Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Onko muuten tälle tulossa samanlaista konsolifin - yhteisöä mitä Killzone 3:ssa oli?
Pitäiskö laittaa perustaen, että saa parempia pelejä aikaiseksi?

Hyvä idea, mukana ollaan jos semmonen perustetaan. Toisinaan en voi käyttää mikkiä, kun lapset nukkuu viereisessä huoneessa, mutta ei ne ihan pikku höpötykseen herää. Toisinaan vaan tulee innostuttua vähän liikaa pelin tuoksinnassa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Olipa ristiriitainen kampanja. Samaan aikaan loistava ja kuitenkin pettymys.

Kaikki, mitä pelissä oli, oli loistavaa. Kuitenkin kampanja oli pettymys, koska siitä puttuui oleellisuuksia. Siitä puuttui räiskintää. Liian vähän itse räiskintää ja oli peli liian helppokin, yksi vaikeusaste olisi saanut olla lisää.

Rytmitys oli mielestäni räiskinnän vähyyttä lukuun ottamatta onnistunutta. Todella vaihteleva kampanja ja kaikki räiskintäkohtaukset oli saatu mukavan erilaisiksi, todella erilaisia "tehtäviä" suoritettavaksi. Kenttäsuunnittelu oli yksinkertasesti helvetin hyvää. Tekoäly oli hyvää yhdistettynä tuollaiseen kenttäsuunnitteluun.

Graafisesti mahtava. Äänet todella hyvät ja erinomaiset musiikit. Aseiden tuntuma huippuluokkaa kaikin puolin, todella tyydyttävää räiskintää.

Hitto, kun olisi ollut sellanen 30%lisää räiskintää, niin olisi kyllä ollut ihan uskomattoman hyvä kampanja. On tämä nytkin sinne parhaiden räiskintäkampanjoiden joukkoon menevä. Olen vakaasti sitä mieltä, että Killzone kakkosen ja Shadow Fallin kampanjaa haukkuvat eivät vaan osaa eivätkä ymmärrä. Kolmonen oli keskinkertainen.

Tuli muuten useasti mieleen, kuinka mahtavia pelejä tässä genissä tullaan näkemään grafiikoiden ansiosta. Joku Mass Effect noilla grafiikoilla :drool: Ja Dead Space ykkösen tunnelmiin palaava Dead Space, huuhhuhuhuh!

Seuraavaksi moninpelin pariin.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Siinä olisi voinut olla saman tyylinen loppu rutistus kuin kz2. Pakko edetä loputtomia vihollisia päin. Nyt pelin lopusta puuttui se suuri haaste.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Siinä olisi voinut olla saman tyylinen loppu rutistus kuin kz2. Pakko edetä loputtomia vihollisia päin. Nyt pelin lopusta puuttui se suuri haaste.
Varsinkin kun
siinä loppumetreillä sai käyttöön täysin ylitehokkaat aseet. Ja sitä edeltävästä rauniohyppelystä jäi vähän tekniikkademomainen fiilis.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Mun mielestä tuo yksinpeli on todella vaikea. Normaalilla pelaan ja kuolin siinä toisessa metsäkentässä varmaan lähemmäs 15x. FPS-pelejä olen kuitenkin pelanut koko ikäni. Harmittaa alhainen FPS.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Mielestäni se metsäkenttä on normaalilla pelin vaikein osuus. Saattoi tosin johtua siitäkin, että kontrollit ja mekaniikka eivät olleet vielä ihan hallussa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Hienolta näyttää tämäkin peli, mutta ei vaan oikein iske omaan makuun muuten. En tiedä olenko sitten liian vanhanaikainen, mutta Ghost on huomattavasti parempi, siis pelillisesti. Liikaa kaikkea ylimääräistä roinaa näin iäkkäämmälle pelaajalle :D. Pitää kai se joskus pelailla läpi, kun joutaa.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Se alku ja varsinkin metsä osuus on ehkä pelin hankalin paikka, muuten peli ei missään nimessä ole vaikea vaikka ottaisi hard tason.


Hienolta näyttää tämäkin peli, mutta ei vaan oikein iske omaan makuun muuten. En tiedä olenko sitten liian vanhanaikainen, mutta Ghost on huomattavasti parempi, siis pelillisesti. Liikaa kaikkea ylimääräistä roinaa näin iäkkäämmälle pelaajalle :D. Pitää kai se joskus pelailla läpi, kun joutaa.

Vaikka en ghostia ole pelannut niin voisin kyllä kuvitella että asia on toisin päin. KZ on erinomainen pelillisesti, eikä siinä ole mitään ylimääräistä roinaa. Vaikka tässä miten mietin en saa päähäni mitä mahdat sillä roinalla edes tarkoittaa? vain 3 hahmoluokkaa, joilla kullakin yksi peruskyky ja yksi kyky jonka voi valita. Aseita on kourallinen ja avattavia lisähärpäkkeitä jokunen. Kuulostaa melko yksinkertaiselta vai mitä?
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Helvetin upeat grafiikat tässä pelissä, ehkä jopa parhaat mitä konsoleilla on nähty tähän mennessä. Jos grafiikoita ei lasketa, on tämä melko tavanomainen fps, ei tarjoa mitään uutta ja ihmeellistä - asia joka vaivaa about kaikkia nykyajan fps-pelejä, sen takia tämä ei anasaitse 7-8 korkeampaa arvosanaa. Tämä genre kaipaisi jotain uutta. Plussaa vaihtelevista kentistä. Destinya odotellessa...
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Helvetin upeat grafiikat tässä pelissä, ehkä jopa parhaat mitä konsoleilla on nähty tähän mennessä. Jos grafiikoita ei lasketa, on tämä melko tavanomainen fps, ei tarjoa mitään uutta ja ihmeellistä - asia joka vaivaa about kaikkia nykyajan fps-pelejä, sen takia tämä ei anasaitse 7-8 korkeampaa arvosanaa. Tämä genre kaipaisi jotain uutta. Plussaa vaihtelevista kentistä. Destinya odotellessa...
Muutosta tähän tuskin on tulossa, kun katsoo tulevan vuoden tarjontaa. Destinyn suhteen voidaan pitää pientä kysymysmerkkiä ilmassa, mutta tuskin tämäkään kirjoittaa genren sääntöjä uusiksi. Mielestäni FPS peleistä voisi surutta leikata yksinpeliosuuden pois, sillä sarjasta riippumatta (KZ, COD, BF, MOF) kampanjat harvoin tarjoavat mieleenpainuvaa/mielenkiintoista pelattavaa. Muutoinkin kuinka moni tämänkin ketjun lukijoista käyttää enemmän aikaa KZ:n yksinpeliin, kuin moninpeliin? Veikkaan, että selkeä vähemmistö.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Mutta entäs ne ketkä ei pelaa moninpeliä. Jos yksinpeli jätetään pois niin heillehän sitten ei ole mitään pelattavaa. Joku järki nyt käteen. Vois jättää yksinpelin pois huoh !!!!!!!
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Jos grafiikoita ei lasketa, on tämä melko tavanomainen fps, ei tarjoa mitään uutta ja ihmeellistä - asia joka vaivaa about kaikkia nykyajan fps-pelejä, sen takia tämä ei anasaitse 7-8 korkeampaa arvosanaa. Tämä genre kaipaisi jotain uutta. Plussaa vaihtelevista kentistä. Destinya odotellessa...

Kannattaa tehdä party ja vetää peli-ilta verkon puolella. Sieltä löytyy se kaivattava lisäarvo tavanomaisen fps-räimeen jatkoksi.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Mutta entäs ne ketkä ei pelaa moninpeliä. Jos yksinpeli jätetään pois niin heillehän sitten ei ole mitään pelattavaa. Joku järki nyt käteen. Vois jättää yksinpelin pois huoh !!!!!!!
Sohva co-op on vähitellen jäämässä historiaan, vaikka näillekin löytyy omat kannattajat :) Kaikkia ei voi miellyttää. Guerrilla Gamesin on aina onnistunut moninpelin suhteen. Sen sijaan yksinpelit ovat aiheuttaneet turhautumista pelattavuuden kannalta ja myötähäpeää hahmojen/dialogin suhteen. MAG osoitti mitä on saavutettavissa jos kaikki satsataan moninpeliin. Toisena esimerkkinä voidaan nähdä PS3:n julkaisuikkunassa julkaistu Warhawk, johon myös upposi epäterveellisen paljon pelitunteja.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Muutosta tähän tuskin on tulossa, kun katsoo tulevan vuoden tarjontaa. Destinyn suhteen voidaan pitää pientä kysymysmerkkiä ilmassa, mutta tuskin tämäkään kirjoittaa genren sääntöjä uusiksi. Mielestäni FPS peleistä voisi surutta leikata yksinpeliosuuden pois, sillä sarjasta riippumatta (KZ, COD, BF, MOF) kampanjat harvoin tarjoavat mieleenpainuvaa/mielenkiintoista pelattavaa.

Millaista muutosta te kaipaatte tähän FPS genreen? Suosittelen testaamaan eri genren pelejä jos nämä räiskinnät alkavat tympiä.

vai että yksinpeli kampanjat pois... no ehkä se sopisi BF ja COD tyylisille peleille jossa ei ole kunnon tarinaa. KZ sentään on hyvä tarina joka jatkuu pelistä toiseen ilman että keksitään jokaiseen peliin uusi konflikti, jota sitten ei edes kummoisesti selitellä.


OK sanoi:
Muutoinkin kuinka moni tämänkin ketjun lukijoista käyttää enemmän aikaa KZ:n yksinpeliin, kuin moninpeliin? Veikkaan, että selkeä vähemmistö.
Näinhän se aina tuppaa menemään. Kun on hyvä moninpeli saatu mukaan, niin sitä jaksaa pelata pidempään.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Sohva co-op on vähitellen jäämässä historiaan, vaikka näillekin löytyy omat kannattajat :) Kaikkia ei voi miellyttää. Guerrilla Gamesin on aina onnistunut moninpelin suhteen. Sen sijaan yksinpelit ovat aiheuttaneet turhautumista pelattavuuden kannalta ja myötähäpeää hahmojen/dialogin suhteen. MAG osoitti mitä on saavutettavissa jos kaikki satsataan moninpeliin. Toisena esimerkkinä voidaan nähdä PS3:n julkaisuikkunassa julkaistu Warhawk, johon myös upposi epäterveellisen paljon pelitunteja.



Kaikkia ei tosiaan voi miellyttää, se on totta. Sen takia onkin mukavaa, että on kaikille edes jotain. Itse kyllä aina pelaan yksinpelit kerran tai useamman kertaa läpi, jos on hyvä. Hyvät moninpelit on todella harvassa, joten yleensä se yksinpeli pelataan ja se siitä. BF sarja ja ehkä CODit on niitä hyviä. Nyt tuli Killzonee kokeiltua ekan kerran verkossa ja vaikutti ihan hyvältä. Pärjäsin jopa jotenkin, kun aattelee minun FPS pelitunteja konsoleilla 40h. K/D 11/9 heti ekassa pelissä. Kyllä tuo ohjain vaan tekee ihmeitä pelattavuuteen.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Tässä alkaa tasoerot jo näkymään selvästi. Me viikonlopun nyybät jäädään järjestäytyneiden klaanien ja muuten kurinalaisesti pelaavien partyjen jalkoihin. Tietynlainen viattomuuden aika on ohi verkkopelissä. Pitäisi panostaa enemmän tai vain hyväksyä se ettei tuurilla enään menestytä.

Muuten kyllä next genin toimivin verkkopeli. Battlefieldin julkaisivat keskeneräisenä, mutta tämä toimii.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Tässä alkaa tasoerot jo näkymään selvästi. Me viikonlopun nyybät jäädään järjestäytyneiden klaanien ja muuten kurinalaisesti pelaavien partyjen jalkoihin. Tietynlainen viattomuuden aika on ohi verkkopelissä. Pitäisi panostaa enemmän tai vain hyväksyä se ettei tuurilla enään menestytä.
Jep, näin se menee. Eilisillan viimeisessä matsissa vastaan tuli klaani, jotka pelasi aika hemmetin hyvin. Kaikki oli otettu huomioon Spawn Beaconin vartioinnista lähtien.

Ekan kerran palo käämit tätä pelatessa, johtui suurimmaksi osaksi omasta taitotasosta ja vastustajien paremmuudesta siihen verrattuna. Mutta aika hyvin silti, BF3:n kanssa meni hermot illasta yksi alkaen, sama homma BOps2:n kanssa, jotka on viimeisimmät moninpelit joita olen pelannut. Ja kummassakaan hermojen meneminen ei johtunut pelaajista vaan ihan puhtaasti pelistä.

Moninpelistä noin muuten. Tässä tänään tai huomenna värkkään noita omia Warzoneja muutamalla eri variaatiolla. Pelaajia tarvitaan niihin, eilen koetettiin jryin kanssa, mutta pelit ei ala kahdestaan edes bottien kanssa. Pistän ketjuja pystyyn tonne Killzone-alueelle sitten, mutta ainakin alkuun ilmoittelen tässä ketjussa myös.

PS. Räyhäsin eilen siitä oviaukoissa pyörimisestä. Ei ollut sitten henkilökohtaista, vaan johtui turhautumisesta, kun mikään ei onnistunut.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Tässä tänään tai huomenna värkkään noita omia Warzoneja muutamalla eri variaatiolla.
Minkäslaisilla säännöillä meinasit noita pyöräytellä käyntiin? Spoilerista löytyy tämän hetken "kilpapelaamisen säännöt", joita Gamebattles käyttää:

Settings
Friendly Fire: On
Health Regeneration: Slow
Spawn Timer: 7 seconds
Enemies on Radar: Off
Missions:
Beacon Theft
Beacon Retrieval
Beacon Safeguard
Search & Destroy
Capture & Hold
Capture & Connect
Capture & Move

Maps:
The Divide
The Spire
The Park
The Penthouse
The Factory
The Remains
The Slums

Restrictions:
Bots/Drones Permitted: Stun Drone (Scout), Revive Drone (Support)

Explosives Permitted: Frag Grenades, Limpets, C4

Ja viestiä voi laittaa kun näitä servuja ootte väsäämässä, voisin tulla parit rundit vääntämään :)
 
Ylös Bottom