Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

Solid Snake sanoi:
Egmotilta tuli tänään ruskea kirjekuori. Avasin sen ja sisällä oli Killzonen demo.. Ihmettelin hetken, että mitä vit... Sitten laitoin sisään demon ja huomasin että voin luoda profiilin. Voiko demossa luoda profiilinkin? Minulla on Pelaajan demo eikä siinä mitään profiileita luotu. Aloitin ensimmäisen kentän joka oli sama kuin Pelaajan demon eka kenttä, toinen kenttä tuli pelattua ja nyt olen kolmannessa. Onko tämä koko versio? Miksi se minulle tuli ilmaiseksi, kun en varmasti ole tilannut mitään? Mitä ihmettä...

Wow!
Oot joko melko onnekas tai dementikko.
Oliko se varmasti demo, eikä kokoversio. Lukiko siinä, että se on semo?
Oot varmaan osallistunu johonkin arvontaan tai osallistunut johonkin tapahtumaan, missä kaikille osallistujille, tai arpomalla joillekin osallistujista, lähetetään tuollainen.

Tai sitten yksinkertaisesti pilailet! :rolleyes:

Mutta tärkein kysymys: Onko se peli hyvä?!??!! ;)
 
Vastaus: Killzone

Solid Snake sanoi:
Egmotilta tuli tänään ruskea kirjekuori. Avasin sen ja sisällä oli Killzonen demo.. Ihmettelin hetken, että mitä vit... Sitten laitoin sisään demon ja huomasin että voin luoda profiilin. Voiko demossa luoda profiilinkin? Minulla on Pelaajan demo eikä siinä mitään profiileita luotu. Aloitin ensimmäisen kentän joka oli sama kuin Pelaajan demon eka kenttä, toinen kenttä tuli pelattua ja nyt olen kolmannessa. Onko tämä koko versio? Miksi se minulle tuli ilmaiseksi, kun en varmasti ole tilannut mitään? Mitä ihmettä...

Etkös ollut mukana siellä Bar Labyrithissä?

Ne ketkä oli siellä, saa valmiin pelin juuri tuossa ruskeassa kuoressa :cool:

Mulle tuli kanssa, ja yritin jo mennä nettiin pelailemaan, mutta se antaa jonkun serveriherjan, vaikka se näyttäisi olevan päällä se servu.

Ja heti piti ladata patch että pääsee nettiin.

Pitää yrittää myöhemmin uudestaan...
 
Vastaus: Killzone

Siellähän minä olin.. Ai sen julkaisupäivä on vasta joulukuussa? Heh, kivaa olla VIP :p

Olen nyt parin kentän verran pelannut peliä ja ihan hyvältä vaikuttaa. Kerron lisää heti kun olen pelannut enemmän.
 
Vastaus: Killzone

Solid Snake sanoi:
Egmotilta tuli tänään ruskea kirjekuori. Avasin sen ja sisällä oli Killzonen demo.. Ihmettelin hetken, että mitä vit... Sitten laitoin sisään demon ja huomasin että voin luoda profiilin. Voiko demossa luoda profiilinkin? Minulla on Pelaajan demo eikä siinä mitään profiileita luotu. Aloitin ensimmäisen kentän joka oli sama kuin Pelaajan demon eka kenttä, toinen kenttä tuli pelattua ja nyt olen kolmannessa. Onko tämä koko versio? Miksi se minulle tuli ilmaiseksi, kun en varmasti ole tilannut mitään? Mitä ihmettä...
eikös siinä levyssä lue PROMO?? :)
 
Vastaus: Killzone

Kojo sanoi:
Etkös ollut mukana siellä Bar Labyrithissä?

Ne ketkä oli siellä, saa valmiin pelin juuri tuossa ruskeassa kuoressa

Mulle tuli kanssa, ja yritin jo mennä nettiin pelailemaan, mutta se antaa jonkun serveriherjan, vaikka se näyttäisi olevan päällä se servu.

Ja heti piti ladata patch että pääsee nettiin.

Pitää yrittää myöhemmin uudestaan...

Ei sitten kuunneltu mitä mä sanoin "ei tarvitse mennä kauppaan asti" :)
Killzone ei vielä ole myynnissä euroopassa ja saamanne levy on promo kappale.
Uskoisin että parin päivän sisällä, viimeistään ensi viikolla serverit avataan ja päästään mättämään :D .

Huom. se ladattava patch vie 3mb muistikortilta tilaa!

Kiitos vielä kerran kaikille paikalla olleille. Eiköhän oteta uusiksi kun sopiva peli ilmaantuu :)
 
Vastaus: Killzone

Gore sanoi:
Ei sitten kuunneltu mitä mä sanoin "ei tarvitse mennä kauppaan asti" :)
Killzone ei vielä ole myynnissä euroopassa ja saamanne levy on promo kappale.
Uskoisin että parin päivän sisällä, viimeistään ensi viikolla serverit avataan ja päästään mättämään :D .

Huom. se ladattava patch vie 3mb muistikortilta tilaa!

Kiitos vielä kerran kaikille paikalla olleille. Eiköhän oteta uusiksi kun sopiva peli ilmaantuu :)

Todellakin otetaan uusiksi. Sen verran mukavaa oli. Promo kappale? Onkohan sitten itse myyntiversiossa mitään eroja, tai suurempia ainakaan?

Itse pelistä: kentät menevät kohtuu helposti läpi ainakin tähän asti. Osa kentistä on todella lyhyitä ja osa taas sitten pitkiä. Labyrinthissä pelasin muistaakseni 4-6 kenttää läpi ja nyt olen pelannut kotona neljä viisi kenttää. Vaikeusaste on Easyllä, joten haastetta varmasti löytyy enemmän sitten Normalilla ja Hardilla. Tehtävät ovat olleet yksinkertaisia, mutta silti mukavia pelata. Lopullista arviota en uskalla antaa, koska viimeiset kentät olivat todella paljon mukavampia kuin nämä ensimmäiset joita olen nyt pelaillut ja tietenkin sitten vaihtelua rutkasti tuo se, kun vaihtaa pelihahmoa. Kirjoittelen lisää myöhemmin..
 
Vastaus: Killzone

Solid Snake sanoi:
Promo kappale? Onkohan sitten itse myyntiversiossa mitään eroja, tai suurempia ainakaan?
Tuskin. Pelit ovat tuossa vaiheessa jo yleensä valmiita ja ellei mitään katastrofaalista bugia löydy, niin myyntiin tulee samansisältöinen levy.
 
Vastaus: Killzone

Solid Snake sanoi:
Egmotilta tuli tänään ruskea kirjekuori. Avasin sen ja sisällä oli Killzonen demo.. Ihmettelin hetken, että mitä vit... Sitten laitoin sisään demon ja huomasin että voin luoda profiilin. Voiko demossa luoda profiilinkin? Minulla on Pelaajan demo eikä siinä mitään profiileita luotu. Aloitin ensimmäisen kentän joka oli sama kuin Pelaajan demon eka kenttä, toinen kenttä tuli pelattua ja nyt olen kolmannessa. Onko tämä koko versio? Miksi se minulle tuli ilmaiseksi, kun en varmasti ole tilannut mitään? Mitä ihmettä...

He. Hyvä ettet sentään roskiin heittänyt "demoa" :rolleyes: Ja tosiaan tilaisuuksissa saa kuunnellakkin, mitä siellä puhutaan :eek:

Solid Snake sanoi:
Promo kappale? Onkohan sitten itse myyntiversiossa mitään eroja, tai suurempia ainakaan?

Kyllä tuo alkaa olla jo 100% sama kuin myyntiversio. Nuo median arvostelukappaleet jotka toimivat vaan debug -laitteissa ovat välillä sellaisia, että promoon mennessä jotakin pientä korjailtu.

Mutta sinulle tosin, kuten kaikille KillZone -tapahtumassa olleille tuli/tulee tuo Lehdistöversio joka on aivan sama kuin mikä tulee joulukuussa myyntiin. Voidaan siis puhua aivan samasta versiosta. Levyn päällipuoli on ainut mistä pelin erottaa myyntiversioon nähden. Ja ettei ole koteloa ja ohjekirjaa.



Mutta nyt kun osalla alkaa peliä olemaan, niin kommentoikaa onko se nyt niin huono kun Jenkkien arvostelut antavat ymmärtää...
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
Kyllä tuo alkaa olla jo 100% sama kuin myyntiversio.
Eli lopulliseenkin versioon pitää ladata tuo 3 mb kokoinen patchi? Huhhuh. Sehän veisi melkein puolet muistikortista.
 
Vastaus: Killzone

Lloope sanoi:
Eli lopulliseenkin versioon pitää ladata tuo 3 mb kokoinen patchi? Huhhuh. Sehän veisi melkein puolet muistikortista.

Näin pitäisi olla kaiken järjen mukaan. Ellei tässä nyt poikkeus vahvista sääntöjä, mutta uskoisin 99,9% että myyntiversiossakin tuo 3 mb pitää ladata.
 
Vastaus: Killzone

Pieni toivomus:

Tehkää kattava arvostelu pelistä niin, että se ilmestyy tänne viimeistään julkaisupäivänä kuvien ja mahdollisesti videon kera. Ostopäätöksen ratkaisee monien kohdalla se mitä te arvon kanssapelaajat siitä sanotte. Loppuvuoden pelisumasta pitäisi löytyy ne helmet ja suurena apuna siinä ovat arvostelut.
 
Vastaus: Killzone

XShava sanoi:
He. Hyvä ettet sentään roskiin heittänyt "demoa" :rolleyes: Ja tosiaan tilaisuuksissa saa kuunnellakkin, mitä siellä puhutaan :eek:

Pitäisi joo kuunnella, mutta minkäs teet kun ne kaljaakittaavat känniläiset melusivat niin paljon :p Olin myös väsynyt kun sain tuon levyn, joten ehkä en vain kiinnittänyt huomiota siihen, että siinä lukee Promo eikä Demo. Väsyneenä näyttävät ihan samalta.. Seli seli, mutta läpi meni.
 
Vastaus: Killzone

Nisupulla sanoi:
Pieni toivomus:

Tehkää kattava arvostelu pelistä niin, että se ilmestyy tänne viimeistään julkaisupäivänä kuvien ja mahdollisesti videon kera. Ostopäätöksen ratkaisee monien kohdalla se mitä te arvon kanssapelaajat siitä sanotte. Loppuvuoden pelisumasta pitäisi löytyy ne helmet ja suurena apuna siinä ovat arvostelut.

Jep! Mulla ainakaan ei riitä rahat kaikkiin hyviin peleihin tänä vuonna, tai ainakaan en viitsisi kaikkia rahoja tuhlata peleihin, joten olisi kiva tietää ne parhaimmat. Arvostelut toki auttavat asiaan, mutta pelaajien mielipiteet kertovat myös todella paljon.
 
Vastaus: Killzone

HELMI!!!
Mä tulin koulust ja katoin että ruskee kuori keittiön pöydällä. Tajusin kyl heti mistä oli kyse.
Tää on kyl ihan helmi peli. Ja tiedoks vaa HELille ja FL:lle että mä jyrään teidät kumoon vaikka yksin :rolleyes: :D .
(Ja on muuten sairaan tehoton se Helghastien ase)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

Nisupulla sanoi:
Pieni toivomus:

Tehkää kattava arvostelu pelistä niin, että se ilmestyy tänne viimeistään julkaisupäivänä kuvien ja mahdollisesti videon kera. Ostopäätöksen ratkaisee monien kohdalla se mitä te arvon kanssapelaajat siitä sanotte. Loppuvuoden pelisumasta pitäisi löytyy ne helmet ja suurena apuna siinä ovat arvostelut.
Arvaapa huviksesi mitä parhaillaan teemme ;)
Mielellämme kuulisimme teidänkin kokemuksianne pelistä.
 
Ylös Bottom