Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Vastaus: Killzone ennakkokatsaus 30.10 Bar Labyrinth

--------------------------------------------------------------------------------

Näin aluksi suuret kiitokset kaikille järjestäjille ja muillekin
paikalla olelleille !!

Loistava tilaisuus, hyvin järjestetty ja käsitykseni pelistä muuttui
täysin !

Kaikille EI paikalla olleille mainittakoon että jos olet demoa pelannut
ja sen perusteella päätit jättää pelin hankkimatta, niin suosittelen
ehdottomasti harkitsemaan uudemman kerran !!!

Itsekin demoa kokeillessani ajattelin että no joo yksi peli muiden joukossa,
heti tilaisuuteen saapuessani silmäni liimautuivat plasma töllössä pyörivään
videoon. Hetken sitä katseltuani ajattelin itsekseni että onko kyseessä edes
sama peli, no tottakai se oli !!!
Muutos demon ja lopulliseen version välillä oli todella suuri, jo tässä vaiheessa
olin myyty

Sitten alkoi pelin esittely Thomaksen johdolla, esittelyn jälkeen suunnitelmani
pelin hankkimisesta oli vahvistunut entisestään.
Sitten pääsimmekin itse peliin käsiksi, räiskittyä ja mäiskittyä tuli oikein olan
takaa ja siinä sivussa hutkittua hurreja ja tanskalaisia !!

Loistava peli !!! pelaaja lehden arvostelu asteikolla antaisin itse
4-5 palloa minun mielipiteeni, jos et ole peliä pääsyt kokeilemaan
ja kiinnostus heräsi niin eikun digieXpo messuille viikonloppuna !!!

T: [HEL] LAX

ps: pelin ilmestymistä odotellessa mehutan mielessäni tulevaa
FL vs HEL Killzone kohtaamista !!

Tuli nyt kopioitu tämä tännekin kun täällä näyttää kekustelua
ko pelistä olevan enemmän.

Vielä kerran mainittakoon että peliä on turha verrata esim: Haloon tai Socomiin
jos tämän genren pelit ylipäätänsä kiinnostaa niin ei muuta kuin sinne
digieXpoon testaamaan !!!
 
Vastaus: Killzone

JXL.fi sanoi:
Vastaus: Killzone ennakkokatsaus 30.10 Bar Labyrinth

--------------------------------------------------------------------------------

Näin aluksi suuret kiitokset kaikille järjestäjille ja muillekin
paikalla olelleille !!

Loistava tilaisuus, hyvin järjestetty ja käsitykseni pelistä muuttui
täysin !

Kaikille EI paikalla olleille mainittakoon että jos olet demoa pelannut
ja sen perusteella päätit jättää pelin hankkimatta, niin suosittelen
ehdottomasti harkitsemaan uudemman kerran !!!

Itsekin demoa kokeillessani ajattelin että no joo yksi peli muiden joukossa,
heti tilaisuuteen saapuessani silmäni liimautuivat plasma töllössä pyörivään
videoon. Hetken sitä katseltuani ajattelin itsekseni että onko kyseessä edes
sama peli, no tottakai se oli !!!
Muutos demon ja lopulliseen version välillä oli todella suuri, jo tässä vaiheessa
olin myyty

Sitten alkoi pelin esittely Thomaksen johdolla, esittelyn jälkeen suunnitelmani
pelin hankkimisesta oli vahvistunut entisestään.
Sitten pääsimmekin itse peliin käsiksi, räiskittyä ja mäiskittyä tuli oikein olan
takaa ja siinä sivussa hutkittua hurreja ja tanskalaisia !!

Loistava peli !!! pelaaja lehden arvostelu asteikolla antaisin itse
4-5 palloa minun mielipiteeni, jos et ole peliä pääsyt kokeilemaan
ja kiinnostus heräsi niin eikun digieXpo messuille viikonloppuna !!!

T: [HEL] LAX

ps: pelin ilmestymistä odotellessa mehutan mielessäni tulevaa
FL vs HEL Killzone kohtaamista !!

Tuli nyt kopioitu tämä tännekin kun täällä näyttää kekustelua
ko pelistä olevan enemmän.

Vielä kerran mainittakoon että peliä on turha verrata esim: Haloon tai Socomiin
jos tämän genren pelit ylipäätänsä kiinnostaa niin ei muuta kuin sinne
digieXpoon testaamaan !!!

Kiitos. Sait mut harkitsemaan uudelleen. Ihmetyttää vain nuo nettiarvostelut! Antavat ihan surkeita numeroita :confused:

Vai ovatko ne jostain demo -versiosta.. ei kai..

Demo vakuutti kyllä jo jonkin verran, joten jos lopullinen peli on noin paljon parempi, kuin sanoit, niin kyllä täytyy harkita.

EDIT: Nyt, kun olen pelannut vähän lisää demoa, niin se vaikuttikin aika houkuttelevalta. Tunnelma oli kyllä korkealla, vaikka viholliset välillä tyhmiä.. ja nyt kun pelannut pari kertaa, niin muistaa, mistä niitä tulee, koska aina samassa paikkaa. Ja eipä nuilla eri tyypeilla kovin erilaisia reittejä ollut.. ainakaan siinä yhtessä kentässä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

Dark Master sanoi:
Eka yrittämällä meni läpi molemmat kentät, suurin syy tähän on uudelleen generoituva energia jonka toivottavasti saa pois valmiissa pelissä se teki pelistä aivan liian helpon.
myös 11 tehtävää kuulostaa liian lyhyeltä peliltä, varsinkin kun ei online puoli kiinosta pleikkarissa.

Olen nyt 5 tehtävän alkupuolella ja peliaikaa käytetty vähän yli 17h (Pelaan toista kertaa alkua, eli tietenkin hivenen nopeemmin alun menin tokalla kerralla). Pelaan helpoimmalla vaikeustasolla ja kuolema korjaa kyllä välistä jos etenee suorasukaisesti. Nuo pirulaiset kun tuppaavat aina huomaavan meikäläisen ja välillä ei hajuakaan mistä hemmetistä viholliset snipaa. Ja tietysti laakista vainaa sen jälkeen kun kävelee snipun tähtäimeen. Tai jos kävelee väijytykseen ja luotia tulee joka suunnasta.

Varovaisella etenemisellä sitten pääsee eteen päin, mutta aika moista vyörytystä vihollinen tekee. Tulevat välillä sankoin joukoin kimppuun ja kun saa joukkoa harvennettua niin loput menevät kivien ja muiden taakse piiloon. Sitten kun kuvittelee, että kaikki viholliset on niitannut ja lähtee etenemään. Niin ne pari jäljelle jäänyttä väijyvätkin ja avaavat tulen sitten tietty aina selkään vähintään. Tai aiheuttavat sydärin kun hyppäävät eteen. Tosin samoja linjoja tuntuvat viholliset käyttävän, sekä välillä käytös tuntuu typerältä. Mutta pääsääntöisesti vihollinen kyllä tulee kimppuun ihan viksusti.

Toisaalta hivenen ärsyttää, että vihollinen näkee vaikka kunka yrittää hiippailla. Sillä snipaaminen ei aina onnistu kun kohde rupeekin ampumaan. No välillä pääsee takaa yllättämään ja saa nätisti yhdellä laukauksella tiputettua vihulaisia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Olen nyt 5 tehtävän alkupuolella ja peliaikaa käytetty vähän yli 17h (Pelaan toista kertaa alkua, eli tietenkin hivenen nopeemmin alun menin tokalla kerralla). Pelaan helpoimmalla vaikeustasolla ja kuolema korjaa kyllä välistä jos etenee suorasukaisesti. Nuo pirulaiset kun tuppaavat aina huomaavan meikäläisen ja välillä ei hajuakaan mistä hemmetistä viholliset snipaa. Ja tietysti laakista vainaa sen jälkeen kun kävelee snipun tähtäimeen. Tai jos kävelee väijytykseen ja luotia tulee joka suunnasta.

Varovaisella etenemisellä sitten pääsee eteen päin, mutta aika moista vyörytystä vihollinen tekee. Tulevat välillä sankoin joukoin kimppuun ja kun saa joukkoa harvennettua niin loput menevät kivien ja muiden taakse piiloon. Sitten kun kuvittelee, että kaikki viholliset on niitannut ja lähtee etenemään. Niin ne pari jäljelle jäänyttä väijyvätkin ja avaavat tulen sitten tietty aina selkään vähintään. Tai aiheuttavat sydärin kun hyppäävät eteen. Tosin samoja linjoja tuntuvat viholliset käyttävän, sekä välillä käytös tuntuu typerältä. Mutta pääsääntöisesti vihollinen kyllä tulee kimppuun ihan viksusti.

Toisaalta hivenen ärsyttää, että vihollinen näkee vaikka kunka yrittää hiippailla. Sillä snipaaminen ei aina onnistu kun kohde rupeekin ampumaan. No välillä pääsee takaa yllättämään ja saa nätisti yhdellä laukauksella tiputettua vihulaisia.

Tuota... Pystytkö sanomaan, että onko tämä Killzone nyt sitten hyvä vaiko huono peli. Onko se yhtä huono kuin arvostelijat sitä ovat kritisoineet vaiko yhtä hyvä, kuin pelaajat ovat siitä kertoneet?

Olaiho sanoi:
Jos joku on sattunut missaamaan:
Tonight on "When Fanboys Attack": Killzone

Hih... En jaksanut lukea läheskään loppuun, mutta tuo Hectori näytti käyvän kuumana..
 
Vastaus: Killzone

Hahaa,hyvät naurut sai taas kerran,tämä oli kyllä paras:

"KillZone Review
How could you.
I Kill You!!!! "


Kappas,ovat sirtäneet Killzonen Euroopan julkaisun joulukuuhun.Toivottavasti parantavat sitä edes vähäsen.
 
Vastaus: Killzone

Saladin sanoi:
Hahaa,hyvät naurut sai taas kerran,tämä oli kyllä paras:

"KillZone Review
How could you.
I Kill You!!!! "


Kappas,ovat sirtäneet Killzonen Euroopan julkaisun joulukuuhun.Toivottavasti parantavat sitä edes vähäsen.

Ai? Ovat vai siirtäneet joulukuuhun. No voihan harmi.. viimeksi kuulin, että tulisi 11.11.04 mutta ei sitten. Taisi olla jossain muualla.

Tuolla sivulla:
"...and one last thing i'll pay you $10.00 to give Halo 2 a below average score."

:D

Ja tosiaan toi:
"KillZone Review
How could you.
I Kill You!!!!"

Niin vastauskin oli aikas hyvä siihen. (jos osaan englantia):)
"Miten voisit elää sen kanssa" tai jotain sinnepäin..

EDIT: Ja sitten tuolla myöhemmässä vaiheessa on vielä hyvä se, missä Ivan antaa osoitteensa, kun vihainen Killzone -fani sanoi ampuvansa Ivanin jos voisi.
 
Vastaus: Killzone

Swhat sanoi:
Tuota... Pystytkö sanomaan, että onko tämä Killzone nyt sitten hyvä vaiko huono peli. Onko se yhtä huono kuin arvostelijat sitä ovat kritisoineet vaiko yhtä hyvä, kuin pelaajat ovat siitä kertoneet?

Minun mielestä Hyvä peli. Jos pidit tuosta Pelaajalehden Demosta, niin samanlaista on luvassa valmiissa pelissä. Tietenkin vaan toimivampaa settiä. Itsekään en ymmärrä noita jenkkien arvosteluja.

Olen nyt tässä Halo2 pelannut livessä ja ei silleen oikein vakuuta. Se on sitä normaalia nopeaa räiskintää ja pomppimista. Rupesi tuntumaan, että oikeastaan hyvä veto ettei Killzonessa pysty hyppimään. Toisaalta olen vielä Halossa ihan pihalla, niin voihan se mielipide vielä muuttua. Yksinpeli kyllä rulettaa Halossakin.

Killzonen nettipeli taas on hidas tempoisempaa kuin Halo2:ssa ja näin sopii tälläiselle hitaammalla kaverille paremmin, he.

Mutta R&C3 vie kummastakin voiton :p
 
Vastaus: Killzone

No niin, Killzone on nyt vihdoin pelattu läpi ja tässä tuomio:

Hyvää:
- Grafiikka ajoittain todella hyvää
- Moninpeli
- Vihulaisten AI ihan siedettävää
- Vaikeahko

Huonoa:
- Grafiikka on kehnoa suurimman osan ajasta, pop-uppia, sumua, myöhään latautuvia tekstuureja ja alhainen framerate
- Helghastien about kaksi erilaista huutoa: "Aargh!", "Kill them!" jne. alkavat kyllästyttämään ennenkuin edes ensimmäinen kenttä on ohi.
- Tiimitovereiden surkea tekoäly. Äijät (ja nainen) pääosin vain patsastelevat paikoillaan eivätkä reagoi vihollisten tulitukseen kovinkaan uskottavasti. Jaksavat kuitenkin kokoajan marmattaa: "What are you waiting for?", "Don't waste time", "Try aiming the next time" jne. jne.
- Surkea juoni ja surkeaa dialogia, hahmot kliseisiä
- Turhauttavaa copy-pasteilua monissa kentissä

About 6,5 / 10
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Mutta R&C3 vie kummastakin voiton :p

Tuo Ratchet & Clankki 3 on kyllä alkanut kiinnostamaan ja voipi olla, että ehkä ostan sen mieluummin kuin Killzonen. Jos porukka alkaa netissä tuota pelaamaan ja on hyväkin niin eiköhän se R&C3 tule hankittua.
 
Vastaus: Killzone

Pinkoodi tuli vihdoinkin, täytynee nyt perua tuo tappovyöhykkeen tilaus ja katsoa sitten onko se mistään kotoisin. varmasti tulee tämä hommattua, mutta ei välttämättä täysihintaisena.

Pakko on tietenkin hommata tuo R&C3:n, vaikuttaa niin pirun hyvältä :)
 
Vastaus: Killzone

Swhat sanoi:
Tuo Ratchet & Clankki 3 on kyllä alkanut kiinnostamaan ja voipi olla, että ehkä ostan sen mieluummin kuin Killzonen. Jos porukka alkaa netissä tuota pelaamaan ja on hyväkin niin eiköhän se R&C3 tule hankittua.

R&C3 on todella hyvä yksinpeli ja myös netissä toimii vallan mainiosti. Suosittelen peliä kyllä lämpimästi. Tänään illalla menen taas sitä onlineen pelaamaan. Halo2 ja Killzone saavat odottaa jatko pelaamista ;)

PS2FINin R&C3 arvostelun voisi "varmaan" laittaa esille jo maanantaina. Grand Alf arvosteli yksinpelin ja minun olisi tarkoitus viikonloppuna kirjoittaa tuosta onlinepuolesta.

Ja takaisin aiheeseen...

Mutta, mutta KillZone on minusta hyvä peli myös ja jos lajityyppi kiinnostaa kannattaa tutustua. Epävarmat voivat nyt vielä odotella muiden pelaajien kommentteja, eiköhän niitä ala sitten tulemaan kun pelin hommaavat. Aika ristiin rastiin tulee pelistä kommentteja.

KillZone tapahtumassa olleet pelaajat saavat Killzonen jo todennäköisesti ennen julkaisua, niin eiköhän tänne kommentteja sitten satele. Viimeistään HEL vs FL matsin jälkeen. Mikäli vaan siis saavat pelin ennen julkaisua.
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Minun mielestä Hyvä peli. Jos pidit tuosta Pelaajalehden Demosta, niin samanlaista on luvassa valmiissa pelissä. Tietenkin vaan toimivampaa settiä. Itsekään en ymmärrä noita jenkkien arvosteluja.

Olen nyt tässä Halo2 pelannut livessä ja ei silleen oikein vakuuta. Se on sitä normaalia nopeaa räiskintää ja pomppimista. Rupesi tuntumaan, että oikeastaan hyvä veto ettei Killzonessa pysty hyppimään. Toisaalta olen vielä Halossa ihan pihalla, niin voihan se mielipide vielä muuttua. Yksinpeli kyllä rulettaa Halossakin.

Killzonen nettipeli taas on hidas tempoisempaa kuin Halo2:ssa ja näin sopii tälläiselle hitaammalla kaverille paremmin, he.

Mutta R&C3 vie kummastakin voiton :p


XShava puhuu asiaa. Itsekkin PAL review koodin läpipelanneena en voi kun ihmetellä jenkki arvosteluja. Sen verran tiedän että jenkeillä on ollut arvostelussa kuukauden aikaisempaa koodia kuin euroopassa. Online puolikin toimii(XShava putosi ammuttaessa kuin kana orrelta :p ) huomattavasti paremmin kuin se mita betassa pelattiin.
Ensi viikolla selviää onko muutoksia tapahtunut kun valmis(promo) versio tulee käsittelyyni.

Niin ja R&C3 rokkaa! :)
 
Vastaus: Killzone

Gore sanoi:
Online puolikin toimii(XShava putosi ammuttaessa kuin kana orrelta huomattavasti paremmin kuin se mita betassa pelattiin.

Ja KillZonessa tehdään heti "NO Sniper" huoneita, perhana ;) No kyllä sinäkin tipuit...kun paikallasi pysyit...

Mutta Onlinen beta ja valmiilla koodilla on eroa kun yöllä ja päivällä. Beta testaajat muistavat miten ongelmallista oli pelata, niin valmiissa koodissa noista ongelmista ei ole tietoakaan. Tosin servereitähän me testattiinkin, eikä koodia. Mutta mukavampi olisi testailla, jos seiniä ei ilmestyisi tyhjästä eteen :rolleyes:

Mutta valmiissa koodissa voi sitten meikäläinenkin enään syyttää omia pelitaitoja, eikä koodia :(
 
Vastaus: Killzone

Egmotilta tuli tänään ruskea kirjekuori. Avasin sen ja sisällä oli Killzonen demo.. Ihmettelin hetken, että mitä vit... Sitten laitoin sisään demon ja huomasin että voin luoda profiilin. Voiko demossa luoda profiilinkin? Minulla on Pelaajan demo eikä siinä mitään profiileita luotu. Aloitin ensimmäisen kentän joka oli sama kuin Pelaajan demon eka kenttä, toinen kenttä tuli pelattua ja nyt olen kolmannessa. Onko tämä koko versio? Miksi se minulle tuli ilmaiseksi, kun en varmasti ole tilannut mitään? Mitä ihmettä...
 
Ylös Bottom