Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolien Sota, Osa II!

Saattaa olla. Liquithan veikkasi aikanaan ammatikseni äidinkielenopettajaa.

Olen ilokseni havainnut, että Juupis on usein ollut apunani kitkemässä typotuksen kitkeriä rikkaruohoja KonsoliFINin alavilta tekstikentiltä - kiitos siitä!

ketä muka alkaa tääl opettaa kielioppii,, joku äidin kielen opettaja vai?, mut eihän täs nyt oo mitään vikaa jossei kaikki pisteet, ja pilkut mee nyt ihan kohalleen????

;) <- toi toihon kun kaikki ei pakosti ymmärrätä tätä muuten.

Kaksi asiaa maailmassa nostaaa verenpainetta: 'ketä' silloinkn pitäisi olla 'kuka' ja yhdyssanavirheet.

Eihän täällä kirjoiteta muutenkaan esim. murteella, miksi peruskielioppivirheitäkään pitäisi hyväksyä.

:D

Ah että tuli revettyä huolella. Odotin hieman "sankan megapikselipölyn verhoama UltimateHeroFighter-Corca laskeutuu M$A$-panssariajoneuvollaan keskellä tekstuuriraunioiden peittämää PlaySpaceStationia jne jne"-tyylistä esiinmarssia.
Ei ihan mennyt veikkaus kohdalleen:
Ryhmä löytää pikaisesti tiensä paikalliseen avaruusaluskauppaan, jossa lihavahko limapallo nimeltä Corca tervehtii ostajaehdokkaita...
...ja vielä muutaman lauseen jälkeen kehtasi minut, pulskan ektoplasmapalleron vielä päästää päiviltä. Vaadin välitöntä resurrektausta!! :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
...ja vielä muutaman lauseen jälkeen kehtasi minut, pulskan ektoplasmapalleron vielä päästää päiviltä. Vaadin välitöntä resurrektausta!! :p

Haluat siis tulla uudestaan tapetuksi? ;)

[edit="hymiö vaihdettu"]

Viimeksi muokannut moderaattori:
Esama, hauskaa tekstiä taas , vähän omia mielipiteitäni:

-Parasta antia ovat tuttujen hahmojen väliset keskustelut ja niiden tekemiset, varsinkin dialogi on huvittavaa. Lisää tällaista!

-Liian pitkät kuvaukset vähän hidastavat tempoa välillä, vaikka niissäkin on hauskoja oivalluksia

-Grieverin nauru vähän liioiteltua, tosin se taitaakin olla tarkoituskin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
-Grieverin nauru vähän liioiteltua, tosin se taitaakin olla tarkoituskin
Kaiken lisäksi mulla ei oo hajuakaan mistä Esa sen on keksinyt :|
Taisin pari kertaa irkissä sanoa "MWAHAHA!" ensimmäisen Austin Powersin tultua Suomeen, mutta se olikin sitten siinä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Eihän täällä kirjoiteta muutenkaan esim. murteella...

Mithen kniin ei khirjotetha kmurtheella! Muista ottaa kapsäkki följyhyn ja klipare plakkarihin!;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Haluat siis tulla uudestaan tapetuksi? :rolleyes:
No lol!

Joku voi siis nämäkin jutut ottaa vakavalla naamalla, ei ole tosi!
Hymyä huuleen Jona, kyllä se siitä. ;)

Lastsoul saa taas kyytiä... Se huijaan kaikissa peleissä- heitto oli kyl aika paha...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Lastsoul saa taas kyytiä... Se huijaan kaikissa peleissä- hietto oli kyl aika paha...

Joo, Esa on selvästi kateellinen mulle jostain, kun noin kiusaa. Pitää varmaan kirjoittaa "Lastsoul Strikes Back", jossa mä sitten kiusaan Esamaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Joo, Esa on selvästi kateellinen mulle jostain, kun noin kiusaa. Pitää varmaan kirjoittaa "Lastsoul Strikes Back", jossa mä sitten kiusaan Esamaa :)

Kunnon sotahan tästä syttyy ;)

Miten olisi vähän lisää sivurooleja ensi osaan? Lisää henkilöitä->lisää tykinruokaa->lisää juonikuvioita (viimeisestä en mene kylläkään takuuseen). :)

Tarina sen kuin tiivistyy...pitäkää tunnelmaa yllä taidokkaasti jatkossakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Miten olisi vähän lisää sivurooleja ensi osaan? Lisää henkilöitä->lisää tykinruokaa->lisää juonikuvioita (viimeisestä en mene kylläkään takuuseen). :)

Tarina sen kuin tiivistyy...pitäkää tunnelmaa yllä taidokkaasti jatkossakin.

Minusta tuntuu, että tässä pitää vähitellen alkaa jo visioimaan trilogian päättävää (?) kolmatta osaa. ;)

- Esa

Ylös Bottom