Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mulla on paikat ihan kipeät, vaikka urheilua muuten harrastankin. Yritin sitä Sportsin minigameseissa olevaa 'torju 100 palloa' -achievmenttiä. Ei vaan pysty...

Mulla taitaa olla ennätys tossa 111 tms. En nyt ihan tarkkaa muista mutta reilusti yli sadan jokatapauksessa.

Hyvä taktiikka on ottaa mahd leveä asento jolloin ei itseasiassa tarvitse juurikaan liikkua. Ainakin itsellä toimi siten, että vasta siinä lähellä sataa alkoi pallot sadella niin eripuolille ettei pysynyt enää paikoillaan.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

No niin. Juuri äsken pyörähti uusi XBOX 360 250GB Slim + Kinect tulille. Pikaisen testisession jälkeen on kyllä veikeä laite. Pitää vielä siirtää vanhan boksin kovalevyn sisältö uuteen, niin pääsee kunnolla syventymään laitteen saloihin.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

tunnin testailin näin kipeänä ja onhan tämä perhanan hauskaa. tilaa tosin tarvitsee enemmän, jota asunnolla onneksi on ainakin sivuttaissuunnassa. jyskistä käydä vielä hylly, jotta saa tuon seinälle hyvään korkeuteen ja tunnistaisi sitten myös jalat
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tänään tuli tehtyä jouluostoksia kaupungilla ja kinect lähti mukaan ja netistä tuli tilattua Dance Central! :) Harmillisesti nyt on kyseinen laite paketoituna ja odottaa joulukuun 24:tä päivää! Aaaa... Miten tämän ajan saisi kulumaaan!!
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Nyt on pari päivää Kinect ollut talossa. Vielä ei harmi vaan töiden takia ole ehtinyt kunnolla pelaamaan. Sellaset pari tuntia yhteensä on Dance Centralia tullut vedettyä ja kylläpäs toimii hyvin näin alku fiiliksien jälkeen.

Tilaa pitää hitunen vielä raivata mun yksiöön, mutta sitä saa vielä kun vähän tavaroita siirtää sopivasti. Harmi että sit pitää aina pelisessiota varten vähän siirrellä.

Alkuun mun ei pitänyt tätä laitetta ostaa vielä tässä vaiheessa, mut positiiviset kommentit täältä ja muualta sai uudelleen harkitsemaan ostoa. Sekä se että nyt tuo talvi vähän alkoi haittaamaan lenkkeilyä kun toi tännekin kovat pakkaset, joten ajattelin jos tämä tois kotona jumppaamiseen omallaista motivaatiota.

Ekaksi peliksi tuli siis otettua tuo Dance Central, vaikka vähän jotenkin vieroksun koko tanssi touhua. Musiikkikin sellaista mitä ei kyllä mun kämpässä kyllä muulloin ole kuulunut. Kyllähän sitä tanssimista pikkuhumalassa tulee baarissa harrastettua, mut että ihan kotonakin ja selvinpäin. Sitä kun nyt eniten tullut vedettyä niin kyllä sillä on saanut tuntoa lihaksiin ja yllättäävää, että hauskaakin on ollut ja edelleen ihan selvin päin. Koukutustakin on havaittavissa. Neljä tähteä pitää nyt heti alkuunkin saada easy modella aikaan, ennen kuin suostun lopettamaan ja osaa biiseistä harjoiteltu niin että se täys viis tähteä tulee.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kuinkahan tuon Kinect ID:n saa toimimaan? Sellainen pitäisi löytyä Kinect Hubista, mutta en kyllä itse bongaa. Onko tämäkin taas disabloitu EU-kansalaisilta?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kuinkahan tuon Kinect ID:n saa toimimaan? Sellainen pitäisi löytyä Kinect Hubista, mutta en kyllä itse bongaa. Onko tämäkin taas disabloitu EU-kansalaisilta?
Menet Kinect Hubissa vasemmalle ja Kinect ID -menun tulisi olla valikon vasemmassa yläkulmassa.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Menet Kinect Hubissa vasemmalle ja Kinect ID -menun tulisi olla valikon vasemmassa yläkulmassa.

Kiitos vinkistä. Muistelin, että vasemmasta yläkulmasta pääsee vaan taaksepäin dashboardille, pitääpä yrittää hutkia myöhemmin.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mites tuliko tässä joku USB-jatkojohto mukana, että saa boksiin kiinni? Oisaisko joku kertoa suunnilleen miten pitkä tuo piuha on?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Siellä se boksi nyt munkin olohuoneessa komeilee. Killi sai siis ainakin yhden boksin myytyä siellä KFIN tilaisuudessa. On se vaan niin makeeta pelata ilman mitään ohjainta, vieläpä niin että toi liikkeentunnistus oikeasti toimii. Aika paljon on vaan oppimista siihen miten tuota XBoxia käytetään.

Nyt perustamaan Dance Centralille threadi tuonne pelipuolelle. Käsittämätöntä ettei sellaista jo ole.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kinect Adventuresia on myyty yli 10 000 kappaletta Suomessa, joten on varmaankin ihan kohtuullista olettaa, että myös itse Kinect-bundlea on myyty samanlaisia summia. Oletan että tuo Kinectin mukana tuleva peli lasketaan tuohon määrään, muuten luku olisi kyllä kaikenkaikkiaan varsin hämmentävä. Tuskinpa erikseen tuota on kovinkaan vahvasti mennyt (EDIT: ei varmasti ole mennyt, kun sitä ei erikseen myydä).

Hieno saavutus kuitenkin tuo 10 000, hyvin tuntuu menevän kaupaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

No kun tämä ei saa huomiota muualla niin laitetaan tämä tännekin. Kuka väittää olevansa yllättynyt? :confused:

Ja toinen linkki.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kinect Adventuresia on myyty yli 10 000 kappaletta Suomessa, joten on varmaankin ihan kohtuullista olettaa, että myös itse Kinect-bundlea on myyty samanlaisia summia.

Eihän Adventuresia edes myydä erikseen? Kaikkien Kinectien mukana tulee Adventures, joten miksi kaupata sitä erikseen. Hyviä lukemia kuitenkin.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

No kun tämä ei saa huomiota muualla niin laitetaan tämä tännekin. Kuka väittää olevansa yllättynyt? :confused:

Ja toinen linkki.

Minusta oli alun alkaen selvää, että kestää alle sekunnin kun tuollaisia videoita alkaa putkahtelemaan ulos...

Minkähänlaisia achievmenttejä tuollaisessa pelissä olisi? :)
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Noh, viihdykettä kaikki tyyni. Voin vain kuvitella miten illanistujaiset menisi jos tuommosia alettaisiin vatkaamaan.

Achievment: Do not collect any sexually transmitted diseases in whole career.

Edit; vastausta siis edelliset groovelle ja Nurselle. :)
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Eihän Adventuresia edes myydä erikseen? Kaikkien Kinectien mukana tulee Adventures, joten miksi kaupata sitä erikseen. Hyviä lukemia kuitenkin.

Juu, en jaksanut googlettaa, että myydäänkö tuota Adventuresia erillisenä ollenkaan, joten vähän joutui arvuuttelemaan. Ilmeisesti siis ei myydä, joten luku on yksi yhteen myytyjen Kinectien kanssa. Ilmeisen hyvin siis myynyt tosiaan.
 
Ylös Bottom