Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juh, niin näkyy.Knight sanoi:Ollaanpa täällä heikkona...
Knight sanoi:Ollaanpa täällä heikkona...
No mutta! Ei pieniäkään puroja pidä väheksyä Jos jokainen konsolifiniläinen heittäisi pottiin vaikka euron, saataisiin sillä kasaan 5624 euroa. Jos Jokainen suomalainen suostuisi lahjoittamaan edes viisi senttiä, olisi summa noin 250 000 euroa.Knight sanoi:Just. Suomen köyhät lapsiperheet varmasti kiljuvat riemusta, kun sata suomalaista on lahjoittanut viisi senttiä ja loppusumma jaetaan kymmenille perheille.
Knight sanoi:Katson, ettei minun tarviste enää perustella sanomisiani, vaan oletan, että tyhmempikin tajuaa tarkoitukseni. Amount does count. Ja jos minä en käytä hymiötä, tarkoittaa se, että olen tosissani?
Slaisser sanoi:Eli kun postaus-luku on tarpeeksi korkea niin vain tyhmät eivät silloin tiedä mitä tuon korkean postausluvun omaavan henkilön päässä liikkuu? Nerokasta. Siinä yksi hyvä syy poistaa tuo luku näkyvistä ettei jotkut kuvittele olevansa jossain suhteessa parempia kuin muut.)
Kyllä siltä Knightilta tulee järkevääkin sanomista aika paljon, vaikka välillä kyllä jotain muutakin mikä menee ohi. Onneksi jokaisella on omat mielipiteet ja sananvapaus niin turhaa te tappelette tai kinastelette näinkin hyvästä asiasta.Slaisser sanoi:Eli kun postaus-luku on tarpeeksi korkea niin vain tyhmät eivät silloin tiedä mitä tuon korkean postausluvun omaavan henkilön päässä liikkuu? Nerokasta. Siinä yksi hyvä syy poistaa tuo luku näkyvistä ettei jotkut kuvittele olevansa jossain suhteessa parempia kuin muut.
Sarine sanoi:1. Kyllä siltä Knightilta tulee järkevääkin sanomista aika paljon...
2. Itse en ole vielä lahjoittanut, mutta jos sitä kympin jossain vaiheessa heittäisin menemään hyvään tarkoitukseen, vaikka kympillä saisi kyllä itsellekin jotain.
Slaisser sanoi:PS. Knight, mihin sitten viittasit tuolla "Amount does count."-lauseella, jollet kirjoitettujen viestien määrään?
Knight sanoi:
Kakkossivullahan hän sanoi kympin lahjoittaneen.Corca sanoi:PS. Knight.
Jos et ole vielä osallistunut, niin laitahan sinäkin kolme euroa mukaan.
Ah niinpäs onkin. Hieno homma.Griever sanoi:Kakkossivullahan hän sanoi kympin lahjoittaneen.