Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN.net Joulupata

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tommy Gun
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Knight sanoi:
Ollaanpa täällä heikkona...

Niin, toisaalta voi vähän miettiä mitä postaa.

Meikäläisen mielestä siinä että ihmiset lahjoittaa hyvään tarkoitukseen rahaa ei pitäisi olla mitään kitisemistä.

Vinkki viestien kirjoittamiseen:
Jos viesti on läppä, niin sen voi jotekin osoittaakkin eikä vain olettaa että kaikki sen lukevat henkilöt ovat "samalla aaltopituudella" kirjoittajan kanssa.
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Katson, ettei minun tarviste enää perustella sanomisiani, vaan oletan, että tyhmempikin tajuaa tarkoitukseni. Amount does count. Ja jos minä en käytä hymiötä, tarkoittaa se, että olen tosissani?

EDIT: Ilmeisesti Slaisser sai minut jossain välissä kitisemään? Vituttaa tuommonen.
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Knight sanoi:
Just. Suomen köyhät lapsiperheet varmasti kiljuvat riemusta, kun sata suomalaista on lahjoittanut viisi senttiä ja loppusumma jaetaan kymmenille perheille.
No mutta! Ei pieniäkään puroja pidä väheksyä ;) Jos jokainen konsolifiniläinen heittäisi pottiin vaikka euron, saataisiin sillä kasaan 5624 euroa. Jos Jokainen suomalainen suostuisi lahjoittamaan edes viisi senttiä, olisi summa noin 250 000 euroa.

Ai niin, tätä kirjoittaessani 3648 suomalaista on lahjoittanut joulupadan nettikeräykseen yhteensä 48546 euroa. Eiköhän tuolla summalla saada edes vähän valoa vähäosaisten joulunviettoon.
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Knight sanoi:
Katson, ettei minun tarviste enää perustella sanomisiani, vaan oletan, että tyhmempikin tajuaa tarkoitukseni. Amount does count. Ja jos minä en käytä hymiötä, tarkoittaa se, että olen tosissani?

Katsot väärin.
Eli kun postaus-luku on tarpeeksi korkea niin vain tyhmät eivät silloin tiedä mitä tuon korkean postausluvun omaavan henkilön päässä liikkuu? Nerokasta. Siinä yksi hyvä syy poistaa tuo luku näkyvistä ettei jotkut kuvittele olevansa jossain suhteessa parempia kuin muut.

Se, ettei käytä hymiötä ei tarkoita tietenkään sitä että olisi tosissaan. Mutta silloin mielestäni on turha mennä syyttelemään muita jos he eivät ymmärrä viestiä sarkasmiksi, vitsiksi, yms.

Amount does NOT count. Quality does. (tai jotain, meikän enkun taidoilla :o )
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Nostatin juuri kuusi euroa.

26 lahjoitusta tähän mennessä KonsoliFinin nimiin? Se on kyllä säälittävän vähän... .:(
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Slaisser sanoi:
Eli kun postaus-luku on tarpeeksi korkea niin vain tyhmät eivät silloin tiedä mitä tuon korkean postausluvun omaavan henkilön päässä liikkuu? Nerokasta. Siinä yksi hyvä syy poistaa tuo luku näkyvistä ettei jotkut kuvittele olevansa jossain suhteessa parempia kuin muut.)

Miten ihmeessä tämä "postaus-luku" liittyy mihinkään?
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Slaisser ja Knight, juttunne menee off-topiciksi, joten jatkakaa kinasteluanne vaikka privana...
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Slaisser sanoi:
Eli kun postaus-luku on tarpeeksi korkea niin vain tyhmät eivät silloin tiedä mitä tuon korkean postausluvun omaavan henkilön päässä liikkuu? Nerokasta. Siinä yksi hyvä syy poistaa tuo luku näkyvistä ettei jotkut kuvittele olevansa jossain suhteessa parempia kuin muut.
Kyllä siltä Knightilta tulee järkevääkin sanomista aika paljon, vaikka välillä kyllä jotain muutakin mikä menee ohi. Onneksi jokaisella on omat mielipiteet ja sananvapaus niin turhaa te tappelette tai kinastelette näinkin hyvästä asiasta.

Itse en ole vielä lahjoittanut, mutta jos sitä kympin jossain vaiheessa heittäisin menemään hyvään tarkoitukseen, vaikka kympillä saisi kyllä itsellekin jotain.
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Sarine sanoi:
1. Kyllä siltä Knightilta tulee järkevääkin sanomista aika paljon...

2. Itse en ole vielä lahjoittanut, mutta jos sitä kympin jossain vaiheessa heittäisin menemään hyvään tarkoitukseen, vaikka kympillä saisi kyllä itsellekin jotain.

1. Tuohon en väitä vastaan...

2. Niin, saahan sillä kympillä jotain itselleenkin. Kuten hyvän mielen, kun lahjoittaa rahaa hyvään tarkoitukseen. Kohottaa joulumieltä, onhan joulu antamisen juhlaa :D

PS. Knight, mihin sitten viittasit tuolla "Amount does count."-lauseella, jollet kirjoitettujen viestien määrään?
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Knight sanoi:

Jaaha. Sitten ymmärsin viestisi ainakin osaksi ihan päin honkia. Pahoittelut siitä.

No mutta asiaan. Nyt kaikki mukaan joulumieltä kohottamaan ja nostetaan samalla Konsolifinin keräyspotti 40. ensimmäisen joukkoon. 16 päästään tavoitellulle sijalle, ei paha.

039. kauppalehti.fi/42/f/keskuste 28 kpl 21.12. 15:14 273
040. www.cityshoppari.fi 9 kpl 16.12. 23:00 261
041. eurobilltracker.com 19 kpl 20.12. 16:54 256
042. radikaali.net 9 kpl 17.12. 17:40 250
043. Konsolifin.net 26 kpl 21.12. 00:51 246
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Kolme euroa tuuppasin mukaan + joku muistanut eurolla vastikään, joten summa on pyöreät 250.

039. kauppalehti.fi/42/f/keskuste 28 kpl 273
040. www.cityshoppari.fi 9 kpl 261
041. eurobilltracker.com 19 kpl 256
042. radikaali.net 9 kpl 250
043. Konsolifin.net 27 kpl 250

PS. Knight.
Jos et ole vielä osallistunut, niin laitahan sinäkin kolme euroa mukaan.
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Griever sanoi:
Kakkossivullahan hän sanoi kympin lahjoittaneen.
Ah niinpäs onkin. Hieno homma.

Ps. Tulin yhtäkkiä itse nokitetuksi seitsemällä eurolla. Eihän tässä näin pitänyt...:D
 
Vastaus: Konsolifin Joulupata

Ei saa aina epäillä Knightia! Kyllä hänellä on sydän paikallaan, vaikka välillä lipsuukin pimeälle puolelle :)
 
Ylös Bottom