Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Pitäisi ilmestyä 1.11. Ainakin Konsolinetin mukaan. Oujee....... Olen kattellut pelin joitakin välivideoita ja hyvältä näyttää... Myös ihan ihka oikeita pelitilanteessa kuvattuja videoita olen katsellut.
Hyvältä näyttää, hyvältä näyttää....
 
Vastaus: Killzone

Testasin demoa ja erittäin hyvältä vaikutti.

Peli alkaa tehtävällä, jossa puolustetaan asemia juoksuhaudoissa. Lopulta vastus käy ylivoimaiseksi ja pingotaan karkuun. Ampumaan pääsee kiväärillä, tai viskomaan kranaatteja olan takaa, lisäksi poterosta voi lahdata kk:lla jonossa hyökkääviä vihulaisia. Välistä väistellään tankin tulta piikkilankojen ja luotien repiessä pohkeita, kunnes siitä selvittyään pääsee kokeilemaan kaupunkitaistelua.

Kaupunkikettä on harmaa ja likainen. Kenttä on rajattu sortuneilla seinillä ja kaatuneilla pylväillä. Helikoptereista änkeää lisää sotilaita ammuttavaksi, samoin kuin ovista ja ikkunoistakin.

Erikoista pelissä on tietokoneen ohjastama ryhmä sotilaita, jotka auttavat tulituen antamisessa ja antavat kehotuksia siirtymään eri asemiin. Kontrollit iskostuu helposti selkäytimeen, vaikka en ole FPS pelejä ennen pleikalla pelannut. Olkanapeista lähtee laukaus tai kranaatti, zoomi löytyy tarkka-ammuntaan ja perus liikkuminen hoituu analogitateilla. Aseet vaihtuvat nappia painamalla ja lataamiseen löytyy omansa.

Fiilis ja sodan tuntu on hyvä. Äänet toimivat ja grafiikka pyörii hyvin. Paitsi että erehdyin kerran etenemissuunnasta ja muka ylivoimaiseksi käynyt hyökkäävä vihollisarmeija oli kadonnut kuin tuhka tuuleen eturintamalta.
 
Vastaus: Killzone

iodine sanoi:
Testasin demoa ja erittäin hyvältä vaikutti.

Fiilis ja sodan tuntu on hyvä. Äänet toimivat ja grafiikka pyörii hyvin. Paitsi että erehdyin kerran etenemissuunnasta ja muka ylivoimaiseksi käynyt hyökkäävä vihollisarmeija oli kadonnut kuin tuhka tuuleen eturintamalta.
Kyllä, vaikutti erittäin hyvältä. "Being there" -fiilis mainio. Pidin pelin normaaliräiskintöjä hitaammasta temmosta. Grafiikka on upeaa, kuten kaikki jo tietääkin. Demossa ei vielä 60Hz mahdollisuutta ollut, mutta kuulemma tulee lopulliseen peliin. Eri hahmoilla pelaaminen on mielekästä.
Tapahtumat on skriptattu, siksi varmaan tuo vihollisarmeija katosikin...
 
Vastaus: Killzone

Ilmeisesti lehti oli tullut jo 5päivä... Huomenna , EHKÄ aion ostaa mitä ootte mieltä ,että onko se hyvä?
 
Vastaus: Killzone

Aivan mieletön demo! Jopa TV:n kaiuttimien kautta äänet kuulostavat käsittämättömän upeilta. Tämä peli nousi odotuslistani kärkeen heti GTA:n jälkeen!
 
Vastaus: Killzone

Bandicoot sanoi:
Aivan mieletön demo! Jopa TV:n kaiuttimien kautta äänet kuulostavat käsittämättömän upeilta. Tämä peli nousi odotuslistani kärkeen heti GTA:n jälkeen!
Heti koulun jälkeen ostamaan! :D :D
 
Vastaus: Killzone

höh on se kumma vaikka olen ollut lehden tilaaja alusta asti niin itse saan lehden postilaatikkooni vasta kun se saapuu kauppoihin?
pitää ottaa puheeksi pelaaja lehden kanssa että mistä kiikasta, kun en niiin korvessa asu että sen takia posti kestäisi
 
Vastaus: Killzone

Dark Master sanoi:
kun en niiin korvessa asu että sen takia posti kestäisi
Asut kuitenkin Turussa. Vitsi vitsi ;). Itsekin sain lehteni vasta eilen, vaikka asun pääkaupunkiseudulla.
 
Vastaus: Killzone

Minä taas petyin hieman - vain hieman. Ruudunpäivitys ei (demossa ainakaan) ole ihan niin sulava kuin odotin ja ohjattavuus on hieman kankeahko. Liian lowsense analogisille tateille :)

Tunnelma KillZonessa on mainio. Äänitystyöt ovat Guerillan poppoolla hanskassa, ja kuten jo mainittiin, pelatessa tuntuu kuin olisi itse siellä sotimassa. Grafiikka on hienon likaista ja harmaata sekä samalla aidonnäköistä. Demossa esiintyi paljon grafiikkavirheitä, esim. välillä ei näkynyt kuin mustaa kuvaa ja hahmoilta katosivat kaikki raajat ja välillä taas ilmassa leijui pelkkä hahmon torso. Toivotaan, että ne ehditään korjaamaan julkaisuversioon. Hahmon liikkeet ansaitsevat myös erityishuomion. Hahmon pää kääntyy asetta ladatessa, kranaattia heittäessä, esteitä ylittäessä ja heiluu juostessa. Nämäkin lisäävät "siellä olon" tunnetta.

Rekyyli oli aika jännä ja en ole ihan vielä siihen tottunut. Ampuessa ase nousee ylös, mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka. Eli periaatteessa kannattaa tähdätä valmiiksi alas ja antaa tulituksen nousta pääosuma-tasolle itsestään. Tähtäin pelissä on heikko, toivottavasti saa pistää vaihtoon. Mitä vikaa on perusristi- tai pistetähtäimessä? Lähitaisteluiskut = kool.

En välttämättä aio täysihintaisena peliä hankkia, yksinpeli vaikutti nyky-perusfps:ltä, ei mitenkään erityiseltä. Tiimitoverit ovat aina kiva lisä yksinpeleissä, mutta eivät todellakaan mikään uusi juttu. Tekoäly oli omilla joukoilla kaiketi hyvin hanskassa, tosin samaa ei voi vihollisista sanoa. Kyllä vastustajat huolimattomat pelaajat tappavat, mutta niiden liikehdintä on suhteellisen amatöörimaista.

Moninpeli voisi olla ihan jees, mutta fps (frames per second) saisi olla huomattavasti korkeampi ainakin minun mielenkiinnon herättämiseksi. IMO, moninpeleissä (konsoleillakin) ei saisi panostaa liikaa grafiikkaan, vaan sulavaan fps:ään.

edit: sensitivityä saakin vaihdettua ja tuossa äänenvaimennetussa konepistoolissa näyttäisi olevan oikeansuuntainen tähtäin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

Loistava tosiaan, odotin tosin hieman erillaista.
pelin hidastempoisuus pisti kivasti silmään aluksi, vähän aikaa pelattuani tuli ihmeellistä tarvetta ennakkotilata tämä peli,jotenka syöksyin nettiin heti "lähimpään" nettikauppaan. :D kyllähän tuo minulle kelpaisi tälläisenaanki, vaikka pieniä bugeja löytyykin.
 
Vastaus: Killzone

Jep, vaikka ei ole vielä valmis versio (mm. 60Hz tukikin vielä siis tulossa), niin silti jo nyt aivan loistava. Ei malta odottaa.
 
Vastaus: Killzone

En vakuuttunut. Miksi joukkuetovereita voi ampua kymmeniä kertoja, ennen kuin meno edes hidastuu? Miksei kaatuneen puunrungon yli voi kiivetä? Entä miksi etenemisvaihtoehtoja on vain yksi? Täytyy tietysti muistaa, että kyseessä on vasta demoversio. Ehkäpä lopullinen peli on hiotumpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

feldon sanoi:
En vakuuttunut. Miksi vihollisia pitää ampua kymmeniä kertoja, ennen kuin meno edes hidastuu?

Muut kommenttisi ovat ihan oikeita, vaikkeivat ne minua päässeetkään haittaamaan, mutta tätä kommenttia en ymmärrä. Kymmeniä kertoja? Itse ammuin muutaman luodin ja vihulainen tipahti. Missäköhän tähtäimesi on ollut?
 
Ylös Bottom