Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Tuli hankkittua tuo demo ihan yleisestä mielenkiinnosta ja ihan kivalta vaikutti. Grafiikka oli yllättävän hyvää joskaan ei loisteliasta. Kivaa präiskyttelyä ja ehkä voin jopa harkita ostavani pelin kun se julkaistaan. Joukkue kavereitten läsnä oloon ei tullut juuri tullut kiinnitettyä huomiota ja tällä tarkoitan sitä että oli aika sooloilua touhu. Paitsi ekan kentän alussa, jossa kaveritkin sohii sinne päin. Pyssykät oli ihan messevän tuntuisia, tehoakin löytyi niistä sopivasti. Vihulaiset juoksivat tosiaan typerästi jonossa siinä ekassa kentässä niinkuin joku aikaisemmin mainitsi. Se pisti hiukan silmään.

Mutta kuitenkin... Odotan innolla!
 
Vastaus: Killzone

Päätinpä itsekkin tehdä sitten tuollaisen heräteostoksen ja samalla kun kirjan kaupasta ostin niin tarttui pelaajakin mystisesti mukaan :p

Demo oli ihan jees, mutta aika vaisu/lyhyt mutta hyvinkin vois olla socomin voittajaksi tavallaan. Ainakin ps2 fps pelien kärkeä vaikka en nyt muita fps:iä olekaan pleikkarilla pelaillut :)

Hyvinkin voisi toimia eli odotellaanpa nyt kokoversiota jotta saisi paremman kuvan kokonaisuudesta sitten.
 
Vastaus: Killzone

Nyt kun olen itsekin pelaillut vähän tätä demoa, ja kentät menee aika helposti läpi (Ricolla Strange Company 5 min.), ajattelin kertoa vähän mietteitäni:

Se eri hahmojen etenemispolku - asia olisi mielestäni parempi, jos (esimerkkinä Strange Company) pelaa esim. Ricolla, niin Luger menee sinne ilmastointikanavaan niin kuin sillä pelatessa, ja Rico posauttaa sen oven tuusan nuuskaksi esim. sillä raketinheittimellä. Ja kun tullaan siihen huoneeseen, minkä yllä menee se ilmastointikanava (ja missä on paljon vihuja), katsomalla ylös saattaisi nähdä ritilän läpi Lugerin hiippailevan putkessa. Näin se olisi mielestäni parempi.

Kun taas pelataan Lugerilla, se reitti on täysin sama, kuin muutenkin, mutta ilamstointikanavan sisällä näkisi ritilän läpi, kuinka Templar ja Rico ammuskelevat Helghasteja. Näin se olisi mielestäni aika paljonkin aidompi. Nythän on niin, että Templar ja Rico vain ilmestyvät sille aukiolle, mihin se 'dropship' tiputtaa lisää vihollisjoukkoja.

Ricon ja Templarin reitit ovat oikeastaan samat, paitsi että Templarilla ollaan enemmän suojassa, kun taas Ricolla rynnätään päälle liipasin pohjassa.

(Ketähän tämäkin avautuminen oikeasti kiinnostaa...)
 
Vastaus: Killzone

Ajattelet liikaa. :p
mitä olisi voitu tehdä paremmin/ Huonoja puolia kommentoin vasta sitten, kun peli on ilmestynyt, tokihan demosta niitäkin löytyy, mutta sehän on vain demo.
 
Vastaus: Killzone

Janus sanoi:
Arto Bryggare: ihan hyvä aitoja
SOCOMin Arto Bryggare: ammu pelaajaa, niin se loikkii ympäriinsä kuin aropupu. :)
Ai, Counter-striken vanha "ominaisuuus" Bunny hopping on eksynyt muuallekin. :D
Olihan se koomista, kun kentälinen teroja & sotilaita etenee ainoastaan hyppien.
 
Vastaus: Killzone

tsinivuo sanoi:
Ai, Counter-striken vanha "ominaisuuus" Bunny hopping on eksynyt muuallekin. :D
Olihan se koomista, kun kentälinen teroja & sotilaita etenee ainoastaan hyppien.

Niin jos sitä realistisuutta haetaan pelissä, niin onneksi on hyppely poistettu pelistä. Kuka hullu hyppisi oikeasti jossain taistelukentällä :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone

Kannattaa myös muistaa, että demot ovat yleensä vaikeustasoltaan alhaisempia kuin lopullinen peli, jotta testaava porukka ei teilaa peliä heti liian vaikeaksi.

Thomas
 
Vastaus: Killzone

Everlast sanoi:
Kannattaa myös muistaa, että demot ovat yleensä vaikeustasoltaan alhaisempia kuin lopullinen peli, jotta testaava porukka ei teilaa peliä heti liian vaikeaksi.

Thomas

Toivotaan että tuo pitää paikkaansa sillä tämän demon kohdalla osumaa saa ottaa aika paljon ennen kuin sattuu ja energiat vielä palautuvatkin. Mutta kaipa lopulliseen peliin tulee eri vaikeustasoja. Mutta odotellaan... :)
 
Vastaus: Killzone

minulla pisti vain se silmään kun siinä ekan kentän lopussa pitää nousta sieltä juoksuhaudasta pois sitä liuskaa pitkin niin siinä on oma tiimikaveri tiellä eikä mihkään siirry ja se on pakko ampuu siihen että pääsee kentän loppuun.
muuten jäi sellanen tunne että käytettynä viimeistään pakko ostaa.
toivotaan että samanlainen fiilis mikä demossa oli säilyy koko pelin läpi eikä lässähdä kuten frontlinessa.
 
Vastaus: Killzone

teräsporkkana sanoi:
Kun taas pelataan Lugerilla, se reitti on täysin sama, kuin muutenkin, mutta ilamstointikanavan sisällä näkisi ritilän läpi, kuinka Templar ja Rico ammuskelevat Helghasteja. Näin se olisi mielestäni aika paljonkin aidompi. Nythän on niin, että Templar ja Rico vain ilmestyvät sille aukiolle, mihin se 'dropship' tiputtaa lisää vihollisjoukkoja.

Ricon ja Templarin reitit ovat oikeastaan samat, paitsi että Templarilla ollaan enemmän suojassa, kun taas Ricolla rynnätään päälle liipasin pohjassa.

(Ketähän tämäkin avautuminen oikeasti kiinnostaa...)
Eikös ne kaksi tyyppiä nähdä siellä alhaalla listimässä vihollisia? Aika helppohan tuo Strange Company -kenttä kyllä on: läpäisyyn menne alle viisi minuuttia.
 
Vastaus: Killzone

taikajanne sanoi:
Eikös ne kaksi tyyppiä nähdä siellä alhaalla listimässä vihollisia? Aika helppohan tuo Strange Company -kenttä kyllä on: läpäisyyn menne alle viisi minuuttia.

Mulla jäi siitä ekasta kentästä sellanen fiilis, että se tehtävä ois loppunu kesken joten oiskohan niin, että itse pelissä sen kentän pääsee pelaamaan "loppuun"...?
 
Vastaus: Killzone

Teurastaja sanoi:
Mulla jäi siitä ekasta kentästä sellanen fiilis, että se tehtävä ois loppunu kesken joten oiskohan niin, että itse pelissä sen kentän pääsee pelaamaan "loppuun"...?


Thomashan sanoi s. 6 tai 5, että demossa on vain osa kentästä, esim. ensimmäinen kenttä jatkuu ainakin 1:lla episodilla.
 
Vastaus: Killzone

Toivon mukaan vaikeustasoa lisäämällä myös omat oppivat ampumaan, ja käyttäytymään niinkuin ryhmässä yleensä, millä tarkoita esim. tätä: Templarhan on "johtaja", joten tuntuu hölmöltä esim. Lugerilla pelatessa johtaa sitä ryhmää.

Eikös ne kaksi tyyppiä nähdä siellä alhaalla listimässä vihollisia? Aika helppohan tuo Strange Company -kenttä kyllä on: läpäisyyn menne alle viisi minuuttia.

Niin siis tarkoitin sitä, kun ne vaan ilmestyy sinne. Ovi on jumittunut, mutta tyypit ilmestyy sinne aukiolle. Olisi milestäni realistisempaa, jos Lugerilla pelatessa näkisi ilmastointikanavan ritilän läpi Ricon ja Templarin rynnivän sen huoneen läpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

teräsporkkana sanoi:
Niin siis tarkoitin sitä, kun ne vaan ilmestyy sinne. Ovi on jumittunut, mutta tyypit ilmestyy sinne aukiolle. Olisi milestäni realistisempaa, jos Lugerilla pelatessa näkisi ilmastointikanavan ritilän läpi Ricon ja Templarin rynnivän sen huoneen läpi.
Sitä justiinsa tarkoitinkin. Siis sitä että näkyyhän se kun ammuskelee siellä huoneessa.
 
Vastaus: Killzone

Mua se ei haittaa et ne tyypit vaan ilmestyy sinne , koska ne tekijät ei varmaan ajatellut että joku menisi sinne takaisin päin. Pelistä löytyy vielä yksi juttu lisää! Tuossa Strange Company kentässä Helghastien dropship vaan ilmestyy taivaalle, tiputtaa sotilaat ja häviää taas heti kun se on lähtemässä peli alueelta. :D
Muuten peli on demon perusteella todella hyvä, vaikka olin ennakkotilannut sen ennen aikoja. ;D
 
Vastaus: Killzone

Halo 2:n jälkeen innostuin taas FPS-räimeestä sen verran, että varmaan tulee Killzone hankittua - siis heti kunhan se nyt julkaistaan.
 
Vastaus: Killzone

Tämä on muakin alkanut kiinnostamaan... Hmm.... Voisihan tuon ehkä jouluna hankkia ^__^


btw. miten tuon avan saa näkymään? kun valitsin jonkun sieltä galleriasta, niin tuohon tulee vaan linkki "Callo's avatar"
 
Ylös Bottom