Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Mä olen ihan helisemässä pelin kontrollien kanssa. Eikö niitä oikeasti (analogitatteja) saa toimimaan haluamallani tavalla?! En onnistunut millään vaihtamaan niitä defaultista.

Äänistä on pakko todeta että KYLLÄPÄ ON UPEAA KUUNNELTAVAA!!! Paras Pro Logic II -soundi koskaan! Ihan oikeasti! *****
 
Vastaus: Killzone

Tonppa sanoi:
Mä olen ihan helisemässä pelin kontrollien kanssa. Eikö niitä oikeasti (analogitatteja) saa toimimaan haluamallani tavalla?! En onnistunut millään vaihtamaan niitä defaultista.

Ei niitä muuten saa, kuin että pystyy vaihtamaan päinvastaiseksi.

Eli defaulttina vasemmasta liikutaan hahmoa. Oikeasta tatista liikutetaan katsetta sivuilla, sekä alas ja ylös.

Jos haluaa oikean tatin toiminnot vasemmalle ja päin vastoin. Niin Advanced Settings kohdasta Left Handet asento päälle.

Napit, kuten R3 saa sitten vaihdettua siitä Modify a Controller Button. Eli jos haluaa juoksunapin siirtää L3 vaikka L2.
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Ei niitä muuten saa, kuin että pystyy vaihtamaan päinvastaiseksi.

Voi *****. Mä en osaa pelata tuolla tavalla. Ainoa tapa jolla hallitsen FPS-pelit on että vasemmalla analogitatilla kuljetaan eteenpäin ja käännytään. Oikealla sitten katsellaan ylös ja alas ja liu'utaan sivuttain.

Noin olen aina pelannut ja paha mennä muuttamaan tottumusta.

Miksi ihmeessä ohjausta ei voi konfiguroida haluamakseen?! Köniin pelintekijöille!

Siinä meni sitten tämän pelin nautinto. :mad:
 
Vastaus: Killzone

Sen verran tästä pelistä innostuin että huomenna käyn nettiadapterin ostamassa (pakkohan tätä on nettiin päästä pelaamaan) ja sitten vaan joulupukkia odottelemaan ;)
 
Vastaus: Killzone

Pelasinpa sitten muutaman tunnin putkeen, kävin baarissa ja pelasin lisää. Aivan älyttömän tunnelmallinen peli! Bugeja on kyllä tullut vastaan melkoinen liuta: äijät juoksevat seinien läpi, piirtoetäisyys ei mairittele (*bling* pilvenpiirtäjä ilmestyy horisonttiin), hahmo tarttuu toisinaan esteisiin ja maastoon kiinni, sahalaitaa on siellä täällä, tekstuurit vilkkuvat kuin strobovalot ja pari kertaa äänet hävisivät kokonaan. Kaikesta huolimatta menoa ja meininkiä piisaa. Minä pidin kontrolleistakin. Tällainen Red Faction 2:n olisi pitänyt olla!

--
Eikös Luger olekin kaikkein ylivoimaisin hahmo? Se äänenvaimentimella varustettu ase tappaa laakista melkein kenet tahansa! Ja lämpökamera antaa myös hemmetisti etua.
 
Vastaus: Killzone

feldon sanoi:
Pelasinpa sitten muutaman tunnin putkeen, kävin baarissa ja pelasin lisää. Aivan älyttömän tunnelmallinen peli!

Valmistauduhan sitten Sotaan, niin kunhan serveri tulee pystyyn niin mennään porukalla testailemaan :) Nyt KillZone -tapahtuman takia peliä löytyy jo kivasti, niin saadaan helposti 16 -pelaajan mittelöt kehiin. Foliomies, Indy, Solid Snake, Hellin porukka ja FL kanssa.
 
Vastaus: Killzone

Nisupulla sanoi:
Pieni toivomus:

Tehkää kattava arvostelu pelistä niin, että se ilmestyy tänne viimeistään julkaisupäivänä kuvien ja mahdollisesti videon kera. Ostopäätöksen ratkaisee monien kohdalla se mitä te arvon kanssapelaajat siitä sanotte. Loppuvuoden pelisumasta pitäisi löytyy ne helmet ja suurena apuna siinä ovat arvostelut.

Olisit vaan lähtenyt KillZone -tapahtumaan, niin nyt voisit itsekkin peliä testailla etukäteen. Ei me oltaisi purematta nielty ;)
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Valmistauduhan sitten Sotaan, niin kunhan serveri tulee pystyyn niin mennään porukalla testailemaan :) Nyt KillZone -tapahtuman takia peliä löytyy jo kivasti, niin saadaan helposti 16 -pelaajan mittelöt kehiin. Foliomies, Indy, Solid Snake, Hellin porukka ja FL kanssa.

Kunhan ensin saisin vain sen PS2 Online paketin niin tulisin heti pelaamaan, mutta kun en moista omista. Pitäisikö käydä ostamassa?
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Olisit vaan lähtenyt KillZone -tapahtumaan, niin nyt voisit itsekkin peliä testailla etukäteen. Ei me oltaisi purematta nielty ;)

Vielä toistaiseksi nuo työelämän kiireet tuppaavat mennä etusijalle, mutta katsotaan jos jatkossa saisi prioriteetin kääntymään päinvastoin :) Pääsen ehkä jo huomenna pelaamaan täyttäversiota Killzonesta. Saako pelistä muuten tuoda mitään kuvaa/videota ennen julkistamispäivää?
 
Vastaus: Killzone

btw. Miten Konsolifin-tyypit saivat kutsunsa tuohon tapahtumaan? Itse kun sain sen Pelaajaboardeilla... Kunhan kiinnosti.
 
Vastaus: Killzone

Solid Snake sanoi:
Kunhan ensin saisin vain sen PS2 Online paketin niin tulisin heti pelaamaan, mutta kun en moista omista. Pitäisikö käydä ostamassa?
PsTwossahan on nettiadapteri vakiona ja sitä ovat monet kehuneet. Vanhan PS2:n laajentaminen nettikelpoiseksi onnistuu tietääkseni muutamalla kympillä ja on kyllä kaiken vaivan arvoista, kunhan vaan kotoa löytyy tarpeeksi nopea laajakaistaliittymä. Peleihin tulee kummasti lisää kestoa, kun pääsee ottamaan mittaa ihan oikeasti älykkäistä vastustajista.
 
Vastaus: Killzone

Nii, tosta nettiadapterista vielä. Jos sattuu tykkäämään lätkäpeleistä, kannattaa noutaa Prismasta niiden myymä NHL-2005 + nettiadapteri -paketti, hinta 69 . Eli adapterille tulee hintaa noin kympin verran. Näin minä tein.


-Tulis ny ***tana se Killzone jo-
 
Vastaus: Killzone

Muutaman tunnin olen tänään pelannut. Level 7 justiinsa alkamassa. 5 kuolemaa on jo kertynyt, vaikka easylla pelaankin :( .
Aika hyvä juoni pelissä on vaikka olin pelkäksi räiskintäpeliksi luullut. Ne suo-levelit olivat aika ärsyttäviä, en jostain syystä pitänyt. Sisätila-levelit on mun mielestä parhaita. Ja Luger on ihan ylivoimanen hahmo. Se on nopein, sillä on paras ase, sillä on ne lämpökiikarit. Sitäpaitsi sillä on kans hauskimmat tehtävät.
feldon sanoi:
Bugeja on kyllä tullut vastaan melkoinen liuta: äijät juoksevat seinien läpi, piirtoetäisyys ei mairittele (*bling* pilvenpiirtäjä ilmestyy horisonttiin), hahmo tarttuu toisinaan esteisiin ja maastoon kiinni, sahalaitaa on siellä täällä, tekstuurit vilkkuvat kuin strobovalot ja pari kertaa äänet hävisivät kokonaan.
Tää on kyllä aivan totta, tuohon lisäisin vielä että äijiäkin on mulla pari kertaa ilmestynyt noin kymmenen metrin päähän aivan tyhjästä. Loistava peli kuitenkin. Oikea asenne pelissä ainakin on!!!
Odotan vaan sitä että pääsen tappamaan teitä muita verkossa ;) .
 
Vastaus: Killzone

Indy sanoi:
Tää on kyllä aivan totta, tuohon lisäisin vielä että äijiäkin on mulla pari kertaa ilmestynyt noin kymmenen metrin päähän aivan tyhjästä. Loistava peli kuitenkin. Oikea asenne pelissä ainakin on!!!
Odotan vaan sitä että pääsen tappamaan teitä muita verkossa ;) .
Totta. Ärsyttävintä on huomata, että viholliset tulittavat jostain piirtoetäisyyden rajamailta. Yritä siinä sitten ampua takaisin. Ei edes kiikaritähtäin auta.
 
Vastaus: Killzone

Tonppa sanoi:
Voi *****. Mä en osaa pelata tuolla tavalla. Ainoa tapa jolla hallitsen FPS-pelit on että vasemmalla analogitatilla kuljetaan eteenpäin ja käännytään. Oikealla sitten katsellaan ylös ja alas ja liu'utaan sivuttain.
Jos en ihan väärin muista, siellä on valikossa Left handed optio.

Koitappa sitä...
 
Vastaus: Killzone

Tonppa sanoi:
Voi *****. Mä en osaa pelata tuolla tavalla. Ainoa tapa jolla hallitsen FPS-pelit on että vasemmalla analogitatilla kuljetaan eteenpäin ja käännytään. Oikealla sitten katsellaan ylös ja alas ja liu'utaan sivuttain.

Huh itse en voisi edes kuvitella pelaavani tuollaisella systeemillä.
 
Vastaus: Killzone

Siis tuleeko tässä joku päivitys verkkoon mentäessä?!
Munhan pitää ostaa uus muistikortti siinä tapauksessa :(
 
Vastaus: Killzone

Dr Evil sanoi:
Huh itse en voisi edes kuvitella pelaavani tuollaisella systeemillä.

Ööö... Ja pointtisi on?

Silloin, kun pelaaja ei saa ohjaustapaa sellaiseksi kuin haluaa, on vika pelintekijöissä, ei pelaajassa.
 
Ylös Bottom