Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Vastaanpa täällä keskustelun puolella:


4. kierros

Heinakuu vs. Kenu 3-2 (3-4, 2-4, 4-3, 6-1, 3-1)

kiitokset kenulle helkkarin tiukoista matseista.

heinakuu jatkoon.


Kiitos vaan itsellesi. Aika uskomattomasti pystyin kusemaan 2-0 ottelusarjavoiton, se tässä päälimmäisenä mielessä. Kolmannessakin ottelussa ratkaisumaali vasta 19 sekuntia ennen loppua.

Mainitsemisen arvoista on muuten, että viidessä matsissa nähtiin kolme 5 min arvoista selkäänajoa. Kaksi kertaa Pittsburghille ja kerran Detroitille. Enpä ollut näitä nähnyt koko pelissä kuin kerran tai pari.

No, taidanpa palata EASHL:n puolelle, kun ei tuo 1vs1 tunnu tänä vuonna kulkevan, eikä huvita harjoitella. :p


Onnea tosiaan jatkoon, mutta koitahan taklata enemmän sitä kiekollista pelaajaa. ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

touny tänään pitäisi saada pelattua nuo meidän väliset pelit. Meikäläinen on livessä tavoiteltavissa melkeinpä koko päivän ajan.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

5.kierros

Blackbull-heinäkuu

3-0

Blackbull jatkoon. Kiitoksia heinäkuulle hyvistä peleistä.

hieman syö miestä kun kiekko ei mene millään sisään. yleensä maaleja tulee 3-5 matsissa mutta nyt onnistuin tekemään 4 maalia 3 pelissä. paikkojakin oli vaikka muille jakaa (enemmän kuin vastustajalla) mutta ei vain mene sisään. tuuri petti pahassa paikassa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Nibbl3r89

Milloin sulle sopisi pelata ottelut pois? Olen itse yleensä kuuden jälkeen livessä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Nibbl3r89

Mulle ois sopinu ma, ti, ke ja to kaikki illat. Olin livessä kuuden jälkeen järkiään vähintään kahteentoista asti illalla ja ylikin. Laitoit tosiaan viestiä keskiviikkona 19.30 ja mä laitoin ysiltä että pelataanko nyt. Sulle ei sitten enään käynyt. Halusin nähdä sen Auvisen vanhempien jutun ja niin varmaan monet muutkin halusivat. Nyt laitoit liveen viestiä, ettei perjantai ja lauantai sovi niin pidän sitten itsekkin livetauon. Sunnuntaina saattaa passata, mutta pitää noita vanhempiakin käydä moikkaamassa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Toivoisin pikaista yhteydenottoa tudekilta. On ollut friend request ja minulle sopivat ajankohdat livessä odottamassa viikon alusta asti, mutta kaverista ei ole kuulunut mitään. Pahalta näyttää että pelit jää pelaamatta, kun on tämä viikonloppu täynnä kaiken näköistä menoa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Nibbl3r89

Mulle ois sopinu ma, ti, ke ja to kaikki illat. Olin livessä kuuden jälkeen järkiään vähintään kahteentoista asti illalla ja ylikin. Laitoit tosiaan viestiä keskiviikkona 19.30 ja mä laitoin ysiltä että pelataanko nyt. Sulle ei sitten enään käynyt. Halusin nähdä sen Auvisen vanhempien jutun ja niin varmaan monet muutkin halusivat. Nyt laitoit liveen viestiä, ettei perjantai ja lauantai sovi niin pidän sitten itsekkin livetauon. Sunnuntaina saattaa passata, mutta pitää noita vanhempiakin käydä moikkaamassa.

Sunnuntai iltana sitten? Tai jos tää venyy kun ei noi muutkaa ole pelanneet ens viikon puolelle.. katotaa mitä modit sanoo.. käykö että pelattais deviljakenkaa matsit vasta ensviikon alkupuolella kun kummallakaa ei löytyny sopivaa päivää
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Millähän perusteella Deviljake79 pääsi jatkoon? Meidän piti pelata sunnuntaina tai maanantaina matsimme mutta kaveria ei näkynyt linjoilla??

Miten olisi jos pelattais Deviljake79 yhestä ottelusta poikki? Mun mielestä tää on aika epäreilua että toinen arvotaan(kaveri jatkoon???) jatkoon vaikka kaveria ei näkynyt linjoilla.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Nibbl3r89

Mun mielestä päätös on ihan reilu siihen nähden, että peliä ei saatu aikaan vaikka yritin sitä kovasti koko viikon. Sulle ei sovi viikolla ku 1.5 tuntia ja sunnuntai joka sanoin jo aiemmin olevan aika nihkeä aika mulle. Ja mitä maanantaihin tulee, niin olin livessä neljään asti yöllä kello 22.30 alkaen. En voi elää pelkästään sun aikatauluilla ja odotella koko viikon milloin sulle mahtaisi pelit sopia. Alkuviikosta et antanu oikein mitään syitä ettet pelaisi, perjantaina slipknot ja lauantaina krapula. Ei siinä ettenkö itsekkin juo viinaa silloin tällöin, mutta yritän ainakin pelata nämä pelit pois. 5 kierros piti pelata 3.11-9.11 välisenä aikana, joten maanantai ei siihen edes sinänsä kuulu.

Mihinkään yhen pelin matsiin en tule suostumaan, koska tuo päivitys tuli juuri eikä yhen pelin perusteella voi sanoa oikein mitään.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Nibbl3r89

Mun mielestä päätös on ihan reilu siihen nähden, että peliä ei saatu aikaan vaikka yritin sitä kovasti koko viikon. Sulle ei sovi viikolla ku 1.5 tuntia ja sunnuntai joka sanoin jo aiemmin olevan aika nihkeä aika mulle. Ja mitä maanantaihin tulee, niin olin livessä neljään asti yöllä kello 22.30 alkaen. En voi elää pelkästään sun aikatauluilla ja odotella koko viikon milloin sulle mahtaisi pelit sopia. Alkuviikosta et antanu oikein mitään syitä ettet pelaisi, perjantaina slipknot ja lauantaina krapula. Ei siinä ettenkö itsekkin juo viinaa silloin tällöin, mutta yritän ainakin pelata nämä pelit pois. 5 kierros piti pelata 3.11-9.11 välisenä aikana, joten maanantai ei siihen edes sinänsä kuulu.

Mihinkään yhen pelin matsiin en tule suostumaan, koska tuo päivitys tuli juuri eikä yhen pelin perusteella voi sanoa oikein mitään.

Ei susta kyl kuulunu mitään kuin tiistaina. Ja paska puhetta toi lauantaina kans ois sopinu. Sanoin läpällä että voi olla krapula. Mutta olin kyllä online lauantaina 14-06 eikä kaveria kyllä näkynyt. Sain sulta yhen viestin koko tämän aikana (viikolla) ja toisen kun sanoit ettei viikonloppu käy sulle ja sitten sanoit että voitaisko pelaa tiistaina kun ei sunnuntaikaa käynyt. Mutta selvähän toi on. Pelkäät häviötä. Enää kun ei toimi noi vilppiranne maalitkaa. Paska puhetta että kovasti yritit saada peliä aikaa 2-3 viestiä sain koko aikana. Tehty mikä tehty mutta olipa outoa että modejen kaverit pääsi jatkoon tässä ja larkins sarjassa
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Sanoit sen läpällä tai et niin sain sen käsityksen, ettet ole halukas pelaamaan. Mä taas ajattelin, että sä juuri et uskalla pelata ku mitään ei kuulunu. Sori jos sain asiasta väärän käsityksen. Lueppa niitä ylempiä viestejä, niin ehkä tajuat asian. En tiedä miten nuori kaveri olet, mutta sun seurajoukkueessa tuntuu olevan muutenkin näitä huonoja häviäjiä. Aina hirveä narina/haukkuminen sama miten tulisi ottelussa päähän. Jos haluaa että toiset kunniottavat, niin kannattaa miettiä miten sitä itse käyttäytyy.

Olin sopinu vanhempien kanssa, että tulen käymään jo viikkoja aiemmin ne kun eivät asu samallla paikkakunnalla. Sanoin että viikonloppu ei ehkä käy minulle, mutta oisin voinu mennä sen verran myöhemmin että pelit ois onnistunut. Mun ois varmaan pitäny jättää menemättä niiden luokse, kun sä saatat pelata mun kans ja odotella livessä sua pelaamaan. Kannattaa miettiä mistä asioista kannattaa vitsailla ja mistä ei. Huomasin eilen, että mut oli laitettu voittajaksi joten mitä sitä turhaan pelaamaan aiemmin en päässy edes koko sivuille.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Sanoit sen läpällä tai et niin sain sen käsityksen, ettet ole halukas pelaamaan. Mä taas ajattelin, että sä juuri et uskalla pelata ku mitään ei kuulunu. Sori jos sain asiasta väärän käsityksen. Lueppa niitä ylempiä viestejä, niin ehkä tajuat asian. En tiedä miten nuori kaveri olet, mutta sun seurajoukkueessa tuntuu olevan muutenkin näitä huonoja häviäjiä. Aina hirveä narina/haukkuminen sama miten tulisi ottelussa päähän. Jos haluaa että toiset kunniottavat, niin kannattaa miettiä miten sitä itse käyttäytyy.

Olin sopinu vanhempien kanssa, että tulen käymään jo viikkoja aiemmin ne kun eivät asu samallla paikkakunnalla. Sanoin että viikonloppu ei ehkä käy minulle, mutta oisin voinu mennä sen verran myöhemmin että pelit ois onnistunut. Mun ois varmaan pitäny jättää menemättä niiden luokse, kun sä saatat pelata mun kans ja odotella livessä sua pelaamaan. Kannattaa miettiä mistä asioista kannattaa vitsailla ja mistä ei. Huomasin eilen, että mut oli laitettu voittajaksi joten mitä sitä turhaan pelaamaan aiemmin en päässy edes koko sivuille.

Lähinnä naurattaa miten sanoit että kuinka kovasti yritit muka järjestää näitä otteluita kun tämä asia ei pidä paikkansa. Aikasemmin sanoit etten sanonut syytä miksi en voinu pelata etpä sinäkää sanonu että mikset ite voinu pelata viikonloppuna. Mitä joukkueeseen tulee, harmittaa vaan hävitä joukkueille jotka ei pelaa pelin henkeen (eli tekee näitä vippas konsti bugi maaleja) . Nyt olisikin kiva ottaa revanssia kun ei noita vilppiranteita enää ainakaa tule niin paljon ja rankkuja ei enää tulee OT. Voisi asiat olla erilailla jos voittaisitte joskus rehdisti. Mutta kuitenki.. onnea turnaukseen sitä tulet tarvitsemaan päivityksen myötä ;) Mitä kunnioitukseen tulee sitä en kaipaa huijareilta
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Niin Nibbl3r89 mun puolesta voidaan haudata sotakirves. En ole tässä turneessa paljon kyseistä bugimaalia käyttänyt, kun sitä ei paljon pääse vetämään yksinpelissä. Olen mennyt jatkoon ihan toisenlaisella pelillä, vaikka sä et sitä uskoiskaan. Kuulin myös luotettavasta lähteestä, ettei teidänkään joukkue ihan puhdas oikeiden maalien joukkue ole mitä tulee esim. rankkareihin..:) Senkin voin sanoa, että itse pelaan pakkina seurajoukkueessa joten lähinnä maalinvarjelu kuuluu mun tehtäviin.
En epäile ettetkö olisi hyvä pelaaja siitä ei olekkaan kysymys. Asia on vaan niin, että tässä pelissä varsinkin yksinpelissä kaikki oli ns. puolustettavissa. Siksi tämä narina bugimaaleista sun muista on aika turhaa. Itse vain veikkaan, että pelaajamäärät vähenevät päivityksen mukana. Jos yksinpelit päättyvät järjestään 1-0 numeroin, niin en usko että porukka jaksaa tätä peliä kauaa vääntää.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Kyllä se on sillä tavalla, että turnaukseen osallistuvien herrasmiesten täytyy osata sopia molemmille käyvä peliaika sovussa keskenään. Aikaa kyllä järjestyy, jos molemmat ovat tosissaan mukana turneessa. Läpät, viisastelut ja kitinät peliajoista eivät kuulu asialliseen turnaushenkeen mukaan, puhumattakaan toisen osapuolen nimittelystä tai mollaamisesta peliotteiden perusteella.

DevilJake79 ja Nibbl3r89 voivat jatkaa mahdollista vääntämistään tämän ketjun sijaan joko yksityisviestein, turnausisännän kautta selvitettynä tai sitten tehdä pelimiehen liike ja sopia kiistakapulointi kimpassa yhteisen hyvän nimissä. Tähän ketjuun ei kuitenkaan tarvitse enempää soosailla keskinäistä eripuraa.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Niin Nibbl3r89 mun puolesta voidaan haudata sotakirves. En ole tässä turneessa paljon kyseistä bugimaalia käyttänyt, kun sitä ei paljon pääse vetämään yksinpelissä. Olen mennyt jatkoon ihan toisenlaisella pelillä, vaikka sä et sitä uskoiskaan. Kuulin myös luotettavasta lähteestä, ettei teidänkään joukkue ihan puhdas oikeiden maalien joukkue ole mitä tulee esim. rankkareihin..:) Senkin voin sanoa, että itse pelaan pakkina seurajoukkueessa joten lähinnä maalinvarjelu kuuluu mun tehtäviin.
En epäile ettetkö olisi hyvä pelaaja siitä ei olekkaan kysymys. Asia on vaan niin, että tässä pelissä varsinkin yksinpelissä kaikki oli ns. puolustettavissa. Siksi tämä narina bugimaaleista sun muista on aika turhaa. Itse vain veikkaan, että pelaajamäärät vähenevät päivityksen mukana. Jos yksinpelit päättyvät järjestään 1-0 numeroin, niin en usko että porukka jaksaa tätä peliä kauaa vääntää.

Buried:D
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Mimmonen päivitys on tulossa? Oon ihan pihalla koko jutusta... :eek: Ja se on tosi että vaikka kuinka sovitaan että mitään bugi-maaleja ei tehdä niin kuitenkin on aina niitä jotka niitä tekevät :mad:
Ja miten sen vois ees todistaa että niitä toinen on tehny, ei auta poru ja valittaminen. Itelläkin on ollut vastassa niitä pelaajia ja PALJON, nimiä en mainitte,en jaksa ruveta mihinkään turhaan sanasotaan mikä ei koskaan johda mihinkään...
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Niin peliin on tullut päivitys, jossa maalivahtipeliä on parannettu ja laukauksia on muutettu huonommiksi. Tietyt maalit eivät mene enään niin helposti maaliin. Lisäksi pelissä on korjattu muutamia bugeja mm. korkea roikku, jota jotkut käyttivät maalintekoon. Mailannostoa on hieman muutettu sun muuta. Päivitys on johtanut myös siihen, että yksittäisessä pelissä ns. onnen merkitys on hieman kasvanut kun vedot menevät enemmän ohi mutta parempi kuitenkin yleensä voittaa.
Omaan pelitapaani päivitys ei vaikuttanut juuri mitenkään, kun tuota yksinpeliä ei ole niin paljon tullut pelattua. Pelaan tai häviän lähes samalla tyylillä millä pelasin NHL 08:a. Luulisin ettei ljukkap tarvitse paljon pelityyliä muuttaa sen mitä minä muistan keskinäisestä pelistä. Sun kans oli mukava pelata, kun peli oli todella fyysistä ja agressiivista.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Joo en oo vaihtamassa pelityyliäni mihinkään, sama tyyli ollu jo NHL98 asti, kovaa mutta reilusti ;) No mut toihan on helvetin hieno asia toi päivitys, kun en ite oo minkään bugi-maalien ystävä. Toivottavasti toimii kans. Ja juu olihan meillä ihan hyvät väännöt,muuta en muista. Vois ottaa lives taas matsii ku törmäillään siä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Electronic Arts NHL 09 -turnaus [X360]: Yleinen keskustelu

Osaako joku mode vastata, koska noita palkintoja kehtais odotella?
 
Ylös Bottom