Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

feldon sanoi:
En vakuuttunut. Miksi vihollisia pitää ampua kymmeniä kertoja, ennen kuin meno edes hidastuu? Miksei kaatuneen puunrungon yli voi kiivetä? Entä miksi etenemisvaihtoehtoja on vain yksi? Täytyy tietysti muistaa, että kyseessä on vasta demoversio. Ehkäpä lopullinen peli on hiotumpi.

Joo, samaa mieltä. Demo arvosanoilla semmonen 7+ :cool:
 
Vastaus: Killzone

Kyllä se vihollinen tippuu yhdestä kun päähän ampuu! Ja feldon , ehkä pientä tarkkuusharjoitusta :D
 
Vastaus: Killzone

Cyrus1 sanoi:
Muut kommenttisi ovat ihan oikeita, vaikkeivat ne minua päässeetkään haittaamaan, mutta tätä kommenttia en ymmärrä. Kymmeniä kertoja? Itse ammuin muutaman luodin ja vihulainen tipahti. Missäköhän tähtäimesi on ollut?
Öh, tarkoitin tietysti joukkuetovereita. Ammuin itse niitä kokeeksi haulikolla päähän vaikka kuinka monta kertaa, ennen kuin niiltä henki lähti. Veikkaan, että kyseessä on demon ominaisuus, mutta silti se vähän häiritsee.

Kyllä Killzonen vihollisiakin pitää ampua huomattavasti tarkemmin kuin muissa fps-peleissä, muttei sentään kymmeniä kertoja. :p
 
Vastaus: Killzone

feldon sanoi:
Öh, tarkoitin tietysti joukkuetovereita.

Juu, sitä oli vain vähän vaikea ymmärtää, kun kirjoitit vihollisten kestävän kymmeniä osumia :D

Itsekin kokeilin tappaa joukkuetovereita, ei niitä voi tappaa ollenkaan.
 
Vastaus: Killzone

Cyrus1 sanoi:
Juu, sitä oli vain vähän vaikea ymmärtää, kun kirjoitit vihollisten kestävän kymmeniä osumia :D

Itsekin kokeilin tappaa joukkuetovereita, ei niitä voi tappaa ollenkaan.
Eilinen 'lehdistötilaisuus' vaati veronsa ja sanat ovat vieläkin vähän sekaisin. ;)

Kun ammuin tarpeeksi pitkään joukkuetoveria, niin ruutuun tuli teksti: FAILED. Eli kai sillä joku merkitys on.
 
Vastaus: Killzone

Muuten kyllä ne viholliset vähän enemmän kestää! Huomasin tossa just kun ``snipasin´´ jollain aseella niin piti kaks kertaa osuu päähän , että kuoli.
 
Vastaus: Killzone

csi sanoi:
Muuten kyllä ne viholliset vähän enemmän kestää! Huomasin tossa just kun ``snipasin´´ jollain aseella niin piti kaks kertaa osuu päähän , että kuoli.
Huomasin saman. Tulee vähän Red Faction 2 mieleen: ainoat aseet joilla pystyi niittaamaan vastustajan kertalaakilla, olivat raidetykki ja sinko. Harmillista Killzonessa on myös se, että viholliset näyttävät toistensa kopioilta.
 
Vastaus: Killzone

Muutaman kerran demossa ammuin vahingossa omia ja heti alkoi kuittailu tyyliin "traitor!" ja kerran heitin omaa kranulla, kun oli näppäimet vähän hakusessa ton L1:n osalta. ;)
 
Vastaus: Killzone

Onko se demo miten pakattuna siihen lehteen? Minulla nimittäin ei mittään demoa lehden kupeessa näkynyt, myyjäkin sanoi että on varmaan joku pöllinyt tai sitten niissä ei demoa ole mukana tullut. :mad: Siispä mistä saan lehden DEMON kanssa? Edellämainittu tapahtui R-kioskilla. Kannataako käydä esim. joissain tavarataloissa kattelee?

Lopussa kiitos seisoo.

Kiitos.
 
Vastaus: Killzone

Lehti on muoveissa ja demo siellä sisällä pahvikotelossa. Noitahan oli ilmeisesti määrä laskea liikkeelle 7000 kpl, eli en sitten tiedä onko kaikissa lehtipisteissä myytävissä lehdissä sitä, mutta luulisi noita nyt riittävän joksikin aikaa.
 
Vastaus: Killzone

Minä pidin pelistä(lue: demosta) paljon, vaikken osaa räiskintäpelejä juurikaan pelata. Grafiikka oli keskitasoa parempaa, ja mikä tärkeintä, peliin pääsi heti sisälle. Kontrollitkaan eivät olleet vaikeita omaksua, vaan ne oppi heti ensimmäisellä pelikerralla.

Halo vs Killzone-asetelmassa sanoisin Killzonea paremmaksi. :cool:
 
Vastaus: Killzone

KsE sanoi:
Joo.. kiitos. Pitänee lähteä sokkarilla käymään, jos siellä olisi.
Ainakin meidän paikallisesta Prismasta löytyi demollista Pelaaja-lehteä. Lehti on tosiaankin muovikelmussa ja Killzone-demo näkyy siinä päällä.
 
Vastaus: Killzone

Kyllähän tuo demo suhteellisen hyvin vakuutti; eiköhän tuosta pleikkarin paras fps saada (koska oikeaa kilpailua ei käytännössä ole...). Kaikki tuntuisi toimivan pelissä ihan mukavasti, mitä nyt dualshockin tatit saavat haaveilemaan tästä pelistä boxilla. Kyllä tuo hankintalistalle meni, mutta ainakaan demon perusteella en lähtisi tuota Halon, Half-lifen tai Far Cryn tasoiseksi väittämään.
 
Vastaus: Killzone

Oliver sanoi:
Ainakin meidän paikallisesta Prismasta löytyi demollista Pelaaja-lehteä. Lehti on tosiaankin muovikelmussa ja Killzone-demo näkyy siinä päällä.

Ärrällä myyvät ilman kelmuja ja levyä.
 
Vastaus: Killzone

Aivan lostava peli mielestäni. Vaikka demon episodit olivatki lyhyitä, niin ikää tuo kaksi muuta eri hahmoa, joila oi pelata.

Ja muuten, ette tainneet snipulla osuoa, koska kun tse snipailin, niin ne Helghastin korstot tipahti ihan yhdestä ainoasta osumasta, vaikken osunut edes päähän. Ilmeiseti riittää, että ylävartaloon osuu, niin äijjät tipahtaa.

Mitähän varten ne ei Ärrällä myy demoa...?
 
Vastaus: Killzone

Hieno demo, mutta ainoa asia mikä todellakin häiritsi oli tuo vihollisten pääkestävyys, kaksi kertaa piti aina napauttaa että kuoli.
Lähitaisteluliikkeet olivat hienosti toteutettuja ja lisäsivät hienosti immersiota kun ruutu käänteli realistisen oloisesti.
Tekoälykaverit olivat aivan surkeita, ei mitään hyötyä taistelutilanteessa, pelaaja sai aina itse mennä ampumaan kaikki Helghastit.
Grafiikka oli todella siistiä eikä pahemmin hidastumisia näkynyt.

Pakkohan tuota on nyt odotella. ;)
 
Vastaus: Killzone

Miksi kaikkien muiden pitää osua enemmän kuin kerran päähän tappaakseen? Sniperistähän oli kyse? Itse sain vihut kaatumaan yhdellä osumalla, vaikken päähän olisi osunutkaan.
 
Vastaus: Killzone

teräsporkkana sanoi:
Miksi kaikkien muiden pitää osua enemmän kuin kerran päähän tappaakseen? Sniperistähän oli kyse? Itse sain vihut kaatumaan yhdellä osumalla, vaikken päähän olisi osunutkaan.
Mutta en ampunut snipulla vaan tavallisella aseella ja ammuin kun vihollinen oli paikoillaan.. ..Kyllä sillä `real´ snipulla kuoli vaikka mahaan osu.
 
Vastaus: Killzone

Sain lopulta tuon demon käsiini, enkä oikein tiedä mitä sanoa. Odotin jotain vähän parempaa. Keskitasoa paremmaksi kehuttu grafiikka oli vain minun silmissäni keskitasoa, mutta tähtäys sujui sitä vasten Halon tavoin hyvin. Omia ei voinut tappaa vaikka kuinka kokeilin päähän ampua pistoolilla ja konekiväärillä. Rambotekniikka toimii vihollisia vastaan joskus, mutta vähän taktisempaa meininkiä tämä kuitenkin oli. En ole vielä paljoa kerennyt pelaamaan, joten en siitä sen enempää osaa sanoa. Ei ihan odotusten mukainen, mutta PS2:n paras FPS kuitenkin.
 
Ylös Bottom