Kirai
KonsoliFIN Alumni
Näytä liitetiedosto 8436
Tästä löyty jonkinlainen ketju Xboxin puolelta vuodelta 2010, mutta sitä ei ole päivitetty, joten pistän sitten pääni pölkylle ja teen uuden multiketjun.
Kehittäjä: Big Huge Games, 38 Studios
Julkaisija: EA
Alustat: PS3, Xbox 360, PC
Tyyppi: Fantasia RPG
Julkaisupäivä: 10.2.2012 Euroopassa, Ameriikassa pari päivää aiemmin
Moninpeli: Jossain ilmoitettiin 1-2 pelaajaa, mutta ei verkkopeliä. ?
Pelin taustalta löytyy mm. sellaisia henkilöitä kuin Oblivionin pääsuunnittelija Ken Rolston, fantasiakirjailija R. A. Salvatore ja sarjakuvapiirtäjä Todd McFarlane.
Video Previkka, saattaa spoilata alkuasetelmia peliin.
[video=youtube;DSwkAkVC9B8]http://www.youtube.com/watch?v=DSwkAkVC9B8&feature=related[/video]
Destiny & Fate Trailer (valottaa hieman Destiny-systeemiä. Kannatta tsekata muutkin sarjan videot IGN:ltä jos peli kiinnostaa.
[video=youtube;djcEa8NA6HY]http://www.youtube.com/watch?v=djcEa8NA6HY[/video]
Peli näyttäisi olevan graafiselta tyyliltään lähellä Fable-pelejä. Myöskin hahmonkehitys näyttää mielenkiintoiselta ja taistelut noissa videoissa erittäin hyviltä. Perinteisiä hahmoluokkia on yritetty vähän muunnella eroamaan massoista, mutta perusluonteeltaan ne on samat kuin muissakin peleissä, eli soturi, varas ja taikuri. Hahmoluokkien sijaan pelissä on Destiny-kortteja, joilla voi määrittää hahmonsa "luokan". Hahmokehitys on muutoin kyllä täysin vapaata, eli kykyjä voi ottaa vaikka jokaisesta kolmesta kykypuusta (Might, Finesse ja Sorcery) tai sitten keskittyä vain yhteen. Jossain videossa tosin pelinkehittäjät sanoivat että jos aikaa ja halua on niin pelaaja voi hallita kaikki kolme kykypuuta täysin ja olla "Jumala", mut vielä on vaikea sanoa esim. mikä level katto tässä on.
Mielenkiintoista on sekin, että peli ilmeisesti aluksi suunniteltiin MMO-peliksi, mutta päätettiin sitten tehdä yksinpeli. Tämä MMO-tausta näkyy kuulemma pelissä ja varsinkin kaupungeissa.
Pelistä julkaistaneen demo 17.1.2012 ja demon läpi pelanneet saavat bonusmateriaalia Mass Effect 3 - peliin ja myös Kingdom of Amalur-peliin. Tässä linkki uutiseen ja mitä materiaalia demoista saapi: Kingdoms of Amalur: Reckoningin demo ensi tiistaina | Xbox 360 -uutisia | Livegamers
Tästä löyty jonkinlainen ketju Xboxin puolelta vuodelta 2010, mutta sitä ei ole päivitetty, joten pistän sitten pääni pölkylle ja teen uuden multiketjun.
Kehittäjä: Big Huge Games, 38 Studios
Julkaisija: EA
Alustat: PS3, Xbox 360, PC
Tyyppi: Fantasia RPG
Julkaisupäivä: 10.2.2012 Euroopassa, Ameriikassa pari päivää aiemmin
Moninpeli: Jossain ilmoitettiin 1-2 pelaajaa, mutta ei verkkopeliä. ?
Pelin taustalta löytyy mm. sellaisia henkilöitä kuin Oblivionin pääsuunnittelija Ken Rolston, fantasiakirjailija R. A. Salvatore ja sarjakuvapiirtäjä Todd McFarlane.
Video Previkka, saattaa spoilata alkuasetelmia peliin.
[video=youtube;DSwkAkVC9B8]http://www.youtube.com/watch?v=DSwkAkVC9B8&feature=related[/video]
Destiny & Fate Trailer (valottaa hieman Destiny-systeemiä. Kannatta tsekata muutkin sarjan videot IGN:ltä jos peli kiinnostaa.
[video=youtube;djcEa8NA6HY]http://www.youtube.com/watch?v=djcEa8NA6HY[/video]
Kingdoms of Amalur will feature "5 distinct regions, 4 playable races, and 3 class trees with 22 abilities per tree." The 4 playable races are the Almain (noble Humans) the Dokkalfar (Dark Elves), the Ljosalfar (Light Elves), and the Varani (nomadic Humans). The 3 class (or ability) trees are Might, Finesse, and Sorcery; they correspond to the fighter, rogue, and mage classes respectively. The player starts off as a "blank slate," waking up in a pile of corpses after returning from the dead. The game will utilize a unique "destiny" system, whereby the player can invest in a skill-tree system to unlock various "destinies," which acts as the class system for the game. Combat works based on the timing of button presses, similar to the style of an action RPG, with occasional quicktime events like those in the God of War series. Lead combat designer Joe Quadara, however, emphasized that, "Twitch skill is only going to get you so far. Strategy and proper RPG playing is going to get you farther." 38 Studios founder Curt Schilling said that the style of the game would be a marriage between God of War and Oblivion.
Peli näyttäisi olevan graafiselta tyyliltään lähellä Fable-pelejä. Myöskin hahmonkehitys näyttää mielenkiintoiselta ja taistelut noissa videoissa erittäin hyviltä. Perinteisiä hahmoluokkia on yritetty vähän muunnella eroamaan massoista, mutta perusluonteeltaan ne on samat kuin muissakin peleissä, eli soturi, varas ja taikuri. Hahmoluokkien sijaan pelissä on Destiny-kortteja, joilla voi määrittää hahmonsa "luokan". Hahmokehitys on muutoin kyllä täysin vapaata, eli kykyjä voi ottaa vaikka jokaisesta kolmesta kykypuusta (Might, Finesse ja Sorcery) tai sitten keskittyä vain yhteen. Jossain videossa tosin pelinkehittäjät sanoivat että jos aikaa ja halua on niin pelaaja voi hallita kaikki kolme kykypuuta täysin ja olla "Jumala", mut vielä on vaikea sanoa esim. mikä level katto tässä on.
Mielenkiintoista on sekin, että peli ilmeisesti aluksi suunniteltiin MMO-peliksi, mutta päätettiin sitten tehdä yksinpeli. Tämä MMO-tausta näkyy kuulemma pelissä ja varsinkin kaupungeissa.
Pelistä julkaistaneen demo 17.1.2012 ja demon läpi pelanneet saavat bonusmateriaalia Mass Effect 3 - peliin ja myös Kingdom of Amalur-peliin. Tässä linkki uutiseen ja mitä materiaalia demoista saapi: Kingdoms of Amalur: Reckoningin demo ensi tiistaina | Xbox 360 -uutisia | Livegamers
Viimeksi muokannut moderaattori: