Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Koittakaas ny Lateksii ja Mukkonen saada pelattua toi matsi niin saan mäki vastustajan ens kierrokselle. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Mahtavaa!

Nupe vastassa, joten suurin odotuksin lähden tiimikaveri kaatamaan. Aikatauluista tuskin tulee ongelmaa. Päivän pelastus!
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Ei oo paljo Lateksii näkynyt!:mad: Pelaisin jos olis vastustaja...:)
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Millä tiimeillä porukka tätä pelailee?
Itteä harmittaa ku olen erehtyny ottaan 2 kertaa detroitin joka on aivan perseestä.

Ite olet evo :D. Itse pelaan ainakin Detroitilla. Huonot pelaajat pelaavat hyvillä mokeilla :pQUOTE]
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Otteluohjelma

Tiedoksi, että mun pleikka on huollossa, saan varmaan tän viikon aikana, jos en ni ens maanantaina, joten tää ekan kierroksen matsi vähän myöhästyy kuka ikinä mun vastustaja onkaan.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Otteluohjelma

joten tää ekan kierroksen matsi vähän myöhästyy kuka ikinä mun vastustaja onkaan.
Tänään alkoi jo toinen kierros...:rolleyes:

Nyt käy valitettavasti niin että joudun päästämään vastustajasi jatkoon että muut pääsevät jatkamaan turnausta.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Otteluohjelma

Kivaan aikaan lähti pleikka telakalle... en ehtiny ees yhtää matsii ottaa, mut ens liigassa sitten, jos sellasta on tulossa =/
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Joo elikkä voinko vaihtaa accunttia millä pelaan tätä turnausta kun ei toimi tolla KOURA accuntilla, ei pysty kirjautua EA:han. Ni vaihtaisin sen KOURA23:een
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Joo elikkä voinko vaihtaa accunttia millä pelaan tätä turnausta kun ei toimi tolla KOURA accuntilla, ei pysty kirjautua EA:han. Ni vaihtaisin sen KOURA23:een
Eiköhän se onnistu, jos sillä lailla onnistut pelaamaan turnauksen läpi.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Otteluohjelma

hei

minulla on ongelma. mistä nhl09 online puolenta toi peli laitetaan päälle en löydä niitä mistää :mad:
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Mukkonen koska otetaan matsi? :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Mihin asti pelataan näitä 2. kierroksen matseja? Tai että mikä on se takaraja. Meinaan ku en saa millään yhteyttä tohon mun vastustajaan..
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Mihin asti pelataan näitä 2. kierroksen matseja? Tai että mikä on se takaraja. Meinaan ku en saa millään yhteyttä tohon mun vastustajaan..
Viikko aikaa pelata, eli ma-su.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

No niin, pää auki eli eka peli väännetty arit73 vastaan, 1-0 voitto, huomenna veivataan loppuun..
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Sori oon ollu niin sanotusti katveessa koko viikon. Kävistö tänään X-limitille pelailu tos n.21:30?
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Terve. Mites se nyt on, onko ihan korrektia/turnauksen hengen mukaista kun mun vastustaja(yksi peli pelattu) käyttää paikkalukitusta. :(
Ei mun mielestä mene ihan 1vs1 juttuna läpi kun siellä on kone kuitenkin se pelaavampi osapuoli..
Kertokaa nyt miten tää menee, koska vastapuoli meinas ettei aio pelata muuten kuin käyttämällä sitä paikkalukitusta.. :confused:
Vastustaja vaan kommentoi, että se on liian vaikeeta muuten, eikä meinaa opetella muuta tapaa. Vastustaja on arit73.
Arvostaisin nopeaa kommentointia.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Terve. Mites se nyt on, onko ihan korrektia/turnauksen hengen mukaista kun mun vastustaja(yksi peli pelattu) käyttää paikkalukitusta. :(
Ei mun mielestä mene ihan 1vs1 juttuna läpi kun siellä on kone kuitenkin se pelaavampi osapuoli..
Kertokaa nyt miten tää menee, koska vastapuoli meinas ettei aio pelata muuten kuin käyttämällä sitä paikkalukitusta.. :confused:
Vastustaja vaan kommentoi, että se on liian vaikeeta muuten, eikä meinaa opetella muuta tapaa. Vastustaja on arit73.
Arvostaisin nopeaa kommentointia.

Tuo ainakin omasta mielestäni pitäisi olla kiellettyä, aivan perseestä tollanen. Uskon että ylläpito on asiasta samaa mieltä tai ainakin pitäisi olla. Täysin naurettavaa toimintaa. Varsinkin tuo pistää silmään että on liian vaikeaa pelata eikä meinaa opetella muuta tapaa. Kannattaako sitten tällaseen turnaukseen osallistua.
Sen koneen saa kuitenkin aivan älyttömän agressiivisesti karvaamaan ja tekemään peliä niin ei todellakaan ole reilun pelin mukasta tollanen.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Kiitos muuten Imorri eilisestä pelistä (vaikka hävisinkin =) hassua huomata kuinka paljon erityyppiset voivat olla kahden eri pelaajan pelityylit :)
Imorri edustaa taitokiekkoa kun itse taas olen enemmän fyysisen pelin kannattajia :D

veikkaanpa että Imorri tulee menemään aika pitkälle tämän Pittsburghinsa kanssa ;)

heh tuli sekoiltua oikein urakalla, viesti piti mennä Imorrille =)
noh, hyviä pelaajia olette molemmat!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [PS3]: Yleinen keskustelu

Kiitos muuten Mylli eilisestä pelistä (vaikka hävisinkin =) hassua huomata kuinka paljon erityyppiset voivat olla kahden eri pelaajan pelityylit
Mylli edustaa taitokiekkoa kun itse taas olen enemmän fyysisen pelin kannattajia :D

veikkaanpa että Mylli tulee menemään aika pitkälle tämän Pittsburghinsa kanssa ;)

Häh olenko jossain vaiheessa pelannut sua vastaan. Pelaan kyllä Coloradolla kaikki matsit :D
 
Ylös Bottom