Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Millä tiimeillä porukka tätä pelailee?
Itteä harmittaa ku olen erehtyny ottaan 2 kertaa detroitin joka on aivan perseestä.
Tänään alkoi jo toinen kierros...joten tää ekan kierroksen matsi vähän myöhästyy kuka ikinä mun vastustaja onkaan.
Olet toisella kierroksella, ja vastassa X-LimitEi oo paljo Lateksii näkynyt!Pelaisin jos olis vastustaja...
![]()
Eiköhän se onnistu, jos sillä lailla onnistut pelaamaan turnauksen läpi.Joo elikkä voinko vaihtaa accunttia millä pelaan tätä turnausta kun ei toimi tolla KOURA accuntilla, ei pysty kirjautua EA:han. Ni vaihtaisin sen KOURA23:een
Viikko aikaa pelata, eli ma-su.Mihin asti pelataan näitä 2. kierroksen matseja? Tai että mikä on se takaraja. Meinaan ku en saa millään yhteyttä tohon mun vastustajaan..
Terve. Mites se nyt on, onko ihan korrektia/turnauksen hengen mukaista kun mun vastustaja(yksi peli pelattu) käyttää paikkalukitusta.
Ei mun mielestä mene ihan 1vs1 juttuna läpi kun siellä on kone kuitenkin se pelaavampi osapuoli..
Kertokaa nyt miten tää menee, koska vastapuoli meinas ettei aio pelata muuten kuin käyttämällä sitä paikkalukitusta..![]()
Vastustaja vaan kommentoi, että se on liian vaikeeta muuten, eikä meinaa opetella muuta tapaa. Vastustaja on arit73.
Arvostaisin nopeaa kommentointia.
Kiitos muuten Mylli eilisestä pelistä (vaikka hävisinkin =) hassua huomata kuinka paljon erityyppiset voivat olla kahden eri pelaajan pelityylit
Mylli edustaa taitokiekkoa kun itse taas olen enemmän fyysisen pelin kannattajia
veikkaanpa että Mylli tulee menemään aika pitkälle tämän Pittsburghinsa kanssa![]()