Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Killzone Grafiikkabugi

Elikkä sain Killzonen tänään (kokoversio, kaupasta ostettu) ja joissain kohti silmiini pistää ikävä bugi. Joskus hahmojen esim. naaman tai univormun tekstuurit muuttuvat hyvästä mössöksi. Elikkä onko kyseessä pelkkä bugi vai johtuuko tämä Playstationista? Voisiko joku jolla on tämä uudempi ja pienempi PS2 (itsellä siis vanhempi, ei tosin ole kovin vanha, jokin aika sitten hankittu ns.tiiliskivi malli) kertoa että esiintyykö ongelma siinä. Kiitos jo etukäteen.

Vastaus: Killzone

Offline moninpelin botit eivät rynni eteenpäin, vaan osaavat ottaa myös suojaa ja etenevät hitaasti, JES!!!!!!!!!!!!! :) :eek: :) Vaikka pelissä oli 10 bottia niin ei ollut kokoajan mäiskettä vaan taktista. Väittäisin jopa että parempi split-screen kuin TS2:ssa, vaikka nykiikin välillä. OSTAKAA!!!

Tuomas sanoi:
Offline moninpelin botit eivät rynni eteenpäin, vaan osaavat ottaa myös suojaa ja etenevät hitaasti, JES!!!!!!!!!!!!! Vaikka pelissä oli 10 bottia niin ei ollut kokoajan mäiskettä vaan taktista. Väittäisin jopa että parempi split-screen kuin TS2:ssa, vaikka nykiikin välillä. OSTAKAA!!!

Kiva tietää. :)
Varmaan jaksaa offlinessakin pelata tuota moninpeliä ihan kivasti.

Vielä kun osaisin päättää, mistä ostan kyseisen pelin. Verkkokauppa.comista saisi 52,90 ja ilman postikuluja (ennen huomista) . Tosin en tiedä, milloin peli saapuu postilaatikkoon, jos sieltä tilaan. Yleensä ihan nopeasti tullut, mutta...
Playeronesta jos tilaa, niin tulee hiivatin paita mukana. Silloin se ei mahdu kirjeeseen ja sitten tulee ylimääräisiä kustannuksia. (kai?)
Taidanpa tehdä niin, että ostan perjantaina Prismasta.

konsolinetissä näkyi olevan joku näppärä erikoipainos :eek: täytynee tässä kauppoja kierrellä huomenna ja napata mukaan jos löytyy :)

Vastaus: Killzone Grafiikkabugi

Aleksi sanoi:
Joskus hahmojen esim. naaman tai univormun tekstuurit muuttuvat hyvästä mössöksi. Elikkä onko kyseessä pelkkä bugi vai johtuuko tämä Playstationista? Voisiko joku jolla on tämä uudempi ja pienempi PS2 (itsellä siis vanhempi, ei tosin ole kovin vanha, jokin aika sitten hankittu ns.tiiliskivi malli) kertoa että esiintyykö ongelma siinä. Kiitos jo etukäteen.

siis mista taa naurettava vaite on lahteny etta tuo uus ps2 pyorittais nopeempaa peleja tai korjais ne bugit itse pelissa

Vastaus: Killzone Grafiikkabugi

Aleksi sanoi:
Elikkä sain Killzonen tänään (kokoversio, kaupasta ostettu) ja joissain kohti silmiini pistää ikävä bugi. Joskus hahmojen esim. naaman tai univormun tekstuurit muuttuvat hyvästä mössöksi. Elikkä onko kyseessä pelkkä bugi vai johtuuko tämä Playstationista? Voisiko joku jolla on tämä uudempi ja pienempi PS2 (itsellä siis vanhempi, ei tosin ole kovin vanha, jokin aika sitten hankittu ns.tiiliskivi malli) kertoa että esiintyykö ongelma siinä. Kiitos jo etukäteen.
Sama ongelma esiintyy myös upouudessa PStwossa. Ja on niitä grafiikkabugeja enemmänkin, esim. toisinaan kuollut ruumis alkaa twistaamaan hullusti (kohta joku sanoo, että ne on kuolinkouristuksia) ja mm. luodinreiät ovat seinistä usein selkeästi erillään.

Itse hain pelin tänään. Vähä uninen yö tiedossa. Vaikka olen pelannut vasta tunnin niin sen perusteella voin todeta että aivan saatanan hyvä peli. Täällä monet tuntuvat takertuvan pikkuseikkoihin joilla on pelattavuuden kanssa mitätön merkitys. En voi käsittää lukemiani huonoja arvosteluja, no makuja on monia...

Ai nii ja se ohjaus, ei mitään vikaa. Oppii 10 minuutissa.

Pelasin sitä offline deatmatchia, niin sekin oli todella hyvä.

Ei muuta kuin kaikki kauppaan!

Cannari sanoi:
Itse hain pelin tänään. Vähä uninen yö tiedossa. Vaikka olen pelannut vasta tunnin niin sen perusteella voin todeta että aivan saatanan hyvä peli. Täällä monet tuntuvat takertuvan pikkuseikkoihin joilla on pelattavuuden kanssa mitätön merkitys. En voi käsittää lukemiani huonoja arvosteluja, no makuja on monia...

Ai nii ja se ohjaus, ei mitään vikaa. Oppii 10 minuutissa.

Pelasin sitä offline deatmatchia, niin sekin oli todella hyvä.

Ei muuta kuin kaikki kauppaan!

jos on pelannut huomattavasti parempia fps peleja niin silloin varmasti bugit ja muut lapsuudet ottaa silmaan

äääh..nyt jo kaduttaa, että peruin ennakkotilauksen.. :(

löytynekkö tänään prismasta?
kummasti tuota hahmon päänheilumista olen kaivannut näihin räiskintöihin jo doomista lähtien. :)
vihdoin peli, joka tekee tähän hieman muutosta.

frozen9999 sanoi:
jos on pelannut huomattavasti parempia fps peleja niin silloin varmasti bugit ja muut lapsuudet ottaa silmaan
Nimenomaan, mutta eiköhän tuo PSFINin arvostelu ole kuitenkin lähempänä sitä "totuutta" kuin Tiltin, mutta katsotaan. Jos joku haluaa vaihtaa pelinsä johonkin xbox peliin niin ottaa vaan minuun yhteyttä ;)

frozen9999 sanoi:
Vertaatko nyt Pleikkarin muihin FPS-peleihin vai muiden alustojen vastaaviin?
Pleikkarilla Killzone on kyllä yksi parhaimpia FPS-pelejä, vaikka ei täydellinen olekaan ja pieni kiirekin näkyy viimeistelyssä.

frozen9999 sanoi:
Niinhän se on, mutta alhaalla lukijat antavat toisenlaista palautetta, en rupea nyt peliä puolustamaan kuin juuri äsken olin vielä tiukasti peliä vastaan. Yleensä olen IGN kanssa samaa mieltä, he antoivat 7.5 joka on varmaankin aika "oikea" arvosana, sillä kyllä kenttien putkimaisuus ainakin itseä haittaa oli peli sitten mikä tahansa.

eri asia sitten ketä haittaa, jos jossain kohti pikseli on vähän vinossa.

eihän tämä täydellinen ole (eikä mikään ole) tämän päivän fps:sistä, mutta ainakin tyylikkäin :cool:

itse omistan pelkästään PS2 konsolin enkä muita aio hankkia!...miksi tänne pitää muutamien hörhöjen tulla muiden konsolien pelejä tulla hehkuttaa???...EI KIINNOSTA!....selailin tuossa eilen hetken Halo 2 keskustelua X-BOX puolella....samanlaista bugivalittelua kuin täälläkin mutta en löytänyt yhtään mainintaa Killzonesta?!...pitää mennä vielä tänä iltana katsomaan jonkun autopelin keskustelua sinne....taidampa mainita siellä muutamaan kertaan GT 4 :p :rolleyes:

yrittäkää pitää pelit omilla alueillaan, kaikki eivät kuitenkaan omista jokaista konsolia markkinoilla tai muuten ole pätkääkään kiinnostuneita muitten konsoleitten peleistä!...eikös täällä jossain ole semmonen riitaosasto jossa noita pelejä voi haukkua puolin ja toisin?

heh.. etäisesti olen kuullut sellaisesta osastosta :p

omasta mieletäni saisi sen poistaa kokonaan ja pistää sen tilalle linkki tiltin foorumeille.
(mutta on totta että maailma ei muita konsoleita kaipaa) <-- ei tarvitse ottaa kantaa :rolleyes:

Pako sanoi:
taidampa mainita siellä muutamaan kertaan GT 4
Jonka jälkeen mainitaan tulevasta Forzasta, PGR2:sta ja monesta muusta pelistä :p

Pako sanoi:
yrittäkää pitää pelit omilla alueillaan, kaikki eivät kuitenkaan omista jokaista konsolia markkinoilla tai muuten ole pätkääkään kiinnostuneita muitten konsoleitten peleistä!
Minulla ei ole mitään PS2:sta vastaan sillä omistan itsekin sen, tässähän ollaan puhuttu vaan Killzonesta.

feldonin pyynnöstä lopetamme tappelun :rolleyes: :)

Ylös Bottom