Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Peliplaneetta testasi ja antoi arvosanaksi 72; "..messiaspelistä Killzone on yhtä kaukana kuin ehtoollisleipä kannibalismista".
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Testasin eilen onlines deathmatch ja tuli 28 tappoa :rolleyes:
Saisi olla suomalaisia siellä, niin olisi paljon mukavampi pelata :cool:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

juu pitäisi hieman useammin kokoontua pelailee.
itse sekoilen melkein joka ilta peleissä mukana, saa lähettää kutsua aivan vapaasti. :)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

jujze sanoi:
juu pitäisi hieman useammin kokoontua pelailee.
itse sekoilen melkein joka ilta peleissä mukana, saa lähettää kutsua aivan vapaasti. :)

Millees nimellä sinä sitä pelailet? Mie meinasin tossa iltasella pelailla jossain vaiheessa. Tänään ei ollu aikasemmin päivällä ketään EU servulla, mutta jospa siellä ois iltasella.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Tulee varmaan tänään illalla oltua tahkoomassa netissä.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

kalja sanoi:
Millees nimellä sinä sitä pelailet? Mie meinasin tossa iltasella pelailla jossain vaiheessa. Tänään ei ollu aikasemmin päivällä ketään EU servulla, mutta jospa siellä ois iltasella.

samalla nikillähän minä pyörin sielläkin, millä täälläkin.
:)
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Perkule, ku miulla ei meinannu toimia toi headset tänään, kun olin siinä jujze ja jonkun muun kanssa pelailemassa. Sitten kävin offlinessa hetken ja sen jälkeen se taas toimi, mutta jujze olit kerenny lähtee.

Mites olis tänään (perjantaina) jonkin näköset pelit? Olisiko vapaa ehtoisia?
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Minä siellä melko varmaan vietän taas elämää juoksuhaudoissa, joten jos suomipeli ilmestyy, niin kyllä mä seuraan liityn..!
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Itse varmaankin pelailemassa tänään joskus kymmenen maissa illalla.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

jou, varmasti pelaillaan.

minut löytää sieltä varmasti yleensä 19- 22:00
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Juu minäkin voisin irtautua Burnoutista varmaan pariksi tunniksi. Jospa sovittaisiin aika että tulisin juuri silloin. Oisko 19.00 jotain?????
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

19.00 kelpaa minulle ainakin oikein hyvin. Saako sitä headsettiä säädettyä jotenkin pikkasen kovemmalle, se tuntuu niin hiljaselta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Sanot vaan muille, että puhuvat lujempaa. :rolleyes:

Perhanan nopeasti tuolla aika kuluu, hyvin tasaväkinen kenttä on ainakin tuo viidakkokenttä.
siihen sopii kyllä loistavasti assault tai D&D.
saisi tosiaan tuohon rantapäähän helkojen puolelle putkahtaa pari mielekkäämpää asetta, niin saisi siihenkin vähän taistelua.
voisiko päivityspaketti vaikuttaa tuollaisiin mitenkään. :confused:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Oliskohan tänään illalla suomipoikia tulossa verestämään Syvärin ja Raattentien muistoja? Olis siistii jos saatas Suomi-huone kasaan. Ittellä ei o tänä iltan mitää parempaa tekemist.


-Ja Jes- :cool:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Cannari sanoi:
Oliskohan tänään illalla suomipoikia tulossa verestämään Syvärin ja Raattentien muistoja? Olis siistii jos saatas Suomi-huone kasaan. Ittellä ei o tänä iltan mitää parempaa tekemist.


-Ja Jes- :cool:

Minä ainakin luultavasti tänään pelailen.. Tässä kohta.. Kokeilin tuossa äsken kaksinpeliä. Otettiin domination ja kenttä oli se toiseksi vika eli se, missä on keskellä "linnake". Sitä puolustettiin sitten kovasti ja hauskaa oli. Voisi kokeilla netissäkin tätä.
Pitää kuitenkin varmaan tehdä huone, mihin pääsee myös ulkomaalasii, että riittää porukkaa.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Eilen olin pelailemassa muutaman mapin. Tänään pyrin ehtimään.

Nettipelistä sen verran, että se tosiaan on yllättävän addiktoivaa, todella viihdyttävää. Ja kuten monia muitakin, itseänikin ärsyttävät suuresti ns. nyyppätykit, eli kaikki kranaatteja sylkevät aseet. Käsikranaatit on mielestäni loistavasti toteutettu, mutta kaikki aseet, joilla kranaatteja ja raketteja saa ammuttua, ovat todella ärsyttäviä. Tuleehan niitä itsekin käytettyä, jos kohdalle sattuu, mutta parempi peli olisi, jos niitä ei olisi. Serverillä käytettävien aseiden valinta olisi kyllä ollut ehdoton toiminto peliin.

Ja yksi ärsyttävä seikka verkossa ovat serverien tekijät, jotka laittavat aivan järjettömiä rajoja mappien voittamiseen. Suurin osa on aina niitä tunnin ja 500 tapon servereitä, joilla matsit kestävät aina sen tunnin. Tämä on kyllä pikku hiljaa parantunut, pelaajat alkavat ymmärtää jo hiukan millaisia servuja kannattaa tehdä ja tätä kautta on edes vähän enemmän alkanut näkymään kunnon servuja tilanteisiin jolloin kaipaa vähän nopeammin loppuvia mappeja.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Ite en kyllä tohon nettipeliin tykästynyt kun sitä eilen kokeilin. Juuri nuo "nyyppä aseet" ja pienehkö lagi latistavat tunnelmaa. Kranaattien heitosta olisi kyllä mielestäni voitu tehdä "hieman" nopeampaa, liian monesti vastustaja tulee juuri sillon ku on ottamassa naattii käteen. Ja sitten vielä se seikka että porukka ottaa rynkystä noin 30 osumaa ennenku kuolevat ei ainakaan mielestäni ole hyvä juttu. Juuri tuosta syystä kaikki käyttää sinkoja jne. koska muut aseet on ihan turhia.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Kranaattien nopeus on sopiva. Niitä pitää osata käyttää oikeissa paikoissa. Jos ne olisivat nopeampia, ne olisivat liian tehokkaita. Ja rynkyillä tappaa kyllä nopeamminkin, kunhan tähtäät päähän kettu ;) Aseet on mielestäni muuten hyvin toteutettu, vain nuo nyyppätykit häiritsevät. Zoomin ja juoksun käyttäminen on myös hyvin toteutettu. Lagia ei kyllä ainakaan omalla kohdallani ole vielä häiritsevästi esiintynyt.
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Cyrus1 sanoi:
Aseet on mielestäni muuten hyvin toteutettu, vain nuo nyyppätykit häiritsevät.

Eilen pelasin yöllä joidenkin UK-sällien kanssa, ja aina yks hemmo halusi tehdä servun, ja kaikki sen kaverit menivät yllättäen ISA:n puolelle :eek: :eek:

Kaikilla oli semmoinen snadi tähti ränkkinä. Mistäköhän lienee saaneet... :rolleyes:
 
Vastaus: KillZonea pelaamaan Lauantaina klo: 18.00

Ei ole ensimmäinen kerta. ihme porukkaa nuo, pakko mennä heti ISA:n puolelle sitte dominoida koko kentää niin että ei helkat pääse paria metriä pidemmälle.
eilen oli hauskaa kun huomasin että sieltä pienestä rakennuksesta on suora näkymä "sinkomäelle" :D
ai että oli kivaa sniputtaa niitä ärsyttäviä sinkopellejä, eikä ne ikinä saaneet selville mikä niihin iski. :p

tai eivät ainakaan ehtineen reagoida. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom