Piti siirtää rahat turvaan hevoselle. Olinkin pudottanut ne. Mut siin samoihin aikoihin pudottelin turhaa krääsää 3-4 paikkaan, enkä löytäny rahoja enää. Pakko oli pistää loadi hiton kaukaa.
Edit:
Voisiko joku selittää ton taskuvarkauden kunnolla?
Tein varmaan 60 kertaa myllärille sen treenin. 98% kerroista se huomaa jo heti ku painan nappia.
1,8% kerroista se huomaa tasan siinä keltaisella viivalla ja 0,2% kerroista saan sen suoritettua.
Tiedän siis miten itse taskuvarkaus hoituu, eikä siinä ongelmaa.
Ongelma on siinä, että kaikki huomaa mut nanosekunnissa, jopa nukkuvat. Oon nyt levelillä 6.
Oon koittanut myös ottaa vaatteet pois, jolloin noise on nollissa, mutta ei auta mitään.
Tiedän että ennen keltaista viivaa ei voi päästää irti, silloin huomaa aina. Tosin harvoin pääsen siihen asti...ja numerot on sekunteja.
Mut sen jälkeen. Mitä tarkoittaa ne värit? Vihreä/keltainen/punainen. Millä tahansa värillä se saattaa huomata ja välillä voi olla 10sekuntiin asti punaisena ja kaikki ok.
Oon koittanut olla lähellä, kaukaa, sivussa, takana, paikallaan, taakse hiipien, seisten, kyykyssä jne. Enkä keksi mitään logiikkaa hommaan.