Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Liberation

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Liberation

Eikö tuota saa ilman langatonta connection-pointtia ? Ei sitä ainakaan tuolla psp-storessa ole.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

T-Man sanoi:
Katoppas killzone.com sivuilta.

Opastakaa sokeaa, sillä en minä vain löydä sitä tuolta. On kyllä päin persettä mainostettu uusi chapter jos sitä ei kaivamallakaan näe.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Zoukka sanoi:
Opastakaa sokeaa, sillä en minä vain löydä sitä tuolta. On kyllä päin persettä mainostettu uusi chapter jos sitä ei kaivamallakaan näe.
En oo kyllä varma, onko se sinne sivulle vielä ilmestynyt. Voi olla, että joutuu vielä odottamaan, ennenku tulee mahollisuus ladata se sieltä sivulta.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

T-Man sanoi:
En oo kyllä varma, onko se sinne sivulle vielä ilmestynyt. Voi olla, että joutuu vielä odottamaan, ennenku tulee mahollisuus ladata se sieltä sivulta.

SItähän minäkin. Ei siellä vielä mitään ole.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Eilen kävin tämän pelin ostamassa GameSpotista 27 eurolla samalla kun kävin hakemassa varaamani Ratchet & Clank: Tools of Destructionin.

Peliä en ole ehtinyt testaamaan vielä kertaakaan, mutta demon perusteella kyseessä on todella lupaava ja varmasti PSP:n parhaimmistoon kuuluva peli.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Peli on kyllä jees, mutta itseäni ärsyttää tässä aivan valtavasti eräs asia.
Eli se, että peli ei tallennu chaptereiden välillä lainkaan.
Ei oikein sovi kannettavaksi peliksi kun tarvii pelata koko kenttä alusta loppuun. Parhaillaan on vielä turhauttavan vaikeita kohtia joissa äkkikuolemia satelee niin meinaa palaa hermot kun ei voi kuitenkaan pitää taukoa, muutoin tarvisi pelata koko kenttä jälleen alusta.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Mikä vikana? Miksi en pääse pelaamaan nettipeliä?

Olen ladannut se uusimman lisäpaketin tähän, rekisteröinyt "Your Gaming Name" - jutun ja olen rekisteröitynyt vielä tuolla Killzone.comissa.

Menen sinne "Battle - Mode (Online)" - kohtaan ja laitan oman "Gaming Namen", mutta aina kun yritän, se valittaa, että "not avaibled, try again" tai jotain sinne päin.

Mitä pitäisi tehdä, että toimii?
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Eddy93 sanoi:
Mikä vikana? Miksi en pääse pelaamaan nettipeliä?

Olen ladannut se uusimman lisäpaketin tähän, rekisteröinyt "Your Gaming Name" - jutun ja olen rekisteröitynyt vielä tuolla Killzone.comissa.

Menen sinne "Battle - Mode (Online)" - kohtaan ja laitan oman "Gaming Namen", mutta aina kun yritän, se valittaa, että "not avaibled, try again" tai jotain sinne päin.

Mitä pitäisi tehdä, että toimii?
Hei, auttakaas nyt mua!

Edelleen suuri mysteeri, miksi en pääse onlinepeliin.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

mistä helvetistä saan tuon verkkoyhteyskoodin joka pitäisi löytyä psp paketista mutta kun ei ole mitään pakettia enää mistä vois löytää.

Lähetä maililla psp:n sarjanumero tukeen, niin saat sen koodin parin päivän sisään. Siis jos et löydä sitä lappua.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Sain kaverilta lainaan PSP:n ja eilen kävin ostamassa käytetyn Liberationin. Kyllä on upea peli! Ja hienoa oli huomata, että viides chapterikin oli ladattavissa. Ei vain malttaisi odottaa, että pääsee töistä kotiin paukuttamaan Helgasteja pataan! Pumppuhaulikolla on aika miehekästä vyöryttää...

Edit. Yllättävän koukuttavia ne challenget, pakko saada vain kultaa. :)
 
Vastaus: Killzone: Liberation

itsellä pelin kiinnostus loppui viimeisen chapterin (viidennen) loppupahikseen. on sitte äärimmäisen vaikea. muuten peli on ollut huippu.vaikeus taso on ollut aika kova silti koko ajan.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Ei helkkari sentään. Nyt alkaa ärsyttää, että tässä ei voi kesken tehtävän tallentaa. Hermot meni aivan totaalisesti tuohon kolmannen chapterin neljänteen kenttään. Yritin monta kertaa sitä loppuvastusta piestä, mutta huonolla menestyksellä. :mad: Ja nyt ei kiinnosta pelata sitä kenttää aina sinne loppuvastukselle asti. Jos olisi voinut tallentaa ennen sitä lopputappelua, olisi voinut jaksaa pelailla sen sitten myöhemmin. Mulla on paha tapa luovuttaa siinä vaiheessa kun peli käy liian vaikeaksi ja hauskuus menee touhusta...
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Ei helkkari sentään. Nyt alkaa ärsyttää, että tässä ei voi kesken tehtävän tallentaa. Hermot meni aivan totaalisesti tuohon kolmannen chapterin neljänteen kenttään. Yritin monta kertaa sitä loppuvastusta piestä, mutta huonolla menestyksellä. :mad: Ja nyt ei kiinnosta pelata sitä kenttää aina sinne loppuvastukselle asti. Jos olisi voinut tallentaa ennen sitä lopputappelua, olisi voinut jaksaa pelailla sen sitten myöhemmin. Mulla on paha tapa luovuttaa siinä vaiheessa kun peli käy liian vaikeaksi ja hauskuus menee touhusta...

Nimenomaan tuo tallennus on useassa pelissä pielessä, ainakin minä pelaan psp:llä hieman lyhyempiä jaksoja kuin isoilla konsoleilla niin kyllähän peli pitäisi voida tallentaa tiheämpään. Tilanteen pelastaa se että psp:n voi sammuttaa kesken pelin, mutta se estää muiden pelien pelaamisen.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Peli oli kyllä paras ja samalla nii v%&¤%&/# kun ollavoi. Sai kyllä verenpaineen nousemaan useasti. mutta ei vain voinut olla pelaamatta läpi
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Kieltämättä välillä kohtalaisen hankala, jo alkupuolellakin helgastit eivät päästä helpolla.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Vieläköhän tätä peliä pelataan verkossa? Itse lainasin killzone 2 kuumotuksissani psp:n kaverilta ja ostin pelin. Näemmä pitää ensin pelata kampanjaa eteenpäin ennen kuin pääsee verkkoon ottamaan pataan.
 
Vastaus: Killzone: Liberation

Vieläköhän tätä peliä pelataan verkossa? Itse lainasin killzone 2 kuumotuksissani psp:n kaverilta ja ostin pelin. Näemmä pitää ensin pelata kampanjaa eteenpäin ennen kuin pääsee verkkoon ottamaan pataan.

Siihen pitää vissiin ladata ensin päivitys jossa se nettipeli tulee, ja siihen tarvii psp/ps2 nettitunnuksen että pääsee pelaamaan. Mulla oli kyllä toi peli läpi vedettynä kauan ennen kuin toi nettipeli tuli, mutta epäilen ettei yksinpeliä tarvitse sitä varten pelata.
 
Ylös Bottom