Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolimainonta

Killer Instinct-T-paidassani lukee komiasti "(Nintendo) or don't play at all!", mutta nykyinen Nintendon slogani on kylläkin valitettavasti tuo "Gaming 24:7" (näkynyt sekä Cuben, että GBAn mainoksissa). :(

En paljon tyhmempää slogania voisi keksiä, vaikka vähän yrittäisinkin.
 
Eilen näkyin ennen Frendejä, peräti kaks Xbox mainosta. :eek: Siitä onkin pitkä aika kun sitä on viimeksi mainostettu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Killer Instinct-T-paidassani lukee komiasti "(Nintendo) or don't play at all!", mutta nykyinen Nintendon slogani on kylläkin valitettavasti tuo "Gaming 24:7" (näkynyt sekä Cuben, että GBAn mainoksissa). :(
Siitä GBA:n mainoksesta, missä se laskuvarjohyppääjä oli porautunut maahan nousi aika mukava meteli ilmailualan sisällä. Itsekin harrastelin vielä tuolloin hyppelyä, ja käsittääkseni siitä tehtiinkin joku valivali.
 
Xboxin mainostuksesta: Oli tosiaan hienoa/hauskaa/fantsua/superia nähdä pitkästä aikaa TV:ssä mainoksia Konsoleiden jättiläisestä. Etenkin se mainos jossa pyöri pelikuvaa, oli hyvä mainos. Ja jos nyt vedetään johtopäätöksiä tosta Xboxin mainostus -strategiasta, oli ajoitus nappiin. Nyt kun isit ja äidit ostavat pikkulapsosilleen koneita ja pelejä, tuleekin GC:lle ja PS2:lle kilpailija joululahjatoivelistaan. Ajoitus hyvä, mainokset loistavia ja pisteitä joista niitä saa on selvästi näkyvillä. Xboxista voi tulla joulun-hitti.
 
Mun kaikkien aikojen ehdoton lemppari on nimenomaan se Tekken 4:n mainos- "Secretary wins". Se ääninäyttelijä on kuin suoraan itse Tekkenistä ja idea (sihteerin nipistely) on aina yhtä hauska ja ajankohtainen tällaisen toimistotyöläisen arjessa :).
 
Se T4 -mainos on hyvä, mutta aivan liian lyhyt. Tässä kun miettii parhaita mainoksia, niin kyllä se vuoden takainen (tjsp) WRC mikälie PS2:lle oli aivan ykkönen. Äijät juoksee kun autot katosi peliin. Jopa peleistä mitään tietämättömät vanhempani huomasivat sen, joten sen kohdalla mainonta myös toimi. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Se T4 -mainos on hyvä, mutta aivan liian lyhyt. Tässä kun miettii parhaita mainoksia, niin kyllä se vuoden takainen (tjsp) WRC mikälie PS2:lle oli aivan ykkönen. Äijät juoksee kun autot katosi peliin. Jopa peleistä mitään tietämättömät vanhempani huomasivat sen, joten sen kohdalla mainonta myös toimi. :)

Tuohan valittiin myös silloin kuukauden parhaiksi sekunneiksi kolmosella.
 
PS2:sen ja Gamecuben mainokset ovat parhaimpia. Tai no en nyt GC:stä sinällään mene takuuseen, mutta julkaisun yhteydessä televisioista tullut mainos, jossa lasikuutioiden sisällä lenteli starwars-aluksia, huristeli vesiskoottereita jne... se oli ihan ok. PS2:sen mainoksia minun on ihan turha selostaa, ne nyt vaan ovat niin hyviä.

Ja Xboxhan ei tietääkseni mainosta itseään kovinkaan paljoa, etenkään Suomessa? No, ne mainokset ovat kuitenkin minun mielestäni ihan kuraa. Paras lienee vain se vatsasta hautaan-mainos, eikä sekään kyllä kovin hyvä.

Xboxin mainoksista jää sellainen hätäinen maku suuhun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Siitä GBA:n mainoksesta, missä se laskuvarjohyppääjä oli porautunut maahan nousi aika mukava meteli ilmailualan sisällä. Itsekin harrastelin vielä tuolloin hyppelyä, ja käsittääkseni siitä tehtiinkin joku valivali.

tuo mainos kyllä nauratti ja oli hyvin suunniteltu sillon aikoinaan.

mikäs se on se paikka mistä pysty niitä mainoksia katsomaan? joku adreview tms?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Ja Xboxhan ei tietääkseni mainosta itseään kovinkaan paljoa, etenkään Suomessa? No, ne mainokset ovat kuitenkin minun mielestäni ihan kuraa. Paras lienee vain se vatsasta hautaan-mainos, eikä sekään kyllä kovin hyvä.

Xboxin mainoksista jää sellainen hätäinen maku suuhun.

Et sitten ole nähnyt niitä kahta uusinta mainosta. Joka päivä ennen Subidoa tulee 1-2 Xbox-mainosta ja yksi Cube-mainos. Se "korvapingis"-mainos on kyllä aika huvittava.
 
Ei kyllä millään konsolilla kovin hyviä mainoksia ole ollut, ainakaan minun mielestäni. Cubella ED:n mainos on ihan ok. Mutta ei pähitä jo edellä mainittua PS2:n W2C-mainosta.
 
Uuden Pelaajan mukana tullut XBOX-mainos -DVD oli kyllä ihan horosesta! Typerät mainokset eivät takuulla tee hyvää myynnille. Lätyn ainoa anti olivat hienot pelitrailerit ja -teaserit. Annan kyllä ison kimpun risuja ko. mainosten suunnittelijoille. YÖK YÖK!!
 
Ylös Bottom