Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Julkasin tänään ensimmäisen kentän ja tulihan tuota se neljä tuntia vähintään tehtyä..putkeen tietysti. Nimi on Dangerous adventure in jungle ( :D jep, tylsä nimi? no en tähän aikaan jaksanu parempaakaa keksiä.) Jos ei tuolla nimellä vielä löydä niin PSN on AAJ999.

Kentässä on kaikenlaista VAARAllista seikkailua ja saatte sieltä mun tekemän esineen. Joten kokeiltaa ihmeessä etten ihan turhaan tehnyt. Ja älkää odottako liikoja, neljässä tunnissa ei Roomaakaan rakennettu mutta seuraava kenttä varmaan onkin parempi jo.



..ja sydämiä tietenkin otan vastaan aina :)
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Käykää testaamassa mun kenttä Adventure with paintgun, älkää kokeilko mun muita kenttiä, ne on meinaan täyttä roskaa :D. No saa jos haluaa :p PSN on tos vasemmalla.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Julkaisin tänään uuden kenttäni: YouChoose. Kentän erikoisuutena on se että kentän alussa pelaaja saa valita musiikin jota haluaa kuunnella kentässä ja sen jälkeen pelaajan pitää valita kentän vaikeusaste (helppo, normaali, vaikea ja todella vaikea), kun vaikeusaste on valittu, ilmestyy kentälle erilaisia esteitä vaikeusasteen mukaisesti. Kommentoikaa ihmeessä ja antakaa sydän jos piditte, sekä kentälle että tekijälle. PSN on humoristi
EDIT: Kenttää paranneltu ja lisäsin siihen mahdollisuuden kisata aikaa tai muita pelaajia vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Valmistuupi tuo normandian maihinnousu tuossa 2viikon aikana. ehkä

Tarvii ensi ladata tuo mgs paku
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Käykääpi tarkastamassa tarkistamassa mun uusi kenttä PRIVATE SACKIE´S SAFEHOUSE!!!!
Siinä hyödynnetty MGS paketin ominaisuuksia ja uskon vaikka kenttä on lyhyt niin saatatte tykätä! Kommentit kentästä on tervetulleita!!!
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Tänään julkaisin toisen kentän. Kenttä kulkee nimellä Mission in Alaska :)

Käytin paljo enemmän aikaan tämän tekemiseen ja on tämä selvästi parempi kenttä kuin se eka. Joten kokeilkaa ja antakaa sydän! (jos tykkäsitte)
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Jump, Drive, Fly and win on viikemks tehty kenttäni. Siinä on tosin pieni bugi, eli jos menee siihen suurempaan kaaraan nii sieltä ei pääse ulos:mad:

E:Uus kenttä tulossa. Varmaan huomenna julkasen eli sitää kannatta myös kokeilla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Nyt on uusi kenttä tullut täältä päin, mikä on veljeni tekemä. Nimi on Rainforest Race eli rallia luvassa. Kannattaa kokeilla noita muitakin kenttiä, jos ei ole vielä ehtinyt. Ei mitkään ole hutaistuja, tosin pari niistä on betassa tehtyjä. "Scorpioni" nimen alta pitäisi kaikki löytyä.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Neljäs kenttäni on nyt julkaistu (tai on oikeastaan julkaistu jo pari päivää sitten)! Kentän nimi on Garden Kingdom.

Kenttä sisältää tasoloikkaa pirteässä puutarha teemaisessa kuningaskunnassa, jossa matkaa käydään läpi kylien ja linnojen. Kuningaskuntaan on myös piilotettu pisteitä täynnä olevia arkkuja. Niiden löytäminen ja/tai luokse pääseminen ei kuitenkaan ole aina kovin helppoa. Kentän lopusta löytyy myös pieni kisan tynkä.

Palautetta otetaan jälleen ilomielin vastaan, kuten myös sydämiäkin.

E: Ja muuten btw, seuraava kenttä on jo tuotannossa ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Maniac Platforming ja The Frozen Civilization ovat omia luomuksiani. Testatkaa, tuomitkaa ja antakaa sydämiä niin kentille kuin tekijällekin, jos piditte. Nimittäin lisää, ja parempaa, on luvassa.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Itse olen tehnyt kentät:
dynamite_ice_race joka on lyhyehkö jääkiituriajelu/pistejuhla ja war of tanks jossa ammutaan maali pyssyllä vastaan tulevia tankkeja.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Pikkuveljeni tekemän kentän löytää hakusanalla Tomi92, kentän nimi on Little Big F.I.R.E. Palomies aiheinen kenttä siis ja täytyy myöntää, että on parempi kuin mikään minun kentistäni tällä hetkellä! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Pahoittelut kaikille aikaisemmin mainitsemaani kenttää kokeilleille, koska kenttään on tullut julkaisun jälkeen yllättäviä bugeja, joka on aiheuttanut mm. yhden puhekuplan puuttumisen, ja maaliin pääsyn estämisen, koska yksi aine on liuennut ennen aikojaan... :confused: Päivitys julkaistaan vielä tänään joten jos voitte olla menettämättä malttia, niin se olisi mukavaa! :)

E: Nyt pitäis toimia! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Viides kenttäni, Cave Adventure, on nyt julkaistu. Käykääpä siis kokeilemassa.

Kenttä alkaa pienen aavikko kylän laidalta, jonka kautta siirrytään kentän pääalueelle, eli siis luolaan. Tarkoituksen on selvitä luolan läpi toiseen kylään. Luola on täynnä vaarallisia haasteita ja pieniä puzzleja. Luolasta löytyy myös ensimmäinen itse väsäämä "2x" haaste. Haaste ei ole kovin ihmeellinen, mutta jos haluaa kentän kamat omaan käyttöönsä, on kaverin parasta olla mukana.

Kommentteja ja sydämiä otetaan edelleen ilomielin vastaan. Ja negatiivistakin palautetta saa siis lähettää.
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Tein tässä ensimmäisen kenttäni, se on jo julkaistu mutta parantelen sitä varmaankin vielä myöhemmin.
Etsikää PSN ID:llä Killerbon-
tai kentän nimeä castle of the evil king .
 
Vastaus: KonsoliFIN jäsenten omat luomukset

Vihdoinkin valmis! : "Little big hippies" ja PSN-ID: JosoFin
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Itse teen auto/moottoripyörä kisoja, ja tarkoituksena olisi tehdä 3 kisaa, ja suunnittelen semmosta turnausta, joka on nimeltään Need for LBP. :D
Ensimmäinen kenttä on nimellä Need for LBP ja se on semmonen kenttä, mistä selviää mitä turnaus pitää sisällään ja kentän lopussa on mahdollista saada trophyja. (8x ja 20x jne...)
Oon tekemässä ensimmäistä oikeaa kisaa, mutta sydämet kentälle ja mulle otetaan ilolla vastaan. Ja pistä kommenttia tai viestiä PSN niin annan sydämen takaisin. Yritän saada sitä viimeistä kultatrophya, että 50 sydäntä kentille ja 30 pelaajana..
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Ite olen tehny 3 kenttää. käykää ihmeessä kokeilemassa. köytyy kun laitatte hakuun Nikezu
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Terve. Tein just sellasen huonon kentän. Kuhan nyt vaan tein, että vois saade edes jonkun trophyn. Käykää pelaamassa se läpi. Se on todella helppo ja lyhyt. Ku läpäset sen niin saat 3 palkintoa.

Ja Sydämmiä PLZ! Tai ihan miten haluutte :D

Luoja: Heppux007
Kentän nimi: fun/museo
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Itselläni on yks kenttä ja toinen on tulossa!!!:D
Kentän löytää ton mun PSN:än avul ja voi pistää kaveripyynnönkin jos haluaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom