Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mitäs mitäs..

http://www.blahdvd.com/Games/Killzone-2-Limited-Steel-Tin-Edition-PS3/KILLZONEPS3/product.htm

Eikös tästä ollut puhetta, ettei mitään spessu editioneita ole tulossa? Liekö Blahin omia sekoiluja? Varoiksi lähti kuitenkin ennakko, kun ei ole muutenkaan hinnalla pilattu..

Jos olisi edes hienommat kannet niin riittää mulle, harvemmin mitään bonus disc hässäköitä tulee edes katsottua..
Oletettavasti joku jälleenmyyjien/Blahin oma versio, mutta hälläväliä, tätä on odotettu, tilaukseen meni heti. OT; Laskuttavat varmaan lähetyksen yhteydessä?

Oletettavasti joku jälleenmyyjien/Blahin oma versio, mutta hälläväliä, tätä on odotettu, tilaukseen meni heti. OT; Laskuttavat varmaan lähetyksen yhteydessä?

Itseasiassa olen lukenut jostain, että special editionia tai collectors editionia ei olisi luvassa mutta steelbox editio tulisi saataville. Katselenpas jos löytäisi jotain lähdettä.

ps: lähti tilaukseen myös

jotain lähdettä tuolle. Jokseenkin arvelluttava, mutta jos blahdvd noita tilauksia ottaa vastaan niin kai se on totta sitten.
http://www.n4g.com/ps3/News-262947.aspx

Vissiin sony päättänyt steelbook editiota laittaa myyntiin, kun tuskin pienen juoni selvittely lehtisen tai muun vastaavan lisälehtisen laittamaminen sekä rautaboxin tarjoaminen nyt kamalasti haittaa, ja varsinkin Killzone1:sen limited editionin omistajille varsin kiitettävä lisä. :)
mitään järkyttäviä making of dokkareita sun muita levyä tuskin silti kannattaa odottaa.

[edit] niin eikös siinä arvostelu versiossa ollut mukana kaikkea kivaa, tälläiset pelin mukaan ja metallinen levykotelu niin moni keräiliä on paljon tyytyväisempi kuin ilman mitään.

hmmm kuvaakin nähtävästi jostain steelbook versiosta.
142938_deal.jpg

mahtaako olla sama boxi kyseessä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aijjai kyllä saattas olla kova sana tollai steelbox edition vaikkapa.. Mut kaipa mä tyydyn pelkkään peliin. Ainut 'limited edition' on ollu toi Battlefieldin Bad Company.. Eikä sekään kovin häävi nyt ollu.. Kullan värinen kotelo ja sai muutamat aseet unlockattua heti.

Minulla varattuna gamestopista, ja toivottavasti riittää itselleni tuommoinen steelbookki.:) Suomen gamestoppeihin noita pitäis olla myös tulossa.

Sille taputukset jo etukäteen, joka ensimmäisen hoksaa koska demo tulee ladattavaksi. Itse lakkaan päivystämästä näitä tiedonjyväsiä.

Pakko yrittää olla selailematta nettiä etsien uusia asioita killzonesta. Meinaa nousta hypetyskuume päälle ja pahasti, eikä muut pelit enää tahdo maistua. Omalta kohdaltani voin sanoa, että en ole koskaan odottanut mitään peliä näin paljon. Joko on jostakin tippunut vaaleapunaiset arskat naamalle, tai sitten peli ihan oikeasti näyttää ja kuullostaa epätodellisen hyvältä.

Sille taputukset jo etukäteen, joka ensimmäisen hoksaa koska demo tulee ladattavaksi. Itse lakkaan päivystämästä näitä tiedonjyväsiä.

Pakko yrittää olla selailematta nettiä etsien uusia asioita killzonesta. Meinaa nousta hypetyskuume päälle ja pahasti, eikä muut pelit enää tahdo maistua. Omalta kohdaltani voin sanoa, että en ole koskaan odottanut mitään peliä näin paljon. Joko on jostakin tippunut vaaleapunaiset arskat naamalle, tai sitten peli ihan oikeasti näyttää ja kuullostaa epätodellisen hyvältä.

Juu elikkä se demo tulee päivää ennen julkaisua.. Elikkäs 26.päivä helmikuuta:

http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-demo-a-day-before-launch

Nii eli kun julkaisu tapahtuu täällä 25.päivä ni eikö oo aika turhaa ladata demoa :rolleyes: Mutta... jos sitä ei saa sillo julkaisupäivänä niin kait sen vois imuttaa ja testata ;) Äkkiä nää päivät kyllä on mennyt.. Se on kohta jo helmikuu ja sitä rataa.. Ja jenkeissähänä julkaisu on tasan kuukauden päästä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mikä juttu tuo Killzone 2:n metalliboksi on, itse olen lukenut jostain, että pelintekijät eivät aio tehdä erikoisversiota pelistä.

Noniin.. peli on nyt sitten ennakkotilattu!!

70 on minulle mitätön hinta vuoden kestävästä yksinpeli/Nettipeli kokemuksesta. Kuinka moni on jo tilannut ennakkoon pelin ja paljonko aiotte maksaa?

Itse en luota noihin netti tilauksiin, koska pahimmassa tapauksessa peli saapuu vasta maanantaiksi, vaikka julkaisu olisi esim. 27.2 Perjantai.

Täsmälleen samaa mieltä.Itsekin maksan mieluusti täyden hinnan kestävästä pelistä.Sama juttu ressa 5.ssa.

:)

Mikä juttu tuo Killzone 2:n metalliboksi on, itse olen lukenut jostain, että pelintekijät eivät aio tehdä erikoisversiota pelistä.
Metallinen kuori ei tee pelistä vielä mitään suoranaista erikoisversiota. Samanlaisia tapauksia on nähty esim. Far Cry 2:n (tai PS2:n MGS3:n) kohdalla. Kuoria lukuun ottamatta peli ja paketin sisältö on sama.

No nyt on kaksi mahdollista vaihtoehto mutta tämä näyttää vähän siistimmältä :D mahtaako olla shopattu vai ihan aito, sen verran pieni kuva että kumpikin on mahdollista.
Tuo viestissä ollut kuva ainakin näyttää niin törkeältä 'shoppaukselta, että tuskin on lopullinen laatikko. Voin toki olla väärässäkin, mutta pikaisena arviona sanoisin kyseessä olevan "konseptikuva".

Itse olen ennakkotilannut pelin Game Stopista. Siellä minulle lueteltiin vaihtoehdot: Normaali peli 70 ja jokin Special Edition 80. Tilasin Specialin tietenkin, mutta jos pakkauksissa ei ole muuta eroa kuin pelti, niin sitten tuo pelti on kallista peltiä, mutta toisaalta???

Mitä jos KZ2 osoittautuu mahtavaksi vuoden ehkä jopa tulevaisuuteni peliksi, mitä sitten.. Silloin tuo 10 Extraa hienosta kalliista pellistä ei juurikaan haittaa, hintaa kun kertyy alle euro kuussa. Mutta Mutta!! Mikä olikaan tuo päivä kun hain Game Stopista Halo 3 Legendary Editionin. Halo kypärä, jonka sisällä peli ja valtaisa Extra-paketti kaikenmaailman videoita, TV-show juttuja, taidetta ja vaikka mitä. Sai aivan uuden ulottuvuuden koko Halo ilmiöön...

Milloin Killzone saaga nousee samaan asemaan. No käytännössähän tämä on vasta se ensimmäinen peli vai uskaltaako joku väittää vastaan...? No ei leikkillä minä vaan, mutta onko tämä jonkun suuremman alku, vai kyllästymmekö tähän sittenkin 2 kuukaudessa. Toisaalta tiimin panostus esim. näihin DLC paketteihin eli ladattavaan maksulliseen sisältöön - vakuuttaa minut kerta kaikkisesti. (Itse en muuten DEMOA lataa) Odotan valmista versiota ja onneksi vain päivä eroa.

Juu elikkä se demo tulee päivää ennen julkaisua.. Elikkäs 26.päivä helmikuuta:

http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-demo-a-day-before-launch

Nii eli kun julkaisu tapahtuu täällä 25.päivä ni eikö oo aika turhaa ladata demoa :rolleyes: Mutta... jos sitä ei saa sillo julkaisupäivänä niin kait sen vois imuttaa ja testata ;) Äkkiä nää päivät kyllä on mennyt.. Se on kohta jo helmikuu ja sitä rataa.. Ja jenkeissähänä julkaisu on tasan kuukauden päästä.

Kääk! Olin saanut sellaisen käsityksen, että US-alueella demojen pre-order koodit lähtee jakoon 3.helmikuuta ja pelin julkasun jälkeen siellä tulee se ilmainen demo jakoon. Ja sitten kun esim. kotakulla mainostetaan, että eurooppa saa ilmaisen demon ja jenkkejä harmittaa, niin käsitin että ennen julkaisua tuokin demo ilmaantuisi. Kääk vielä kerran! Harmittaa jos olet oikeassa eibmoZ

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom