Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Tuomas sanoi:
Mutta entäs tuo offline kaksinpeli? Viitsisikö joku testata sitä??? Siis niitä (aseen)lataus animaatioita?

EDIT: Ja montas bottia siihen saa? Olisi kiva vielä tänä iltana saada varmuus.

Latausanimaatiot ovat samat kuin yksinpelissä. Välillä nuo häiritsevät pelaamista. Kaksinpelin näkymä on muutenkin pieni, niin hahmon pään liikkeet sekoittavat tilannetta.

Kaksinpelissä saa 7 bottia molemmille puolille. Eli ihmispelaajat mukaanlaskettuna maksimissaan 16 taistelijaa kentällä. Eli kivat mättöjuhlat saa offlinessakin aikaiseksi ;)
 
Vastaus: Killzone

Rupesin tossa äsken laskemaan... viimesen vuorokauden aikana on tänne pistetty melkee 70 uutta vastausta, josta noin 90%:ssa on haukuttu "tiltin" arvostelua Killzone:sta. Kevyttä satikutia on "tilt" saannut. No, mitäs menivät loistavaa peliä haukkumaan huonoksi.
 
Vastaus: Killzone

FolioMies sanoi:
Latausanimaatiot ovat samat kuin yksinpelissä. Välillä nuo häiritsevät pelaamista.

Mun mielestä onlinessä saisi olla nopeammat/tai ei ollenkaan noita latausjuttuja.
Tulee meinaa helposti kuoltua... :D

EDIT: Semmoista vielä että, lötyykö jokaisesta online-mapista snipu?

Olen yrittänyt etsiä tuloksetta. Ainoa mistä olen löytänyt, on se hiekkamappi jossa on se lätäkkö ja merenranta.
 
Vastaus: Killzone

Omasta mielestä nuo latausanimaatiot on erittäin hyviä. Kyllä se oikeassakin elämässä häiritsee jos kesken tulitaistelun alat lipasta vaihtamaan. :)

Oppiipahan vaihtamaan tuoreen lippaan suojassa ennen kuin ryntää taistoon.
 
Vastaus: Killzone

Kojo sanoi:
EDIT: Semmoista vielä että, lötyykö jokaisesta online-mapista snipu?

Olen yrittänyt etsiä tuloksetta. Ainoa mistä olen löytänyt, on se hiekkamappi jossa on se lätäkkö ja merenranta.
löytyy :) ...yritän valottaa lisää kunhan pääsen kotiin ja nään ne mappien nimet :o
 
Vastaus: Killzone

Nisupulla sanoi:
Uunituore Killzone -video (23.2 Mb):

http://koti.mbnet.fi/~socom2/killzone.wmv

Tallenna video ensin koneelle ja katso vasta sitten

Olisit nyt enemmän pelikuvaa tallentanut, etkä koko alkuvideota :eek:

Mutta miltäs tuo nyt näytti verrattuna TV tulleeseen materiaaliin?

Tosin tuossakin pelaaja hakee hivenen, onkohan liian nopealla ohjaus vai pelasitko toisen asetuksilla? Vai vielä harjotuksen puutetta ;)

Snipuakin voi zoomata lisää (Ellei ollut todella káukainen kohde), ettei noin montaa kutia tartte tuhlata ;)
 
Vastaus: Killzone

Kojo sanoi:
Mun mielestä onlinessä saisi olla nopeammat/tai ei ollenkaan noita latausjuttuja.

Jenkit ovat keksineet tuohonkin jo pienen jipon, eli jos siinä tilanteessa kun latausanimaatio alkaa pyörimään vaihdat asetta kolmiolla, animaatio katoaa ja seuraava ase on heti käytettävissä. Huono puoli on se että jos tilalle tuleva ase on pistooli väärässä tilanteessa tai muuten hyvä ase mutta ilman panoksia, tilanne pahenee entisestään :p Eli kyllä se lataaminen suojassa on paras keino. Oon samaa mieltä Manixin kanssa, se on hyvää realismia.
 
Vastaus: Killzone

Jessus mikä kähinä täällä on käynnissä... Vaikka Killzone onkin ollut jo pitkään
ostosuunnitelmissa, nämä kiivailut täällä nostavat kummasti pelin haluttavuuskerrointa - eli hyvä pojat, jatkakaa samaan malliin :D .

Kun tänne näyttää eksyneen muutama kuumakalle on kiusaus provokaatioihin
melkein vastustamaton, tyyliin: "Tilttihän se on peliohjelmien kunkku" ja
"Jaana Pelkonen on iiiiiihana, iik" ja "Onhan se Killzonen ohjaussysteemi syvältä,
onhan, kaverinikin sanoi niin". Ja sitten vetämään herneitä nenuun, heh :D .
(selityksenä: minulla oli lapsena liian pieni pipo)
 
Vastaus: Killzone

Psyko sanoi:
Jenkit ovat keksineet tuohonkin jo pienen jipon, eli jos siinä tilanteessa kun latausanimaatio alkaa pyörimään vaihdat asetta kolmiolla, animaatio katoaa ja seuraava ase on heti käytettävissä. Huono puoli on se että jos tilalle tuleva ase on pistooli väärässä tilanteessa tai muuten hyvä ase mutta ilman panoksia, tilanne pahenee entisestään :p Eli kyllä se lataaminen suojassa on paras keino. Oon samaa mieltä Manixin kanssa, se on hyvää realismia.


Höh, aina valitetaan että eihän sen ja sen aseen lataus noin mene, ja tuo ja tuo ase on huomattavasti vaikeampi ladata, ja sitten kun joku peli tekee asiat oikein niin siitäkin valitetaan. Suojassa lataaminen on ainoa oikea keino, ja onneksi Guerillan pojat on tajunnu sen, ja pitäneet nuo latausanimaatiot, niin offline kuin online moninpelissä.
 
Vastaus: Killzone

Hieno juttu on tosiaan se, että asetta ei välttämättä tarvitse ladata, vaan lippaan loppuessa voi nopeasti kiskaista uuden tykin vyöltä. Se on pelastanut monta kiperää tilannetta ja tasapainottaa peliä mukavasti. Esimerkiksi pumppuhaulikko on eräs suosikkiaseistani, mutta sen lataaminen patruuna kerrallaan on hi-das-ta.
 
Vastaus: Killzone

Tuomas sanoi:
Höh, aina valitetaan että eihän sen ja sen aseen lataus noin mene, ja tuo ja tuo ase on huomattavasti vaikeampi ladata, ja sitten kun joku peli tekee asiat oikein niin siitäkin valitetaan. Suojassa lataaminen on ainoa oikea keino, ja onneksi Guerillan pojat on tajunnu sen, ja pitäneet nuo latausanimaatiot, niin offline kuin online moninpelissä.

Olen ihan samaa mieltä. Tuo latailu tuo peliin lisäväriä. Pitää vaan pelata viksusti ja latailla suojassa. Ja jos tuhlaa taistelussa liikaa luoteja, niin repäsee sitten viimeiseksi pelastukseksi toisen aseen.
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Olen ihan samaa mieltä. Tuo latailu tuo peliin lisäväriä. Pitää vaan pelata viksusti ja latailla suojassa. Ja jos tuhlaa taistelussa liikaa luoteja, niin repäsee sitten viimeiseksi pelastukseksi toisen aseen.
Aivan. Ja kaikkia vehkeitä voi käyttää myös lyömäaseena, jos oikein tiukka paikka tulee :cool:
 
Vastaus: Killzone

Ja nämä aseilla iskut on kyllä toteutettu jämerästi, toisin kuin Halo2:ssa, jossa (ainakin videoiden perusteella) on aika kököt hyökkäykset. Ihan kuin se olisi suoritettu kahta kuvaa käyttämällä: kun ase on tavallisesti ja toinen on kun ase sojottaa vihollisen päässä.

Ja tämä "realistinen/pitkä" aseiden latailu taas on osa hyvää tunnelmaa.

Tiijättekös monta asetta voi olla kerralla mukana?
Ainakin pistooli, kranaatteja sekä kaksi isompaa asetta, mutta saako enemmänkin?
Tietenkin se on hyvä, jos ei saa.
 
Vastaus: Killzone

PSM2: 88%
A gorgeous, big, weighty, important event-game that makes good on most of its grandiose promises.
Easily in the top two first-person shooters for PS2 alongside TimeSplitters 2.
 
Vastaus: Killzone

Tiesittekö muuten että, pumppuhaulikkoa ei ole pakko ladata heti? Kun sillä ampuu (R2) niin sitten kun pitää vielä R2-nappia pohjassa, äijä ei lataa asetta. Näin ollen voi hipsiä suojiin ja kun päästää R2-napin pohjasta äijä lataa uuden haulin piippuun. Todella hyvä oivallus tekijöiltä, lähitaistelussa jos on kiire pois niin eikun nappi pohjaan ja lataa vasta suojissa.
 
Vastaus: Killzone

Swhat sanoi:
Tiijättekös monta asetta voi olla kerralla mukana?
Ainakin pistooli, kranaatteja sekä kaksi isompaa asetta, mutta saako enemmänkin?
Tietenkin se on hyvä, jos ei saa.
taitaa se pislakin vaihtua isompaan :)
 
Ylös Bottom