Konsolien Sota, Osa II!

Saattaa olla. Liquithan veikkasi aikanaan ammatikseni äidinkielenopettajaa.

Olen ilokseni havainnut, että Juupis on usein ollut apunani kitkemässä typotuksen kitkeriä rikkaruohoja KonsoliFINin alavilta tekstikentiltä - kiitos siitä!

ketä muka alkaa tääl opettaa kielioppii,, joku äidin kielen opettaja vai?, mut eihän täs nyt oo mitään vikaa jossei kaikki pisteet, ja pilkut mee nyt ihan kohalleen????

;) <- toi toihon kun kaikki ei pakosti ymmärrätä tätä muuten.

Kaksi asiaa maailmassa nostaaa verenpainetta: 'ketä' silloinkn pitäisi olla 'kuka' ja yhdyssanavirheet.

Eihän täällä kirjoiteta muutenkaan esim. murteella, miksi peruskielioppivirheitäkään pitäisi hyväksyä.

:D

Ah että tuli revettyä huolella. Odotin hieman "sankan megapikselipölyn verhoama UltimateHeroFighter-Corca laskeutuu M$A$-panssariajoneuvollaan keskellä tekstuuriraunioiden peittämää PlaySpaceStationia jne jne"-tyylistä esiinmarssia.
Ei ihan mennyt veikkaus kohdalleen:
Ryhmä löytää pikaisesti tiensä paikalliseen avaruusaluskauppaan, jossa lihavahko limapallo nimeltä Corca tervehtii ostajaehdokkaita...
...ja vielä muutaman lauseen jälkeen kehtasi minut, pulskan ektoplasmapalleron vielä päästää päiviltä. Vaadin välitöntä resurrektausta!! :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
...ja vielä muutaman lauseen jälkeen kehtasi minut, pulskan ektoplasmapalleron vielä päästää päiviltä. Vaadin välitöntä resurrektausta!! :p

Haluat siis tulla uudestaan tapetuksi? ;)

[edit="hymiö vaihdettu"]

Viimeksi muokannut moderaattori:
Esama, hauskaa tekstiä taas , vähän omia mielipiteitäni:

-Parasta antia ovat tuttujen hahmojen väliset keskustelut ja niiden tekemiset, varsinkin dialogi on huvittavaa. Lisää tällaista!

-Liian pitkät kuvaukset vähän hidastavat tempoa välillä, vaikka niissäkin on hauskoja oivalluksia

-Grieverin nauru vähän liioiteltua, tosin se taitaakin olla tarkoituskin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
-Grieverin nauru vähän liioiteltua, tosin se taitaakin olla tarkoituskin
Kaiken lisäksi mulla ei oo hajuakaan mistä Esa sen on keksinyt :|
Taisin pari kertaa irkissä sanoa "MWAHAHA!" ensimmäisen Austin Powersin tultua Suomeen, mutta se olikin sitten siinä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Eihän täällä kirjoiteta muutenkaan esim. murteella...

Mithen kniin ei khirjotetha kmurtheella! Muista ottaa kapsäkki följyhyn ja klipare plakkarihin!;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Haluat siis tulla uudestaan tapetuksi? :rolleyes:
No lol!

Joku voi siis nämäkin jutut ottaa vakavalla naamalla, ei ole tosi!
Hymyä huuleen Jona, kyllä se siitä. ;)

Lastsoul saa taas kyytiä... Se huijaan kaikissa peleissä- heitto oli kyl aika paha...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Lastsoul saa taas kyytiä... Se huijaan kaikissa peleissä- hietto oli kyl aika paha...

Joo, Esa on selvästi kateellinen mulle jostain, kun noin kiusaa. Pitää varmaan kirjoittaa "Lastsoul Strikes Back", jossa mä sitten kiusaan Esamaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Joo, Esa on selvästi kateellinen mulle jostain, kun noin kiusaa. Pitää varmaan kirjoittaa "Lastsoul Strikes Back", jossa mä sitten kiusaan Esamaa :)

Kunnon sotahan tästä syttyy ;)

Miten olisi vähän lisää sivurooleja ensi osaan? Lisää henkilöitä->lisää tykinruokaa->lisää juonikuvioita (viimeisestä en mene kylläkään takuuseen). :)

Tarina sen kuin tiivistyy...pitäkää tunnelmaa yllä taidokkaasti jatkossakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Miten olisi vähän lisää sivurooleja ensi osaan? Lisää henkilöitä->lisää tykinruokaa->lisää juonikuvioita (viimeisestä en mene kylläkään takuuseen). :)

Tarina sen kuin tiivistyy...pitäkää tunnelmaa yllä taidokkaasti jatkossakin.

Minusta tuntuu, että tässä pitää vähitellen alkaa jo visioimaan trilogian päättävää (?) kolmatta osaa. ;)

- Esa

Ylös Bottom