Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Niin ja sen verran vielä tuosta Piltin arvostelusta että jos ei osaa pelata, siitä ei kannata syyttää peliä. Ainakin minulla sujuu tuo ampuminen ihan helposti.
 
Vastaus: Killzone

previa sanoi:
Btw Avutonta sähellystä Tiltin arvostelija pelaajalla.

PS: Pelitin ja Pelaajan arvosteluja odottaessa...

...ja Playn!!!

Juu, ei näemmä oo Mikko Matilaisella kontrollit hanskassa, kun vaikeaksi väittää :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone

Skippasin Hesan Killzone tapahtuman kiireiden vuoksi, mutta odottanut tätä peliä kyllä olen. Sillä onhan se niin, että vain valitettavan harvat konsolishootterit ovat padilla oikeasti nautittavia pelata. Ja jo keskeneräisen demon puolesta jäi kontrolleista hyvä maku suuhun. Tiltin arvostelua en kommentoi, onhan tämä perhefoorumi. ;)

Odotan tätä joulupukin tuomisina, mutta jos naavaparta jättää pelin korvatunturin uumeniin, niin heti välipäivinä sitten vain kaupoille. :)
 
Vastaus: Killzone

huh... Killzone näemmä vie muistikortilta vain 64 kb :P eli ei tarvitse vielä mun ostaa uutta. :D
Aikas vähän, paitsi jos pitää jotain patcheja heti ladata, jos nettiin halajaa.

Jos tämä nyt on totta? Luin ton yhden arvostelun pelitiedoista.
 
Vastaus: Killzone

Swhat sanoi:
huh... Killzone näemmä vie muistikortilta vain 64 kb :P eli ei tarvitse vielä mun ostaa uutta. :D
Aikas vähän, paitsi jos pitää jotain patcheja heti ladata, jos nettiin halajaa.

Jos tämä nyt on totta? Luin ton yhden arvostelun pelitiedoista.

Ei ainakaan vielä ole mitään päivitystä tullut, joten toistaiseksi mitään ei tarvitse ladata jos nettiin menee.
 
Vastaus: Killzone

Onkos kukaan testannu offline moninpeliä, että onko bottien tekoäly kuinka hyvää? Kun pelimuodot ovat sieltä taktisimmasta päästä, niin toivon mukaan tekoälykin osaa jotain muutakin kuin "juokse-tai-kuole" periaatteen.
 
Vastaus: Killzone

Superior sanoi:
Skippasin Hesan Killzone tapahtuman kiireiden vuoksi, mutta odottanut tätä peliä kyllä olen. Sillä onhan se niin, että vain valitettavan harvat konsolishootterit ovat padilla oikeasti nautittavia pelata. Ja jo keskeneräisen demon puolesta jäi kontrolleista hyvä maku suuhun. Tiltin arvostelua en kommentoi, onhan tämä perhefoorumi. ;)

Odotan tätä joulupukin tuomisina, mutta jos naavaparta jättää pelin korvatunturin uumeniin, niin heti välipäivinä sitten vain kaupoille. :)
Kokemuksia ei ole pelistä muuten kuin tuon Tiltissä nähdyn arvostelun verran mut pakko sanoa et se tähtäys ei vaikuttanut kovinkaan toimivalta ..tokihan väärässäkin voi olla sillä en itse ole koskaan oppinut FPS pelejä sulavasti pleikalla pelaamaan :o
 
Vastaus: Killzone

TimeSplittersit toimivat Dual Shockilla kuin se kuvainnollinen tauti. Killzone jää mielestäni demossa piirun verran TS:n ohjauksen sulavuudesta, mutta kyllä apinaattorit ovat hyvin Halonsa pelanneet. Kranut lähtevät Halomaisesti ja ohjaus on muutenkin kybästi parempaa kuin mitä Tiltin arvostelu antaa ymmärtää. Kyllähän minäkin PC:n Harpoonille kutosen antaisin, kun en sitä vain osaa pelata. ;)

Killzone ei ole Halo, ei mestariteos, ei mitään ennennäkemätöntä. Mutta paras PS2:n tähän astisista realistista ekapersoonapaukutteluista? Vaikkei siihen ihmeitä vaadita, niin asia taitaa olla juuri niin. :)
 
Vastaus: Killzone

Superior sanoi:
TimeSplittersit toimivat Dual Shockilla kuin se kuvainnollinen tauti.
Kontrollit toimivat hyvin. Itseäni haittaa pieni kontrollibugi, joka ilmenee aina jokaisen nettipelisession alussa: eteen- ja taaksepäin liikkuminen ei toimi, vaan ohjainasetukset on konfiguroitava ensin perusasetuksille, sitten on palattava pelitilaan, jonka jälkeen siirrytään jälleen konfigurointiin ja määritellään ohjaimet halutunlaisiksi. Aina joku ennättää ampua minut pariin otteeseen siinä säätäessäni, mutta valitettavasti muuta keinoa bugin korjaamiseen ei ole löytynyt. En tiedä mistä se johtuu, sillä ainoat tekemäni muutokset ovat, että Sprint määritellään L1:een, kranaatti neliöön ja Chat L3:een.

Superior sanoi:
kyllä apinaattorit ovat hyvin Halonsa pelanneet.
Köh... Apinoilla ja sisseillä ei taida olla kovin paljoa yhteistä, paitsi että kumpiakin löytyy Etelä-Amerikan viidakoista. :D
 
Vastaus: Killzone

Jeah, play.comista sain oman version tänään ja muutaman kentän pelailin jo läpi hardilla. Siis omasta mielestäni aivan loistava peli. Kontrollit toimii loistavasti, grafiikka ja äänet huippuluokkaa ja tunnelma ihan helvetin siisti. Tekoälykin vaikutti haastavalle. Kyllä ne osaa suojaan mennä ja selkänsä kun kääntää, tai lataa asetta, tulee heti tulta ja tarkasti. Tankit on myös aika pahoja vastuksia :eek:
En sitten tiedä minkä verran tuo vaikeustaso vaikuttaa vihollisten käyttäytymiseen, mutta kyllä se hardilla on mielestäni ainakin tarpeeksi haasteellista.
Ainoa ongelma, mikä tähän mennessä on tullut vastaan, on frame-raten ajoittainen pahakin nytkähtely. Se vie osan tunnelmasta pois, mutta kyllä sen kestää. Ja täytyy sanoa, että jos framerate-ongelmia ei olisi, olisi peli mielestäni kauniimpi kuin Halo. Ei teknisesti, mutta jokin siinä ulkonäössä vaan viehättää. Nyt en oikein osaa päättää kumpi on hienompi, mutta eipä kai minun tarvitsekaan :D
Eikä se kenttien putkimaisuuskaan haittaa pätkääkään. Jo nyt on tullut kohtauksia, joissa on laajoja alueita ja kaikkialla ympärillä Helghastit tulittavat päin näköä. Eikä ne "putket" ole muutenkaan haitanneet.

Jo vähän reilun tunnin pelaamisen jälkeen voi todeta, että aivan mahtava peli. Tai eihän se vielä aivan varmaa ole, voihan olla että kentät lässähtävät tai frameratessa tulee vielä pahempia ongelmia vastaan, mutta en kuitenkaan usko että näin pääsisi käymään. Eiköhän peli vaan parane, mitä pidemmälle se etenee. Ja sittenhän on vielä nettipelikin :cool:
 
Vastaus: Killzone

Cyrus1 sanoi:
Tekoälykin vaikutti haastavalle. Kyllä ne osaa suojaan mennä ja selkänsä kun kääntää, tai lataa asetta, tulee heti tulta ja tarkasti.
Liekö tuota sitten pitäisi kokeilla hardilla, kun normalilla ainakin vihollinen vain juoksee päin näköä ja hakee suojaa aina samalla tavalla (ei osaa reagoida ympäristöön vaan menee aina palkin taakse). Siinä sitä saa sitten tykittää sivultä kylkeen ja äijä vaan pysyy suojassa. Ainakaan normalilla tekoäly ei tehnyt vaikutusta minuun.

Muuten maistuvaa perusräiskintää kyllä, vielä kun pääsisi verkkoon kokeilemaan.
 
Vastaus: Killzone

NviperO sanoi:
Muuten maistuvaa perusräiskintää kyllä, vielä kun pääsisi verkkoon kokeilemaan.
Tervetuloa vaan mukaan räiskimään, kun seuraavan kerran pelataan isolla porukalla. Tarvittaisiin kolmaskin heittopussi minun ja Oliverin lisäksi :D Peliseuraa voi tietty huudella myös irkin ja PS2FIN verkkopelialueen kautta.
 
Vastaus: Killzone

NviperO sanoi:
Siinä sitä saa sitten tykittää sivultä kylkeen ja äijä vaan pysyy suojassa.

No joo, ei ne hirveästi osaa reagoida ympäristöön, eikä tekoäly itsessään ole hirveän nerokasta. Mutta suojaan ne osaavat mennä, eikä niitä kylkeen pääse yleensä ampumaan, kun jos yrittää ampua kylkeen, niin selästä ampuu joku. Ehkä tässä tulee normalin ja hardin ero(?) näkyville. Ehkä normalilla on helpompi selvitä hengissä pienestä tulituksesta ja pystyy tappamaan pylvään takana istuskelevan vastustajan, mutta Hardilla ei kyllä paljoa ehdi näkyvillä olemaan tai selkäänsä kääntämään kun luotia tulee jo naamariin ja takaraivoon.

Eli tarkoitin lähinnä sitä, että tekoäly antaa mielestäni tarpeeksi haastavan vastuksen vaikkei se mikään nerokas olekaan. Kuitenkin tuollaisia pieniä juttuja se osaa tehdä. Eikä tekoälyä mitenkään voi verrata Halon vastaavaan, Halossahan tämä osio on uskomattoman hyvin toteutettu.
 
Vastaus: Killzone

"Osallistujien on oltava vähintään 16-vuotiaita"
Pöh, en voi osallistua. Harmi, koska tuollainen olisi ollut tyylikäs ;)
 
Ylös Bottom