Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jee UPSi oli käynny tänään, klo 12.00, kun normaali ihminen on töissäKyllä on sitte hieno palvelu.
Täällä posti on UPSin asiamies ja varauduin paketin tuomiseen laittamalla lapun oveen jossa pyydettiin jättämään paketti ovelle tai soittamaan minulle jos edellämainittu ei onnistuNyt menenkin sitten bunkkeriin pariksi kuukaudeksi
![]()
Breaking news: Kinect tunnistaa äänikomennot vain amerikan- ja brittienglannin, japanin ja meksikonespanjan kielillä.
Vaan kyllähän useimmilta pelaajilta semisujuva englanti taipuu? Ei hätää, Kinectit on lukittu aluekoodeittain, jolloin äänitunnistus ei toimi lainkaan, mikäli laite on ostettu muualta kuin jenkeistä, briteistä, Japanista tai Meksikosta.
Päivitystä ongelmaan luvassa niinkin pian kuin keväällä 2011. Great Success!
Lähde:No Euro Kinect voice rec until spring Xbox 360 News - Page 1 | Eurogamer.net
Jossain mainittiin esim Kanada joka ainakin näillä näkymin jää äänikomentojen ulkopuolle eli ei taida sielläkään Englannin taso riittää.
This just in: Kinect tunnistaa äänikomennot vain amerikan- ja brittienglannin, japanin ja meksikonespanjan kielillä.
Kinectiä tuli tosiaan käytyä testaamassa tänään Microsoftin tilaisuudessa ja kaikesta nähdystä saa puhua ihan vapaasti, joten heitelkääs kysymyksiä jos kiinnostaa jotain tietää. Livegamersiin kerkesin jo rustata tunnelmia tilaisuudesta ja videokin prosessoituu parhaillaan Youtubessa.
Nonni. Sainpas sen viimein käsiiniOnkohan kenelläkään tietoa kuinka monta beta testaajaa meitä oikein on, kun tälläkin palstalla jo muutama?
No oliko sitä paljon puhuttua lagia?
Kinect oli ihan kökkö. Tai sitten pelaaja oli ihan kökkö. En ole tämänkään illan jälkeen uusi Tero Pitkäkäsi, kun paras keihästuloskin syntyi vauhditta.Kinect on nyt testattu, tarkempaa fiilistelyä ja videokuvaa tanssivasta TT-2k:sta myöhemmin. Nyt riittänee kuitenkin todeta, että TONTSA ON LYÖTY!
Laitteen tekniikka toimi varsin hyvin, mitä nyt kämmenien asennon tunnistus oli jatkuvasti aika lailla pielessä. Mitään käytännön haittaa pelaamisen kannalta sillä ei ollut, mutta näytti aika hassulta, kun avatarin kämmenet viuhtoo luonnottomasti ympäriinsä jatkuvalla syötöllä kuin ranteissa ei olisi luita ollenkaan.
Oletettavasti tuosta matalasta tarkkuudesta se johtuu. Toisaalta kun asia on varmasti hyvin kehittäjienkin tiedossa, niin tuskin vaativat käyttäjältä niin tarkkaa käsien asennon kontrollia. Eli hieman feikkaamalla (esim. Kinectimalsissa) saadaan aikaan luontevan näköinen lopputulos, vaikka todellisuudessa kämmenten asentoa ei pystytäkään erityisen tarkasti havainnoimaan.Johtuukohan tuo Pelit-lehdessä olleeta jutusta, jossa kerrottiin, että myyntiversiot onkin toteutettu320x240 tarkkuudella demolaitteiden parempitarkkuuksisiin verrattuna.
En sanoisi noin. Tuota kämmenongelmaa lukuun ottamatta Kinectin "luurankomalli" (jota esiteltiin erillisellä tekniikkademolla) toimi todella hyvin ja ennen kaikkea nopeasti. Eli kun pelaaja asteli kameran eteen, meni ehkä sekunti tai kaksi, kun Kinect oli ehtinyt jo hahmottaa raajat ja muut. Moottoroidun jalustan ansiosta Kinect nimittäin osasi säätää katselukulmaansa ja sovittaa näkökenttänsä eri mittaisille pelaajille. Ja tämä siis ilman mitään erillisiä käyttäjältä vaadittavia kalibrointeja. Tilaisuudessa oli paikalla hyvin monen kokoista ja näköistä kulkijaa, ja kaikki Kinect kuvasi ongelmitta.Eli suuremmallakin syyllä Kinect on vain törkeän ylihintainen EyeToy.