Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sitä toki kyllä, mutta luulen silti yksin kotioloissa hauskuuden karisevan aika nopeasti. Yhdessä oikeiden ihmisten kanssa pelatessa hupia riittää varmasti paljon pidempään, etenkin kun useat pelit napsivat pelaajien hölmöistä ilmeistä/liikkeistä kuvia ja jopa videopätkiä (joita voi lähettää esim. Facebookiin).Siellähän näytti olevan ihan hauskaa?
Mulla on joskus tapana innostua. Näkeehän sen esim. siitä Joy Ride -pätkästä. Paavin liikeradat ovat paljon maltillisempia, mutta meikku vetää kroppa kaarella koko ajan (ja suu mutristelee liikkeiden mukana - tosin sitä kuulemma tapahtuu ihan kotisohvalla padin kanssakin, kertoo vaimo).Tontsahan oli aikaisemmasta kritiikistään huolimatta ihan täysillä mukana.
Ei minusta tuo näyttänyt ollenkaan nololta, kyllä saa aika turhamainen olla, jos tuollainen aiheuttaa häpeää.
Täähän on tätä perisuomalaista "mitähän ne ajattelee meistä/minusta?" ajattelua. Kumma kyllä tämä unohtuu aina kun mennään baariin/festareille/laivalle kännissä örveltämään...
Kuulostaa äkkiseltään tuhdilta hinnalta. Ennen kuin hoksaa, että Wiin supersuositut casualpaketit menee samaan hintaluokkaan.
Ei kukaan peliskenen ulkopuolella tiedä mikä hitto Kinect on. Kysykää vaikka mummoiltanne.
Enpä jaksa uskoa, että kovin monen mummo tietää myöskään sitä, mikä Wii on.
kyllähän tuohon olisi mukava saada esim forzaan niin että kun päätä hiukan kääntää niin voisi katsoa sivulle
Siinäpä se kun ei keksi sille käyttöä itse, toivottavasti pelintekijät olis tarpeeks luovia