Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Sitä minäkin...*huh* joululahjaksi oli tarkoituksena toivoa... Toivottavasti ei tuota pettymystä. :rolleyes:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Indy sanoi:
Eli saa mut tohon listaanki pistää.

Jep, Krekko tuon hoitikin.

Tänään sitten tosiaan kello 18 pelailemaan. Itse olin eilen pikkujouluissa ja tuossa yritin Socomia pelata. En osunut mihinkään ja juoksin porukoitten ohi ennen kuin tajusin että siinä joku oli. Ja näin hitaalla päällä ollessa, säädöt liian nopeat :o

No mutta tässä on vielä aikaa huilata ja pitää säätää liikkeet normaalia hitaammalle, että itse pysyy ajatuksen kanssa mukan. Mutta verkossa tavataan ja kertoilemme sitten miltä tuo online puoli tuntuu useammalla hengellä pelattuna.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

HEL lurei ja hellät tunteet !!
Juu minäkin yritän illalla tai siis kohta päästä linjoille
Killiä mättäämään vähän sama vika täälläkin kuin XShavalla :cool:
Eli siis pikkujoulut oli eilen ja nyt väsy painaa päälle :eek:
Mutta ei auta valittaa, tuskin osun kehenkään mutta linjoilla tavataan
kohta.
T: LAX
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Heh.. Puolet testaajista edelleen kännissä. Heräsin itse puoli tuntia sitten, joten voitte arvata kumpaan puoliskoon minä kuulun :o
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Ensituntuman perusteella Killzonen verkkomoninpeli vaikuttaa hyvältä. Itselläni oli alussa ongelmia saada kontrolleja toimimaan, mutta homma ratkesi, kun palautin oletusasetukset ja sitten konffasin puhtaalta pöydältä.

Helgastien perusase vaikuttaa hieman ISA-joukkojen vastaavaa paremmalta. Ammuksia on enemmän ja se sorsanlopetuslaaki on varsinkin lähietäisyydeltä todella tehokas. Noin muuten parhaita aseita ovat snipun lisäksi se ISA:n järkyttävä singolla buustattu konetykki sekä tietysti haulikko.

Mitä mieltä muut ovat?
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Njoo, hyvinhän tuo pelitti. Ihmeekseni aika vähäisesti ilmeni lagia, mutta täysin vailla bugeja KillZonen verkkopeli ei kuitenkaan ole. Välillä puhekeskustelu katkesi jopa 10minuutiksi ja takaa päin yllättäessä uhri ei aina kuule laukauksia.

Hyvät pelit :) Meni vaan vähän järki siihen Assault-peliin, jossa olin puhekeskusteluista tuon kymmenisen minuuttia ulkona, ja ISA suorastaan raiskas meitä respaan. Helllmi.

Parhaat piiskat ovat haulikko (R2-tulella), peruskk, sinko+kk ja Lugerin perusase. Snipalla Peko ja kumppanit omistivat ihan kivasti, mutta itse en aseesta oikein perusta. Helgastien perusrynkky on todellakin parempi. Sitä ISA-rynkyn kranaatinheitintä tulee käytettyä todella harvoin, mutta kyllä silläkin tappoja sai.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

FolioMies sanoi:
Hyvät pelit :) Meni vaan vähän järki siihen Assault-peliin, jossa olin puhekeskusteluista tuon kymmenisen minuuttia ulkona, ja ISA suorastaan raiskas meitä respaan. Helllmi.
ISA:lla oli miesylivoima meitä Helgasteja vastaan, vaikka suhteiden tulisi assaultissa olla juuri toisin päin. Sieltä vaan sniputtivat norsunluutornistaan meidät kaikki. Taisin saada huimat 3 tappoa siinä kentässä.

Mikä on muuten FolioMies sinun gamertagisi?
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

feldon sanoi:
Mikä on muuten FolioMies sinun gamertagisi?

lepeo

Paras matsi oli ehdottamasti se mäkinen viidakkomappi, jossa pelattiin Defend & Destroy-moodia, eli tuhottiin niitä generaattoreita. Sai färgäiltyä eniten :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

FolioMies sanoi:
Snipalla Peko ja kumppanit omistivat ihan kivasti, mutta itse en aseesta oikein perusta.
kokeilin tuota ensimmäisen kerran vasta tosissaan ja kun huomasin että täähän on loisto vehje niin jatkoin sillä :p ...nyt pisti kyllä ihmettelemään tosiaan se TILTin testaaja , itse opin tuon käytön parissa minuutissa ja jos sillä olisi yhtään helpompi ampua niin eihän mitään muuta tuossa pelissä käytettäisikään kun se kerran tappaa laakista :eek: ...ootellaan josko Socomin sniput löytäis tän pelin kaupan hyllyltä...sitten ollaan pississä :D
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Hauskaa oli, vaikka jouduin lähtemään jo ennen puolta kahdeksaa, just kun ois alkanu peli kulkea sen Assaultin jälkeen. :D :D

En minäkään huomannut minkäänlaista lagia, mutta se mikin jumittaminen vähän harmitti.

Pitää varmaan ostaa paksummat rillit, kun en tahtonu Helgasteilla löytää maasta yhtään mieleistä asetta. Kuolleilta kuitenkin löytyi aika hyviä...

Sekin vielä ihmetyttää että huoneen nimeä ei lue siinä kun mennään sisään, ellet sitä erikseen käy katsomassa Game Info:ssa.

Itse en ainakaan vielä pysty nimeltä sanomaan yhtäkään Killzone-mappia. :p

EDIT:Peko, millois otetaan WRC-mittelöt??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Sori, kun häivyin sanomatta sanaakaan, mutta tuli vähän äkkilähtö.
Kuolinasennot tulivat taas meikäläiselle tutuiksi :rolleyes: ,mutta en todellakaan voi käsittää pelin saamia haukkuja kontrolleista. Hiukan kun sääteli hitaammalle, niin hyvinhän tuo hanskassa pysyi.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Oliver sanoi:
mutta en todellakaan voi käsittää pelin saamia haukkuja kontrolleista.

Aika hyvin, kun ottaa huomioon että olet meidän virallinen FTP käsi ;) Ja varsinkin kun olet satunnainen pelailija tässä lajityypissä. Mutta hyvin se pelaaminen kyllä silti sujui paikoitellen.

Kojo sanoi:
En minäkään huomannut minkäänlaista lagia, mutta se mikin jumittaminen vähän harmitti.

Minulla ei myöskään esiintynyt minkäänlaista lagia, vaikka Foliomies sanoi että sillä Dowe pomppi ruudussa kun rinta rinnan mentiin. Varmaan porukoitten yhteydet vaikuttaa taasen tuohonkin.

Kojo sanoi:
Sekin vielä ihmetyttää että huoneen nimeä ei lue siinä kun mennään sisään, ellet sitä erikseen käy katsomassa Game Info:ssa.

Tätä en nyt ihan ymmärrä. Kyllähän sen huoneen nimi näkyy aulassa, kun on tehty valmiiksi. Ja refressaa listaa. Kait sulla on siinä aulassa ne Filtterit pois päältä, että näyttää kaikki huoneet. Jos ne päällä ja filtterin asetuksissa säädöt esim niin, ettei näytä määrättyjä pelejä, niin et huonetta näe. Vai itse siinä aulassa, kun ollaan lähdössä pelaamaan?
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

FolioMies sanoi:
Snipalla Peko ja kumppanit omistivat ihan kivasti, mutta itse en aseesta oikein perusta.

Etsin snipua koko tuon kentän ajan ja vasta 2min ennen loppua löysin yhden vastapuolen alueelta. Helppo sitä oli käyttää ja sain porukkaakin tiputettua, mutta vain silloin kun sieltä vihollisia tuli näkyviin enemmän kuin yksi.

Sillä jos yksi tuli, niin välillä en kerennyt edes ampumaan, kun vieressä kuului laukaus ja peko tiputti kaverin jota tähtäilin. Jos kerkesin ampumaan, niin välillä eka kuti meni ohi ja peko kerkesi tiputtaa kohteen :o

Alussa peli ei oikein pikkujoulujen jäljiltä sujunut, mutta peli parani loppua kohden. Vikassa pelissä jo alkoi sujumaan :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

XShava sanoi:
Tätä en nyt ihan ymmärrä. Kyllähän sen huoneen nimi näkyy aulassa, kun on tehty valmiiksi. Ja refressaa listaa. Kait sulla on siinä aulassa ne Filtterit pois päältä, että näyttää kaikki huoneet. Jos ne päällä ja filtterin asetuksissa säädöt esim niin, ettei näytä määrättyjä pelejä, niin et huonetta näe. Vai itse siinä aulassa, kun ollaan lähdössä pelaamaan?

Tarkoitti varmaan kartan nimeä. Sitähän ei näe ellei katso pelin statseja tarkemmin.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Mitä ihmettä,kaikki ovat haukkuneet Killzonea kaikesta.

Minä löysin mahtavan pelikokemuksen Killzone pelistä.


Miten minä pystyn käyttämään Killzonen kiikaritähtäintä.


Mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla Killzonea.

Muuten kuka pelaa Killzonea netissä.
 
Ylös Bottom