla ei tee tässä pelissä juuri mitään. Nopojen ase, jolla ei saa kunnolla tulosta aikaan hitauden vuoksi - liikkuvuus on avainsana. Oma ukko matelee kuin täi tervassa ja useimmat pelin sisäiset tehtävät vaativat aktiivista liikkumista. Onhan siellä tietty se boost-pilleri, jolla saa nopeuden 10 sekunnin ajaksi nopeammaksi, tällöin sinkomies juoksee hieman nopeammin kuin normaalisti juostessa. Yhden reitin varmistamiseksi sinko on hyvä, mutta ainakin betakentissä reittejä oli tavallisesti ainakin kaksi joka paikkaan.

Enemmän tulee varmasti kirottua verhoutuneita snipuja, jotka vain kyttäävät varmoja kohteita. Ensin istahdetaan johonkin verhoutumisen turvin, ammutaan yksi vihu pois pelistä ja sitten juostaan karkuun odottamaan verhoutumisen latautumista saman toistamiseksi. Tällaiset sooloilijat ketuttavat (jo valmiiksi) yli kaiken, joukkueenkin etua pitää ajatella.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Paljastuuko verhoutunut snipu samaan tapaan kuin valeasussa oleva, eli tähtäin muuttuu punaiseksi?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Enemmän tulee varmasti kirottua verhoutuneita snipuja, jotka vain kyttäävät varmoja kohteita. Ensin istahdetaan johonkin verhoutumisen turvin, ammutaan yksi vihu pois pelistä ja sitten juostaan karkuun odottamaan verhoutumisen latautumista saman toistamiseksi. Tällaiset sooloilijat ketuttavat (jo valmiiksi) yli kaiken, joukkueenkin etua pitää ajatella.

Tuo on kyllä todella rasittavaa. Mutta minkäs teet.. aina löytyy joukkoon noita ääliöitä eikä pelejä oikein pysty tekemään jotta kaikki nuo voitaisiin karsia. Tohon tietty voisi toimia hyvin lääkkeenä se että liian kauan paikallaan ollessaan tuo verhoutuminen heikentyisi aluksi ja poistuisi kokonaan jonkin ajan kuluttua.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Paljastuuko verhoutunut snipu samaan tapaan kuin valeasussa oleva, eli tähtäin muuttuu punaiseksi?

Tätä kannattaa varmaankin tarkastella Predator-vinkkelistä, snipusta näkyy täysin liikkumattomana suunnilleen saman verran kuin mainitusta otuksesta viidakossa puun oksalla jos katsoo tarkasti, pientä väreilyä taustaa vasten. Tähtäimen kääntäminen ei tuo snipua enemmän esille, ainoastaan jalkojen liikkuminen. En tiedä muuttuuko tähtäin punaiseksi, mutta luulisi niin tapahtuvan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Uskokaa pois, singolla ei tee tässä pelissä juuri mitään. Nopojen ase, jolla ei saa kunnolla tulosta aikaan hitauden vuoksi - liikkuvuus on avainsana. Oma ukko matelee kuin täi tervassa ja useimmat pelin sisäiset tehtävät vaativat aktiivista liikkumista. Onhan siellä tietty se boost-pilleri, jolla saa nopeuden 10 sekunnin ajaksi nopeammaksi, tällöin sinkomies juoksee hieman nopeammin kuin normaalisti juostessa. Yhden reitin varmistamiseksi sinko on hyvä, mutta ainakin betakentissä reittejä oli tavallisesti ainakin kaksi joka paikkaan.

Enemmän tulee varmasti kirottua verhoutuneita snipuja, jotka vain kyttäävät varmoja kohteita. Ensin istahdetaan johonkin verhoutumisen turvin, ammutaan yksi vihu pois pelistä ja sitten juostaan karkuun odottamaan verhoutumisen latautumista saman toistamiseksi. Tällaiset sooloilijat ketuttavat (jo valmiiksi) yli kaiken, joukkueenkin etua pitää ajatella.

No ainakin betassa oli singo monella nobolla käytössä. Ihan jäätävä tehokas räjähdysalue ja tappaa kerralla niin ne jotka eivät muita aseita osannut käyttää juoksikin sitten assault classilla sinko kourassa.

Itse käytin myös assault classia mutta pistoolilla ja kranunheittimellä (pääosin pistoolilla tosin sillä pistooli + speed + armor + regeneration <3)

kyllä snipun mielestäni aika hyvin pongasi, nämähän tulevat näkyviin heti laukauksen jälkeen ja väreilyn lisäksi on nähtävissä pieniä mustia häiriöitä hahmon ympärillä.
Eli auttaa enemmän mitä kauempana vastustaja on, läheltä moiset näkee aika helposti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Viimeaikoina mielen on vallannut kova epäilyksen tunne, etten tulekaan näkemään sitä odottamaani "Hazen henkistä jatko-osaa" Killzone 2:n kohdalla. Videot ainakin olivat ihan siedettävällä tasolla ja luovat jotenkin semmoisen tunteen, että ainakin Resistance 2 on jäänyt jokusen sukupolven kehityksestä jälkeen. Itse asiassa närkästystä Killzone 2:ssa herätti vain se, miten joku "luova ihminen" on taiteillut kranaattien perään jotkut ihmeen oranssinruskeat vanat. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Viimeaikoina mielen on vallannut kova epäilyksen tunne, etten tulekaan näkemään sitä odottamaani "Hazen henkistä jatko-osaa" Killzone 2:n kohdalla. Videot ainakin olivat ihan siedettävällä tasolla ja luovat jotenkin semmoisen tunteen, että ainakin Resistance 2 on jäänyt jokusen sukupolven kehityksestä jälkeen. Itse asiassa närkästystä Killzone 2:ssa herätti vain se, miten joku "luova ihminen" on taiteillut kranaattien perään jotkut ihmeen oranssinruskeat vanat. :rolleyes:

Se nyt vain on sitä pelillistä suunnittelua. Kranaatit pitävät myös kivaa piipitystä heittämisen jälkeen. Näin pelaaja tietää aina, kun kranaattia heitetään ja minne heitetään. Samasta syystä Helghastilla loistavat punaiset silmät ja ISA:lla siniset valot. Call of Dutyssa kranaateista varoitetaan HUDin avulla, mutta tässä on pyritty pitämään immersiota yllä HUDin minimoimisella. Eihän piipittävä ja hohtava kranaatti nyt mitenkään realistinen välttämättä ole, mutta ei se ainakaan minua häiritse.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Se nyt vain on sitä pelillistä suunnittelua. Kranaatit pitävät myös kivaa piipitystä heittämisen jälkeen. Näin pelaaja tietää aina, kun kranaattia heitetään ja minne heitetään. Samasta syystä Helghastilla loistavat punaiset silmät ja ISA:lla siniset valot. Call of Dutyssa kranaateista varoitetaan HUDin avulla, mutta tässä on pyritty pitämään immersiota yllä HUDin minimoimisella. Eihän piipittävä ja hohtava kranaatti nyt mitenkään realistinen välttämättä ole, mutta ei se ainakaan minua häiritse.

Ei tää peli muutenkaan realistinen ole joten jouluvalo kranaatit sopii tähän, cod:issa vilkku kranaatit ois erikoista, mutta en näe mtn syytä miksi ne ei tähän sopisi ja ainahan se on mahdollista valmistaa piipitys/vilkkuvalo kranaatteja. :cool:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei tää peli muutenkaan realistinen ole joten jouluvalo kranaatit sopii tähän, cod:issa vilkku kranaatit ois erikoista, mutta en näe mtn syytä miksi ne ei tähän sopisi ja ainahan se on mahdollista valmistaa piipitys/vilkkuvalo kranaatteja. :cool:

En tiedä piipittävätkö kranaatit vielä maassaankin maatessaan (vai pelkästään ilmassa), mutta tuollainen ainakin lisäisi omalla osallani sitä pientä pakokauhun fiilistä, jonka viereen iskeytyvä kranaatti muutenkin saisi aikaan. Voipi siis olla, että kyseessä jopa ihan pelifiilistä kohottava tekijä?

Eli olisiko tässä haettu samaa, kuin elokuvien piipittävissä pommeissa, joissa ei myöskään pommimiehen kannalta varmaan hirveästi järkeä ole :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Voiko kranaatin heittää takaisin jos sellainen jalkojen juureen tipahtaa? Kranaatin "keittäminen" on mahdollista, tai näin ainakin videoiden perusteella olen ymmärtänyt.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Voiko kranaatin heittää takaisin jos sellainen jalkojen juureen tipahtaa? Kranaatin "keittäminen" on mahdollista, tai näin ainakin videoiden perusteella olen ymmärtänyt.

Eks ois myös hyvä jos heittämisen lisäks vois myös potkaista sen naden pois? Codissaki aika usein käy niin et nade ehtii aina räjähtää käsiin ennen kuin sen saa heitettyy.. Jos potkaisemal sen sitte sais nopeemmin. Aika huono juttu kyl sit jos sitä ei voi heittää ees pois jos sattuu omien jalkojen etee tipahtaa.. Toivottavasti vois .
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mitäs mitäs..

http://www.blahdvd.com/Games/Killzone-2-Limited-Steel-Tin-Edition-PS3/KILLZONEPS3/product.htm

Eikös tästä ollut puhetta, ettei mitään spessu editioneita ole tulossa? Liekö Blahin omia sekoiluja? Varoiksi lähti kuitenkin ennakko, kun ei ole muutenkaan hinnalla pilattu..

Jos olisi edes hienommat kannet niin riittää mulle, harvemmin mitään bonus disc hässäköitä tulee edes katsottua..

Mun käsittääkseen mitää erikois pakettei ei olis tulos.. Onko toi pelin kansi mukan ton näkönen niiku tuol blahdvd sivustol näyttää? EU ja jenkki kannet ihan erilaiset..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom