Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Thänks, eli olen Kärpät!
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Joo samainen laite löytyy iteltä ja kaapeli madon mainitsemassa nelosportissa eikä mitään ongelmaa ole ollut.

Jep koska jos ei ole muuttanut asetuksia niin 1-2 porttien ja wlanin takana on palomuuri/nat tai mikälie rajottamassa hostaamista tai jotain :D

nyt kokeilen piuhalla ja laitan 3 tai 4 porttiin :D

EDIT: Jep ´nyt toimi. En sit tiedä kumman pelaajan modeemin säätäminen lopulta auttoi, mutta veikkaanpa että oli kiinni just tosta mun. Kiitokset miesylilaidalle avusta! <3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Miquel82 vs Timppa 0-1

Yks peli pelattiin, jonka jälkeen Miquel meni heti offlineen :confused:

tänään kerkeän ottamaan matsia kuuden seittemän aikoihin, huomenna en kerkeä, olen matkoilla ja sunnuntaista ei ole tietoa. Joten millos kerkeät ottamaan sen finaalimatsin?
Niin ja vielä sen verran, että samoilla joukkueillako mennään mutta mä olen kotona?
PS: Montreal - Philadelphiako se oli? Vastausta odotellessa...
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Oon yrittäny tavottaa mun ottelu parii FIN_Flash mut se ei vastaa ja aika käy vähiin.. turnauksen ylläpitäjät vois ottaa tän viestin sit huomioon jos täst ei ny matsii saa aikaan..
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Oon yrittäny tavottaa mun ottelu parii FIN_Flash mut se ei vastaa ja aika käy vähiin.. turnauksen ylläpitäjät vois ottaa tän viestin sit huomioon jos täst ei ny matsii saa aikaan..

Miten oot yrittäny tavoittaa mua? 14:15 eka yv täällä tänään, pleikallakaan en ole huomannut mitään viestejä. Onhan tässä vielä huominen ja sunnuntai, joten eiköhän me tää keretä hoitaa jos ite olet paikalla. Unohdin tämän tuossa hötäkässä, mutta nyt taas ollaan ilmoilla ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

oon lähettäny yvtä psn:änki puolella.. kato ku juttu o se että huomen en pysty pelaa..
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Ganiye ei vielläkään ole hyväksynyt kaverikutsua PSN:ssä ja eipä henkilöä kfinissakaan ole näkynyt, viimeisin käynti: 19.10.2008. Mites no show voitto varmaan tulee?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Ganiyea eipä henkilöä kfinissakaan ole näkynyt, viimeisin käynti: 19.10.2008. Mites no show voitto varmaan tulee?
samoin miquel82 käynyt täällä # Viimeeksi aktiivinen:: 28.10.2008 20:20 saanko siis No Show voiton, voitinhan sentään yhden pelin jonka kerkesimme pelaamaan :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

oon lähettäny yvtä psn:änki puolella.. kato ku juttu o se että huomen en pysty pelaa..

Aa ok. Zep voi jatkaa tästä parista, kun itse tuon kusin kun unohdin koko homman aluksi.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Peli mukkonen-lateksii vois pelaa tänään klo.22 jälkeen?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Niko2626 Vs. KOURA matsia ei voida ottaan, ainakun pääsemme valitsemaan joukkuetta niin mitään ei voi painaa ja tästä ei päästä eteenpäin. En teidä mistä syystä tämä johtuu, ainakaa siitä johto 4 portiin jutusta ei ole syyksi.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Ei oikein onnaa ton Hartsa80:n pelaaminen. Oon yrittänyt kysellä sen aikatauluja, mut ei vastaa tällä sivustolla eikä ps3:n puolellakaan...

Tänään olin 3.5h onlinessa pelaamassa HCK -porukan kanssa, jolloin Hartsakin ilmestyi linjoille. Kyselin pariin kertaan, että pelataanko nyt niin kaveri ei vastannut mitään vaan pelaili ihan muuta peliä... En voi asialle enempää tehdä ja tympii jos tämän takia olen ulkona turnauksesta!!

Huomenna olen töissä 7-23, joten nyt painun pehkuihin ja huomenna en todennäköisesti jaksa avata playkkaria enää 24 jälkeen ku seuraavana aamuna 7 ollaan bäck in bisness..

Muuten kyllä riittää aikaa näillä otteluille, mut työssäkäyvänä ja perheellisenä olis kiva tietää pikkuisen aikaisemmin otteluista kuin nyt ja nyt... Vaikka tässä tapauksessa tästäkään ei ole kyse..
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

En voi asialle enempää tehdä ja tympii jos tämän takia olen ulkona turnauksesta!!
Aktiivisempi osapuoli pääsee aina jatkoon tällaisissa tilanteissa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Aktiivisempi osapuoli pääsee aina jatkoon tällaisissa tilanteissa.

Miten nyt tehdään? Olis kiva päästä pelaan näitä pelejä... Tai ainakin saisin tietää ketä lähestyn viestillä, että saadaan sovittua aikatauluja..

kiitos ja anteeksi :p
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Miten nyt tehdään? Olis kiva päästä pelaan näitä pelejä... Tai ainakin saisin tietää ketä lähestyn viestillä, että saadaan sovittua aikatauluja..

kiitos ja anteeksi :p

Eiköhän tän viikon kierroksella (2. kierros) löydy joku aktiivinen vastus
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Kaikki ensimmäisen kierroksen pelit ovat pelattu yhtä lukuunottamatta.


Mikäs tämän ottelun tilanne on?

Peli mukkonen-lateksii vois pelaa tänään klo.22 jälkeen?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Millä tiimeillä porukka tätä pelailee?
Itteä harmittaa ku olen erehtyny ottaan 2 kertaa detroitin joka on aivan perseestä.

Viime otteluparista selvisin hädin tuskin jatkoon ku vastustajalla oli brodeur maalissa ja sen torjunta % oli 98,6% kaikki 3 ottelua mukaanlukien.

Nyt sit pelaan detroit - penguins ja minun osgoodin torjunta % oli ekassa pelissä noin 66% luokkaa ja ottelu päättykin 6-3. toisella ei edes crosbya, koska ajelin sen nurin.. :p
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

onko kakkoskierrokselle asetettu jo pelien takarajaa
 
Ylös Bottom