Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

hyvä juttu.. hyvä juttu..
pitää sitten tämäkin hommata ja sitte saa riittää.
Pelattavaa on kyllä kertynyt jo sen verran että pärjää ensi vuoteen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

Keskinkertainen tästä ensimmäisenä tulee mieleen. Tosin lyhyen ajan sisään pelannut CoD:United Offensiven, Halo2:n ja nyt menossa Half-Life 2 että kyllähän aistit sumentuu väkiselläkin. Kai tätä pelaa jos ei paremmasta tiedä, tai välitä. :D
 
Vastaus: Killzone

Siis prkl. Tää V**un peli ei päästä mua online :mad: . Se ei kuulemma tunnista mun Central Station Handle:n salasanaa. Se mikä tässä on vielä ärsyttävämpää on että se peli sänoo näin: "If you continue experiencing problems please contact Customer Service using the details provided in the game manual." VITUT MULLA MITÄÄN GAME MANUALIA OO KU MULLA ON SE PROMOVERSIO!!! :mad: :mad:. Voiko kukaan kenties autaa??!!??!!
 
Vastaus: Killzone

Sori hei, mun moka :rolleyes:. Vahingossa yritin mennä NZ Central Station Universeen. Ei ihme ettei päästäny. Ei siis mitään ongelmia.
 
Vastaus: Killzone

Karma sanoi:
Ah miten ilahduinkaan kun sivun latauduttua sain eteeni tämän informatiivisen viestin.
No, vahinko kiertämään.
Ennen oli periaatteena poistaa noita lyhyempiä irkkailun puolelle luisuvia minikommentteja, tyyliin: "lol". Nykyään on muutakin touhua. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone

Karma sanoi:
Ah miten ilahduinkaan kun sivun latauduttua sain eteeni tämän informatiivisen viestin.
No, vahinko kiertämään.
Minä ilahduin kuin näin kaksi kirjoittamaasi viestiä, 2 minuutin sisään :rolleyes: Mutta se siitä.
 
Vastaus: Killzone

Karma sanoi:
Annapa vinkkiä mitkä ovat parempia lajityypin edustajia PS2:lla?
Niin siis sitä tarkotin että jos vain ps2 löytyy taloudesta niin kyllähän tämä sitten varmasti menettelee.
 
Vastaus: Killzone

feldon sanoi:
Ennen oli periaatteena poistaa noita lyhyempiä irkkailun puolelle luisuvia minikommentteja, tyyliin: "lol". Nykyään on muutakin touhua. :rolleyes:
Nyysseissä aka nyyseissä aka uutisryhmissä noita on parodioitu monesti siten että kun joku heittää jonkun älyttömän "niinpä" tms. vastauksen, on ko. viestiketjuun kertynyt nopeasti 10-30 vastausta tyyliin

>>>>>> niinpä
>>>>> olen samaa mieltä
>>>> aivan
>>> vastustan
>> niin minäkin
> minäpä en

jne jne

Tuosta "lol"ista tuli mieleen toinen älyttömyys mikä on viime vuosina levinnyt, eli kun hymiöiden lisäksi on kehitetty erilaisia akronyymejä kertomaan kirjoittajan reaktiosta, esim. kun pelkkä :-) tai :-D ei ole riittänyt ilmaisemaan että "tuo oli niiiiiin hauska juttu että meikä repeilee täällä ihan kybällä" niin lyhenne LOL on ollut kätevän lyhyt tapa ilmaista asia eli "(I am) laughing out loud".
Kenen sitten pitäisi nauraa ja kenelle kun jossain online-peleissäkin kuulee jonkin enemmän tai vähemmän hassun jutun tapahduttua jonkun tokaisevan totisella äänellä mikkiinsä "lol". Ou jee, einstein, kuulostatkin siltä kuin et pysyisi nahoissasi...

Okei, ObKillzone:
Peli tuntuu taas yhdeltä näistä "kakkososa tulee olemaan varmaan sellainen kuin ykkösosan olisi pitänyt olla"-peleistä. Turhan paljon kaikkea pientä näränaiheuttajaa, alkaen tietyistä asetuksista jotka eivät tallennu (kuten kuvasuhde), päättyen pelin aikana ilmeneviin bugeihin (kuten täysin tyhjästä metrin päähän ilmestyviin hahmoihin) ja ruudunpäivityksen ajoittaiseen tahmaamiseen. Mutta kokonaisuutena paljon parempi kuin esim. IGN:n arvostelu antaa ymmärtää. Ihan vain esimerkkinä Freedom Fightersille IGN antoi 8.4 mutta Killzonelle 7.5? Haloo?
Tunnelma pelissä on kohdallaan ja grafiikka suurimmaksi osaksi todella bueno, puhumattakaan erittäin hienoista latausanimaatioista.
 
Vastaus: Killzone

Karma sanoi:
Peli tuntuu taas yhdeltä näistä "kakkososa tulee olemaan varmaan sellainen kuin ykkösosan olisi pitänyt olla"-peleistä.
Niin...
Yksinpeliseikkailu jäi kyllä sellaiseen kohtaan, että jatko-osa on varmaan jo alusta asti ollut suunnitelmissa. Ajoneuvoilla olisi ollut kiva päästä huristelemaan ja vihollistyypeissäkin olisi kenties voinut olla enemmän vaihtelua. Niitä lopputaistossa keekoilevia Waffen SS -miehiä sai ampua jo ihan urakalla, mutta loppujen lopuksi ne olivat käytökseltään ja liikkeiltään aivan perusmorttien kaltaisia. Ja kerrankin rikollinen nero, kenraali Mikälie, ei ollut mikään treenattu tappokone, vaan näytteli älypään roolinsa loppuun asti. Toisin sanoen ei mahtanut mitään kun kävin kunnolla kimppuun, vaan kyyristeli raukkamaisena vartijoidensa takana.
 
Vastaus: Killzone

Mitä mieltä olitte muuten yksinpelin kestosta? Sopiva? Liian lyhyt? Liian pitkä? Omaan makuuni seikkailu oli juuri sopivan mittainen ja latausjaksot tauottivat mukavasti paikoin hektiseksikin yltyvää toimintaa.
 
Vastaus: Killzone

Kysymys: Onko se ohjaus todellakin NIIN huono kuin Tilt:n arvostelussa antoivat ymmärtää(näytti kyllä melkoisen vaikealta)?
 
Vastaus: Killzone

sawe sanoi:
Kysymys: Onko se ohjaus todellakin NIIN huono kuin Tilt:n arvostelussa antoivat ymmärtää(näytti kyllä melkoisen vaikealta)?

demo oli jo mulle liikaa sen huonon ohjauksen takia
 
Vastaus: Killzone

En kyllä nyt ymmärrä :confused: siis Killzonen ohjaus on lähes socom vastaava ja oikein helposti se minulta suju, on siellä tiltin toimituksessa yksiä nuubeja koko porukka :D Mitä toho tiltin arvosanaan tulee niin ei se tilt ole ennenkään ikinä osannut arvostella pelejä ,että ei tommosiin kannata luottaa.
 
Vastaus: Killzone

werty sanoi:
En kyllä nyt ymmärrä :confused: siis Killzonen ohjaus on lähes socom vastaava ja oikein helposti se minulta suju

Samat sanat, ohjauksessa ei ole mitään vikaa. Ihan normaali ohjaus systeemi, mihin olen pienen ikäni tottunut :rolleyes: Ja herkkyyttäkin pystyy säätämään kumpaankin tattiin erikseen.

Ainut mikä hivenen ärsyttää, on tuo hyppynapin puute. Sillä hahmo ei mene pienistäkään korokkeista yli määrätyissä paikoissa missä niistä voisi huoletta mennä. Tai rappusille ei pääse sivusta hyppäämään, joka hivenen nopeuttaisi liikkeitä.

Ja tietty olisin halunnut kovakulman hahmon taakse, kuten Socomissa. Kun rupesin Socomia aikanaan pelaamaan, niin manailin tuota kuvakulmaa. Mutta nykyisin sillä on loistava pelailla ja kaipaisi sitä joka peliin.

Nyt esim KillZonessa kun saa singon(vai onko raketinheitin) käteensä, niin eihän sen julmetun pyssyn takaa nää yhtään mitään :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

Siis Tilt.tv:n arvostelijoille: HAISTAKAA *****!!!

Peli on loistava. Siitä videosta minkä ne näytti niin paljastu että ne ei ees osaa sniperiä käyttää!!! Ihan turhaan ne sitä snipua haukku kun ne eivät edes tajunneet miten sitä käytetään. Ei niitä prkleen tatteja ihan kokonaan tartte liikuttaa. Se sniperi toimii sillai että ihan vähän vedetään LOOK-tattia sivulle ni se ruutu pysyy samassa kohdassa mutta se itse tähtäin liikkuu. Ne prkleen Tiltin nyypät liikuttivat sitä koko ruutua. VOIKO TYHMEMPI ENÄÄ OLLA???

Toiseksi, Killzone on hidastemponen taktinen räiskintä. Ne jätkät liikkuu hitaasti. Siksi niitten tehtävien pitää olla suoraviivaisia ja "tunnelimaisia", koska jos kentät olisivat vapaita ja laajoja niin sen tyypin hitauden takia tehtävän läpäisemiseen menisi ikuisuus.

Tähtäys toimii hyvin. Ei "pieniä liikkeitä" sillä tähtäimellä tartte tehdä. Osuu sillä muutenkin.

Sen vaan vielä sanon että vaikka ei peli olisi ollutkaan tiltin arvostelijoiden mieleen niin peli on niin hyvä että 6 oli AIVAN liian matala arvosana!!!

Vielä tiltin arvostelijoille: Tietokonepelejä osaatte arvostella, sen tiedän. Mutta jättäkää konsolit suosiolla PLAY:lle. Siellä osataan tatteja käyttää oikein.
 
Vastaus: Killzone

Kyllä tuo vähän enemmän ku kuutosen ansaitsee. Mitä kontrolleihin tulee niin kyllä ne aika herkiltä tuntuu, ase sohii pienestä liikkeestä pitkin ruutua. Kait tuota pitää yrittää säätää kunhan ottaa pelin kunnolla työn alle.

Indillä hinat käryää :eek:
 
Ylös Bottom