Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolien Sota, Osa II!

Re: Tässäpä tätä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Osa I on nyt sitten virallisesti julkaistu:

http://cube.konsolifin.net/jutut/jutut.php?id=79

Hidas alku, mutta jatkossa paranee. Hiljaa hyvä tulee. :cool:

Uusia osia julkaistaan viikottain, joten stay tuned.

- Esa

Nähtyäni varsin lupaavan intron, jään lataustauon ajaksi odottelemaan varsinaista tarinaa.

Saas nähdä, liittyykö se mitenkään tuohon ensimmäiseen osaan. :D

aikas hyvä aloitus jakso..mutta joka rivissä tuntui aina olevan jotain peli nippeli juttuja..joka pikkaisen häiritsi tarinan kuljetusta.

Grievaderilla on ilmeisen hauskaa tarinan edetessä, mutta nuo MUAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGH!!!! -kohdat pistävät ikävästi silmään muun kirjoitusasun välistä ja ovat tylsää luettavaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Grievaderilla on ilmeisen hauskaa tarinan edetessä, mutta nuo MUAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGH!!!! -kohdat pistävät ikävästi silmään muun kirjoitusasun välistä ja ovat tylsää luettavaa.

Kyseessä on salakavala juoni, jolla Xbox-pelaajat käännytetään Cubeleiriin.
*menee pesäpallomailan kanssa ovelle odottelemaan Grievaderia*

Kyllä jos minun korkea-arvoista asemaa huomioida niin lähetän Mr. Torturen asialle! Ryökäleet!:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Kyseessä on salakavala juoni, jolla Xbox-pelaajat käännytetään Cubeleiriin.

Totta. Xboxaajat pysykää hereillä älkääkä jättäkö Xboxianne vahtimatta tässä maailmassa! Esama vaanii meidän kaikkien Xboxeja... Ties vaikka yöllä kävisi salakavalasti vaihtamassa rakkaan konsolimme sisuksiin Cuben sisukset ja Halonkin korvaisi viheliäisellä Mariolla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Sinua vain taitaa harmittaa, kun itselläsi ei ole roolia tuoreimmassa eepoksessa. ;)

Ehkä.
Huomasin vasta puoli vuotta edellisen "saagan" julkaisun jälkeen, että minulla oli pieni sivurooli. Kiitokset siitä, se oli koko tarinan kohokohta.

Toivoisin että tässä minulla olisi joku merkittävä sivurooli.
Jos vaikka esimerkiksi prinsessan paikka olisi vapaa...

Edit: Näinkö harhoja, vai oliko mulla vähänaikaa 'Superjäsen' tunnus???

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Jos vaikka esimerkiksi prinsessan paikka olisi vapaa...

Nii, meidän pikku rinsessa. Sulosta....

Tarina oli ihan hauskaa luettavaa, ainoa mikä vähän häiritsi oli just noi MUAHAHAHH kohdat ja sitten niin perusteellisesti kuvatut kohtaukset, jotka tekivät teksistä raskaan luettavan. Muuten kyllä ihan jees, varsinkin kun siinä käytetään hahmoina konsolifinin porukkaa.

Edit: Nussin itse tekstiäni. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Totta. Xboxaajat pysykää hereillä älkääkä jättäkö Xboxianne vahtimatta tässä maailmassa! Esama vaanii meidän kaikkien Xboxeja... Ties vaikka yöllä kävisi salakavalasti vaihtamassa rakkaan konsolimme sisuksiin Cuben sisukset ja Halonkin korvaisi viheliäisellä Mariolla.

En onnistunut johdattelemaan huomiota Grievaderiin, vaan Esaman äkättiin olevan suunnitelman takana. Minun on siis mentävä savupiipun kautta sisään ja hoideltava Hakkiz kätevillä mini-chakrameillani.

Tieto ei saa päästä leviämään.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Konsolien Sota osa IV

Paras osa tähän mennessä.

"Se ei ole laatikko, se on kuutio...."

Tuo oli niiin hyvä. Loistavaa.:D

Ihan hauskaa luettavaa.

Olisiko rektiot mahdollista saada kuntoon jatkossa? Tarkoitan nyt niitä "alkaa tärisemään ja dolby surround -äänillä varustetuista kaiuttimista alkaa kuulumaan outoa suhinaa" -kohtia. Oikeaoppisesti tulisi olla " alkaa täristä" ja "alkaa kuulua", mutta varmaan on vahingossa tullut virhe..

Helpohkona muistilauseena vastaisuuden varalle: aletaan tehdä - ruvetaan tekemään.

Ylös Bottom