Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kyseessä taitaa olla ihan Sportsin ominaisuus. Siinä pienikin käden liike liikuttaa käpälää ruudulla huomattavasti herkemmin kuin esimerkiksi juuri Adventuresissa. Itselläkin kiekkoa heitettäessä, kiekko lähtee useimmiten selän takaa. Mikä huvittavinta se lentää sieltä kauemmas kuin "oikealla" tavalla heitettynä.

Tekniikkalajihan tuokin kiekonheitto on. En vaan osaa heittää sitä "oikein". Selän takaa lentää toisinaan ihan mukavasti..
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Joo'o. Taitaa se sittenkin niin olla, että se on tosiaan Sportsin "ominaisuus". Tuntuu vaan omituiselta, miten se siinä valikossa missä avatarit seisoo stadionin edessä tärisee ja välkky kaikkein eniten ja sitten mitä lähemmäs itse pelitapahtumaa pääsee, niin käsi alkaa pysymään paikallaan ja on välkkymättä.

Heh. kolmannella heitolla beginner-tasolla keihäs lenti vaatimattomat 114 metriä. :)

Pitäisiköhän perustaa Kinect-peliseura -topik? Ite odottelen, Rise of Nightmares -pelin tuloa kuin kuuta nousevaa. Onkohan siitä jossain pelivideota?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Oijoi. Oma moka.

Kinect jostain syystä automaattitarkennuksessa kohdisti aivan liian korkealle. Luulin sen olevan oikeen kun se väkisten niin teki ja Sport ei toiminut oikeen ollenkaan. Nyt sitten tajusin siitä manuaalipainikkeesta säätää kameran alas ja nyt kaikki pelaa oikeen hyvin!
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Major Nelson tiedottaa, että Kinectiä on myyty 25 päivän yhteensä jo yli 2,5 miljoonaa kappaletta. Viiden miljonan tavoite ennen joulua näyttää yhä vain realistisemmalta.

Earlier this month we announced that Kinect hit the million mark in 10-days. We got some new numbers to share: With the help of Black Friday last week, Kinect has now sold over 2.5 Million units around the world.

Lähde: Major Nelson
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Olikohan tiedossa millaisia paraolympialaispelejä...? Potkaisin sitten sohvaan sillä tavalla, että varvas sai jonkinmoisen hiusmurtuman. :D

Nyt joutuu tyytyyn lähinnä keilaamiseen kunnes koipi taas kestää pelailla.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kotaku on koostanut pieni pilkki silmäkulmassa Kinect Hype Vs. Kinect Reality -videon, jossa käydään läpi kohta kohdalta, miten Kinect vastaa mainosvideossa nähtyjä juttuja. Varsin moni visio on toteutunut, vaikka jotkin jutut (esim. vaatteen virtuaalisovittaminen videopuhelu aikana) taitavat edelleen olla vain konseptin tasolla.

Ja opinpa sen, että tavaroiden skannaus (videolla skeittilauta) on ilmeisesti jätetty kokonaan pois. Se ei vaan ollut erityisen hauskaa, ja ilmeisesti vanhemmatkin hieman huolestuivat olohuoneeseen tuotavien rojujen määrästä. Ihan täysin skannausta ei suinkaan ole hylätty, vaan Kinectimalsiin saa lisää elukoita näyttämällä Kinectille pehmolelujen mukana tulevan "viivakoodin".

Lähde: Kotaku
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Video jättää kyllä oikeen positiivisen kuvan laitteista ja siitä kuinka hyvin hypeen onnistuttiin vastaamaan. Ja tuon perheen tai useamman käyttäjän yhdessäolo varsinkin toteutuu, ainakin meillä. Ainut peli meillä, jossa 4-38 vuotiaat on onnistuttu saamaan pelaamaan yhdessä isolla porukalla.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kinect on myynyt jo siis yli 2.5 miljoonaa. Laite myy kyllä todella hyvin. Jouluna varmaan myynnit vieä nousevat. Kinect on varmasti monen lapsen toivelistalla. Itse hommaan laitteen ehkä ensi vuonna. Vielä ei jaksa.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Onkohan jossain listaa mitä kaikkia äänikomentoja boxi tukee usassa/ukssa?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tänään laittelin tilaukseen uuden Xbox 360S 250GB Kinect bundlen. Pitäähän ne veronpalautukset johonkin saada kulutettua.;)
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mulla on paikat ihan kipeät, vaikka urheilua muuten harrastankin. Yritin sitä Sportsin minigameseissa olevaa 'torju 100 palloa' -achievmenttiä. Ei vaan pysty...
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mulla on paikat ihan kipeät, vaikka urheilua muuten harrastankin. Yritin sitä Sportsin minigameseissa olevaa 'torju 100 palloa' -achievmenttiä. Ei vaan pysty...

Tuo on kyllä paha. Muutaman kerran tullut itekin yritettyä. Väkisin siinä aivan ennen sataa sujahtaa pari palloa ohi. Paras suoritus taitaa olla 96 tai jotain sinnepäin. Muutenkin osa noista Sportsin saavutuksista tuntuu aika kinkkisiltä.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mä munasin vielä sen parhaan yrityksen 92 palloa. Ei siinä ehdi millään katella paljonko niita palloja on tullut torjuttua. Katsoin jossain vaiheessa että nyt ollaan yli 84, hetken päästä kuului se 'bling' ja alas tuli ilmoitus. Hurrasin ja samalla meni pallot maaliin, game over ja se ilmoitus oli 'giguli is online'.

Ja kuka voittaa yleisurheilukisat Champion-tasolla? Hä? En ainakaan mä. En pärjää siinä juoksussa alkuunsakkaan! Futiksesta ainoastaan on tullut vaikeimmalla voitto.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tämä video olisi mukava nähdä.... :D
Ei välttämättä ihan sitä mitä ajoit takaa, mutta tällainen oli kiintolevylle tallennettu. :P
[video=youtube;T76TBTxht6Y]http://www.youtube.com/watch?v=T76TBTxht6Y[/video]
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Otan henkilökohtaiseksi tavoitteekseni ylittää tuon 100 torjuntaa. Palaan asiaan...jos onnistun :cool:
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Totahan täytyy myös itse kokeilla:D Viime viikolla tuli kinect hankittua, mutta en ole juuri yhtään kerennyt testata kun olen ollut koko ajan flunssassa:/ Sit pitäisi vielä käydä ikeasta hakemassa joku halppishylly, että saisi ton laitteen korkeammalle ja samalla saisi vähän lisää "tilaa" kun sensori siirtyy tv:n edestä sen taakse..
 
Ylös Bottom