Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Karma sanoi:
Mä taas toivon nimenomaan että ei ole mikään nopeatempoinen räiskintä vaan että olisi mahd. taktinen. Socomissakin voisivat äijät juosta snadisti hitaammin..

Nopeatempoinen uppoaa pelaajiin paremmin kuin hidas - kuin myös allekirjoittaneeseen. Jos hidasta haluat, kokeile Xboxin Rainbow Six 3:a ja sen lisäosaa, Black Arrow'ta.
 
Vastaus: Killzone

Unreal-Hawk sanoi:
Nopeatempoinen uppoaa pelaajiin paremmin kuin hidas - kuin myös allekirjoittaneeseen. Jos hidasta haluat, kokeile Xboxin Rainbow Six 3:a ja sen lisäosaa, Black Arrow'ta.
Molemmat uppoavat pelaajiin. Toisiin nopeat, toisiin taktiset, toisiin molemmat.
Itse pidän Quakesta ja mättänyt sitä aikoinaan kellon ympäri verkossa mutta Killzonesta toivon taktisempaa kokemusta.
Kyllä RC3:kin kiinnostaa jos kustannat XBoxit koko Finnish Lions-klaanille :D
 
Vastaus: Killzone

Karma sanoi:
Molemmat uppoavat pelaajiin. Toisiin nopeat, toisiin taktiset, toisiin molemmat.
Itse pidän Quakesta ja mättänyt sitä aikoinaan kellon ympäri verkossa mutta Killzonesta toivon taktisempaa kokemusta.

Samaa mieltä kanssasi. Itse olen pelaillut Action Quake 2 nyt sellaset 6 vuotta ja tavallista Quakea siinä sivussa vuoden pidempään. Välillä tulee pelattua Ghost Recon, RavenShield ja muita hitaampia pelejä. SOCOM oli välillä myös mukana mutta on jäänyt nyt pois kokonaan mikkiä lukuunottamatta kun sitä tarvitsee muissakin peleissä.
 
Vastaus: Killzone

Now heres a discipline that seems like fun to do animation. For a character to move about, the model is rigged to a virtual skeleton, and all vertex points (which we call the points where two or more lines of polygons meet) of each limb are connected to each bone of this skeleton. These animations are brought into the game and endlessly tweaked to make them look as realistic as possible. We use two different kinds of animation routines in Killzone calculated and real time. The calculated movements are predetermined by the process described above, but the real timers are just gems of programming genius. We used to have really dramatic animations of dying Helghast falling to their knees, but the problem was that sometimes, the character could end up with some parts of his body in a wall or hill. To counter this, we introduced rag doll physics. This is a process where, as soon as a character dies, a physics engine (emulating gravity, friction and momentum) kicks in and animates the model. Because this system takes things like walls into account, the lifeless body now neatly drapes over railings, slump against a wall or be thrown off its feet by a grenade and land with its limbs lolling around like a (wait for it) rag doll. Thats it from me: enjoy the game!

Arjen Bokhoven, Guerrilla Games

Kuulostaa ihan mukavalta realistisuuden kannalta.
 
Vastaus: Killzone

Pelit.fi uutisessa sanottiin Killzonen ilmestyvän 19.11.2004 ja Halo 2:n 9.11.04.

Eikö olekin maagista?

-MauriMäyrä-
 
Vastaus: Killzone demo

pelaajalehti lupaili pelatavaa demoa seuraavan lehden kylkiäisiksi
lehtipisteissä 8.10.2004
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

Sain eilen käsiini Killzonen demon joka taisi olla samainen josta on kuvia tuolla Oliverin postaamassa linkissä.

Ei voi sanoa kuin että tuntui erittäin hyvältä. Hienot grafiikat, loistava tunnelma, vakuuttava tekoäly.
 
Vastaus: Killzone

menee hieman ohi aiheen mutta jos tämäkin on hyvä pelattava niin kyllä on mukava huomata että useampi uusista peleistä alkaa olemaan jo hyvää tasoa
on kait kilpailu koventunu niin paljon että ei ole varaa pistää mitään puolivalmista raakiletta kehiin niinkun muutama vuosi sitten. ainoa miinus on että loppuvuoden hyvien pelien määrä alkaa olemaan semmoista luokkaa että kyllä pitää ässä arvassa onnistaa että olisi mahollista kaikki hankkia

Ps. toki vielläkin tulee pelejä ala: sudeki sekä driv3r jotka koittavat pelkällä hirveällä hypetyksellä saada keskinkertaisia pelejä myydyksi.
mutta mielestäni niiden määrä on vähentynyt
 
Vastaus: Killzone

Dark Master sanoi:
ainoa miinus on että loppuvuoden hyvien pelien määrä alkaa olemaan semmoista luokkaa että kyllä pitää ässä arvassa onnistaa että olisi mahollista kaikki hankkia

wink'wink' onnisti peliturnauksessa, voitin "pikkasen" rahaa niin että ainakin saa ne pelit mitä haluaa eikä niitä nyt niin kovin monta ole ;)
 
Vastaus: Killzone

Tampereen Tuomiokirkonkadun Player Onessa oli Killzonen demo kokeiltavana. Demo oli lyhyt, mutta mukavan hiotun oloinen. Kontrollit toimivat hyvin ja ainoa ongelma oli grafiikka, sillä joskus ruutu täyttyi valkoisella. Tämä "taustavalkoinen" ei kuitenkaan haitannut, sillä se katosi aina jotain seinää tai muuta tekstuuria lähestyttäessä.
Lisäsin pelin "odotetaan mielenkiinnolla"-listalle, jolla rupeaa olemaan tunkua (Jak 3, Getaway 2, San Andreas, Halo 2).
 
Vastaus: Killzone

SpeedyGonzales sanoi:
Tampereen Tuomiokirkonkadun Player Onessa oli Killzonen demo kokeiltavana. Demo oli lyhyt, mutta mukavan hiotun oloinen. Kontrollit toimivat hyvin ja ainoa ongelma oli grafiikka, sillä joskus ruutu täyttyi valkoisella. Tämä "taustavalkoinen" ei kuitenkaan haitannut, sillä se katosi aina jotain seinää tai muuta tekstuuria lähestyttäessä.


Samassa paikassa itsekin peliä tyypitin ja vaikka en tämän pelityypin ylin ystävä olekaan, niin johan oli muikeen oloinen räiskintä! Jäin oikein jumittamaan siihen demokoneen ääreen.
 
Vastaus: Killzone

Ei kuulemma olekaan co-operativea :( ... Aika typerää. Jos kerran Halon tappajaa tehdään, niin eikö kannattais laittaa se mukaan siihen. Halon paras ominaisuus oli mielestäni juuri tuo co-operative.
 
Vastaus: Killzone

Testailin lyhykäisesti Killzonen demoa playeronessa ja mieleen jäi nätti grafiikka ja hyvät kontrollit. Aseiden tuju rekyyli oli myös diggailemisen arvoinen.
 
Vastaus: Killzone

Karma sanoi:
Sain eilen käsiini Killzonen demon joka taisi olla samainen josta on kuvia tuolla Oliverin postaamassa linkissä.

Ei voi sanoa kuin että tuntui erittäin hyvältä. Hienot grafiikat, loistava tunnelma, vakuuttava tekoäly.
`Mistäs sait sen?´
 
Ylös Bottom