Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Juu, ei juoni tosiaan mikään kummoinen ollut..
Sitä voi pitää hyvänä " mittarina " kun en muista oikein mitään siitä, mutta sitten taasen muistan MGS1:n melko tarkastikkin, vaikka viimeksi pelannut n. 3-4v sitten :D

itse ainakin pidän Killzonea vähän samassa asemassa kuin Gearssia, ne vain näyttävät mihin kone pystyy..
Tai no, Killzonen kohdalla tästä on vielä paha sanoa mitään.
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Janus sanoi:
Varmaankin jatkuu Liberationista.
Jaa no toi peli onki sopivasti veljellä psp:lle.

Vai onko tämä jotain omaa spekulointiasi? Onko tästä annettu oikein mitään kunnon lausuntoa.
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Janus sanoi:
Varmaankin jatkuu Liberationista.
Jos se tosta jatkuu... mulla mitään psp:tä... Mutta en oikein tajua mistä juonesta puhutte,
käsittääkseni pelissä on yksi tarkoitus: KILL KILL KILL !! ;)
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Eikä Liberationinkaan tarina ole vielä päättynyt, sillä ladatattavia lisächaptereita pitäisi olla tulossa. Pelin vitoschapteri ainakin viittaa, että
taistelut jatkuisivat planeetta Helghanilla.
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Neogafissä Killzonen odotuksen yhteydessä ovat alkaneet tehtailemaan avatareja ja gifejä ensi viikon tapahtuman myötä. Tässä ehkä paras:

Click :D

Viimesen kymmenen sivun aikana löytyy muutenkin vaikka kuinka paljon loistavaa kamaa.
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Jaahas, milloinkan sitä infoa alkaa tippumaan.

SCEA will be hosting an exclusive Killzone presentation for E3 at a screening room in Santa Monica

-- Date: Tuesday, July 10

-- Time: 9:30 pm to Midnight
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
Pari kuvaa peliin liittyen. Onko sitten pelistä vai pensselistä, jää nähtäväksi. Feikkejä ehkä.

http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image=Killzonee31_831926.jpg
http://www.ps3only.nl/screenshot.php?image=Killzonee32_342776.jpg

:confused:

Jaa ei osaa sanoa. Mutta kuvittelisin että aika kovaa kamaa tuolla on varmaan näytetty. Mutta ehkä joku kertoo jossakin vaiheessa, mitä esittelivät tuolla. Oliko pelkkää videota vai oliko peli jo toiminnassa. Jos tuolta ei mitään tihku, niin E3 Killzone matsku jää sitten vähiin. Meinaan ei tuota tapahtumaa olisi pidetty, jos Killzone olisi itse messuilla esillä. Näin kuvittelisin.

PS: Eka kuva aikasta komia
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

XShava sanoi:
Eka kuva aikasta komia
Todellakin! Tää sais tulla jo, tai ees jotain maistiaisia..:) Ja jos on aito kuva, grafiikkakin tullee olemaan kohtalaista..;)
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Foxi sanoi:
Ja jos on aito kuva, grafiikkakin tullee olemaan kohtalaista..;)

Tuohan voi olla konsepti kuva, vai miksi niitä nyt sitten kutsutaan. Mutta hyvän näköinen sellaiseksikin.
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Jos se nyt olisikin aitoa kuvaa, niin kyllä hype nousi hiukan :D
Prkl, videoita ja vähän vauhdilla !
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Käsittääkseni nuo eivät ole Killzonesta lainkaan, vaan jostain Timeshiftistä. Nopeasti olen lukenut, en tarkemmin ottanut selvää. Eka virallinen in-game kuva on kuitenkin julkaistu Killzonen boardeilla:

Click
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Cyrus1 sanoi:
Eka virallinen in-game kuva on kuitenkin julkaistu Killzonen boardeilla:

Aika tunnelmallisen oloinen. Taitaa tulla peli, jossa saa pelästyä tuollaisissa kohdissa huolella :o
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Cyrus1 sanoi:
Käsittääkseni nuo eivät ole Killzonesta lainkaan, vaan jostain Timeshiftistä. Nopeasti olen lukenut, en tarkemmin ottanut selvää. Eka virallinen in-game kuva on kuitenkin julkaistu Killzonen boardeilla:

Click
Minä taas lueskelin että ne ovat jonkin " Jin Roh " animen conseptia :confused:
Samapa tuo, videoita odotellessa..
Koska tuosta kuvasta on paha sanoa mitään, kun turhan synkästä paikasta, eikä näytä vielä sitä mihin se 20 miljoonaa on mennyt :D
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Cyrus1 sanoi:
Käsittääkseni nuo eivät ole Killzonesta lainkaan, vaan jostain Timeshiftistä. Nopeasti olen lukenut, en tarkemmin ottanut selvää. Eka virallinen in-game kuva on kuitenkin julkaistu Killzonen boardeilla:

Click
Onkohan tähtäin tuo oranssi dotti ruudulla? Toivottavasti tulee noin omaperäisiä tähtäimiä :o
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Tähtäimen ulkoasu tekee aika paljon hallaa tahi gutaa pelille ja toivotaan että niiden kanssa mennään näinkin uudenlaiseen suuntaan... Olisi hienoa ja omaperäistä...

Ai vitalis, ei mene enää kauaa kun pääsee ehkäpä jopa näkemään videota pelistä :p
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Vaikka odotukset eivät Killzonen kohdalla ole koskaan olleet Socomin luokkaa, toivoisi tästä kovanluokan FPS mättöä. Katsotaan ne videot ja kuvat mitä sieltä pian alkaa tulla.
 
Vastaus: Killzone [PS3 Hype]

Seb Downien (QA Manager, Guerrilla Games) mukaan kuva on pre-alpha-versiosta.
Tähtäintä ei kuvassa ole ja se laikku seinässä on juuri siihen osumassa oleva luoti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom