Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onnea, nyt saat tehdä/ostaa mitä vaan laillisesti.Leipuri Hiiva sanoi:Kakskyt vee \o/ :|
Sarine sanoi:Onnea, nyt saat tehdä/ostaa mitä vaan laillisesti.

OT:n puolelle taas mennään mutta, tarkoitin lähinnä alkoholituotteita.Muumendaalen sanoi:Nyt sua on kyllä huijattu pahasti...
Sarine sanoi:OT:n puolelle taas mennään mutta, tarkoitin lähinnä alkoholituotteita.

Corca sanoi:Arcane täyttää 15v? Jos Juho123:n ikä taannoin yllätti, niin tässä lienee toinen tapaus.
Onnittelut nyt kuitenkin vakkarilukijalle.
 Yleensä kaikki, jotka ovat kuulleet oikean ikäni, ovat aina jotenkin "Mitäs helvettiä, et sä niin nuori voi olla?!
 Yleensä kaikki, jotka ovat kuulleet oikean ikäni, ovat aina jotenkin "Mitäs helvettiä, et sä niin nuori voi olla?!   ". Minä vain olen pidemmän netin käytön jälkeen oppinut (ainakin omasta mielestäni) suht asialliseksi ja avuliaaksi veikkoseksi. Kyllä sitä silloin tällöin tulee suutahdettuakin/kirjoitettua jotain typerää, jolloin se ikä näkyy enemmän kuin hyvin.
 ". Minä vain olen pidemmän netin käytön jälkeen oppinut (ainakin omasta mielestäni) suht asialliseksi ja avuliaaksi veikkoseksi. Kyllä sitä silloin tällöin tulee suutahdettuakin/kirjoitettua jotain typerää, jolloin se ikä näkyy enemmän kuin hyvin. 
Onnittelut täältäkin suunnalta. Merkittävä askel truu miehuuteen ja aikuiselämän angstiin on otettu.Jarmo Hänninen sanoi:No nyt voi Palménkin mennä alkoon hyvällä omallatunnolla - Onnea

Jarmo Hänninen sanoi:Onnea Nothing ja muutkin päivän sankarit

keep it up
 keep it up
gefilus A sanoi:Yllätys oli melkoinen kun Jippiin Webmailin avaa, ja siellä onnentoivotukset Konsolifin:ltä. Kiitoksia.

Kaksi veteraanijäsentä täyttää tosiaan puolikkaita ja tasaisia. Dr. Evilillä tuplafemma ja Hyd3:lla tasatupla. Onnittelut täältäkin suunnalta.Jarmo Hänninen sanoi:Onnea tohtori pahalle