Mä en nyt tiie mistä hautakivistä tääl puhutaa, pari täs pelis nyt kaivanut ylös ja jos en nyt ihan väärin ymmärtänyt mitä
@shamaniac niilä yksityiskohdilla tässä pelissä tarkoittaa että tässä niissä on jokin tarina et kuka niihin on haudattu vai mitenkä? Kun taas RDR2 hautakiveen on just kaiverrettu 4k tarkkuudella nimi siihen kiveen ilman mitään sen kummempaa tarinaa?
Mut joo en mä vielä tiie mistä hautakivistä tääl nyt tarkalleen puhutaa ja niiden yksityiskohdista, joku setä jossain kylässä selitti mulle et lisää semmosia on jossain ja niitä kaivamalla sit kai kerrotaa taustatarinaa?
On tää muuten melkoinen peli, en tiie montako tuntia nyt varmaa lähenee jotain 50h ja vasta tänään nyt sitten päätin hieman mennä päätehtävää eteenpäin mut en vieläkää sitä ole suorittanut

Kaikkia muita tehtäviä kyllä ja keittänyt rohtoja "labrassa"alchemy leveli nousiki ekana sinne level 30 kun on tullut keitettyä melkoisia määriä rohtoja, ihan omaan käyttöön mutta niistä saa myös hyvin rahaa tällei alkuvaihees että voi sit ostaa hieman parempaa vermettä päälle.
Sekä käyttänyt rahaa myös reilusti oppimiseen ym. Tehtävät täs on kyl ollut niin hyviä että eipä ne vielä tähän asti ole eronnut päätehtävistä, ehkä jotkut "taskit" just että käy nirhaa parit sudet ku ne syö mun lampaita.
Mut joo kai täs on myös pakko vähän tarinaa pelata eteenpäin ettei ihan jää junnaa paikoillee, toisaalta mikä kiire täs on, ihan rauhas aattelin hahmoa kehittää jne. Mut voin jo nyt sanoo että kyllä tästä pelistä eräänlainen ikuisuusprojekti meikäläiselle on tulossa. Ellei sit kun on sen verran kehittynyt hahmona että voi alkaa painaa kaasua tarinan puolesta, mutta toisaalta jotenkin haluaa kokea kaiken mahollisen tässä, jotenkin ei haluais missata mitään tehtäviä.
Monesti pelit iskee mulle just siinä alkuvaihees mut sit mekaaniikat ym oppii parin tunnin aikana ja sit loppupeli on vaa, noh pelaamista. Täs on käyny päinvastoin et alkuun ei oikee innostunut ku oli ihan pummi ja tuli turpaa eikä osannut mitään, niin täs vaa nyt koko ajan innostuu kun hahmo pikkuhiljaa kehittyy ja koko ajan pikkuhiljaa oppii uutta, kyllähän se seinä/ähky tässäkin jossain vaihees tulee vastaan mut se on joka pelin ongelma.
Sen takia tämän lisäksi onkin muutama pienempi peli mitä voi välis pelata, mitään suurta eeposta tän rinnalle en kyl ajatellut ottaa.