Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolinet

Vastaus: Konsolinet

Jos vain meille tulee tietoa asiasta, niin eipä uutisointia mikään estä (viimeksi Tilt Pelaajan Pelikauppa). Ja kuten uutisesta ilmenee, olemme tehneet Konsolinetin kanssa yhteistyötä jo jonkin aikaa, joten eiköhän tämä ole ihan selvä tapaus.
 
Vastaus: Konsolinet

Jaa. Eivätpä näyttäneet ainakaan vielä kovin houkuttelevilta nuo avajaistarjoukset. Ihan hyvä, että tulee vähän lisää kilpailua.
 
Vastaus: Konsolinet

Pienihän tuo Konsolinetin myymälä on ja sijainti kauppakeskuksen ylimmän kerroksen nurkassa syrjäinen, mutta parannus on kuitenkin huima esimerkiksi Pitäjänmäen Filmtowniin tai pohjoistapiolalaiseen R-kioskiin verrattuna. Avajaisten aikaan pelit olivat tilaavievästi esillä (etukansi telineissä ulospäin) ja valikoima vaikutti näin ollen melko pieneltä, mutta tuo varmaan korjaantuu ajan kanssa - nyt putiikin viimeistely oli vielä viimeistä pintasilausta vailla.

Toivotan kuitenkin onnea uudelle kaupalle, on hienoa että asiantuntevuudestaan ja hyvästä palvelustaan tunnettu liike on nyt tavoitettavissa muutenkin kuin vain netissä.
 
Vastaus: Konsolinet

Liiketilan avaamisen myötä Konsolinet on tehnyt ainakin itseäni kovasti miellyttävän liikkeen ja lisännyt tarjontaansa myös käytetyt pelit:
http://www.konsolinet.fi/shop/public/newsarticle.php?newsid=131

Valikoima on vielä kovin suppea ja käytettyjä pelejä ei pysty etsimään webbisivuilta kuin manuaalisesti "kaikki tuotteet"-tekstilistauksesta, mutta kumpaankin kohtaan on toivon mukaan tulossa parannusta.
 
Vastaus: Konsolinet

teme_ sanoi:
Mitähän kettua.

Ehkä käytit eri selainta ja selain pulautti sivut esille ns. vanhasta muistista? (Tai sitten Konsolinet on mahdollisesti vaihtanut palvelinta ja vanhat sivut tulevat näkyviin, jos sun käytössäsi nyt oleva palveluntarjoajan nimipalvelin ei ole vielä päivittänyt tietueitaan.) Uusi sivusto näkyy edelleen kauniisti ainakin omalla koneellani, ja näkyisi tulevan ihan Konsolinetin palvelimelta asti uudessa hahmossansa.
 
Vastaus: Konsolinet

Minullakaan ei näy uusi ulkoasu ollenkaan. Samalta vanhalta tuo on näyttänyt koko ajan sama millä selaimella kokeilee. Ja cachenkin olen koittanut tyhjentää.
 
Vastaus: Konsolinet

Kyllä mulla vaan uusi sivu näkyy, näkynyt jo jonkin aikaa... Käyttänytkin sitä aika ahkeraan.
Hyvä kun lopultakin näkee onko tuotetta varastossa vai ei. Se oli suuri puute konsolineti entisillä sivuilla.


EDIT #1: Ei vaan osaa kirjoittaa mitään oikein...
 
Vastaus: Konsolinet

Plussaa täältäkin. Nopea palvelu.

Sekoitan tosin usein Konsolifin.net sivuston ja konsolinet.fi sivuston keskenään. En vieläkään sitä kunnolla muista, mutta minulla on jo pieni muistisääntö "finnet". :D
 
Vastaus: Konsolinet

Ostin kyseisetä liikkeestä pgr3:sen classic-version. Maanantaina maksoin pelin ja 10 euroa oli hinta postikuluineen. Keskiviikkona peli tuli postissa ja kyseessä oli kuitenkin Bundle-versio pelistä, jota ei ilmeisestikkään saisi myydä edes ilman konsolia. Tuolla pelillä ei taida pahemin arvoa olla. Olisivat lähettäneet minulle uuden kansikortin, mutta kun pelilevyssäkin sattuu lukemaan tämä: BUNDLE COPY-NOT FOR RESALE. Saako tällaista versiota edes myydä ilman konsolia? Rahat saisin takaisin, mutta kun haluaisin ostamani classic-version jonka hinta olikin tänään noussut 19 euroon. Joten vaihtokaan ei tunnu onnistuvan. Asiakkaan huijaamista! Ennen pidin kauppaa parhaana pelikauppana, mutta en enää.. :(
 
Vastaus: Konsolinet

Olin ennen ko. puljun asiakas, enää en ole ollut muutamaan kuukauteen.

Tilasin mm. erään pelin sivuilla määriteltyyn hintaan. Myöhemmin tuli vastaus, että hinta on väärä, haluanko pelin vanhemman version sillä hinnalla. En todellakaan? Eikö kauppias ole velvollinen myymään sillä hinnalla, joka tuotteessa lukee?

Sitten tää levynkorjaus -palvelu. Lähetin kaksi toimimatonta peliä ko. puljuun, maksoin ne ennakkoon. Takaisin ne tulivat sen näköisinä kuin niille ei olisi tehty mitään, eivätkä edelleenkään toimineet. Minkäänlaista viestiä tms ei oltu liitetty mukaan. Kysyin että mikä on homman nimi, ja vastasivat että saan lahjakortin, kun tuon pelit liikkeeseen. Voi olla, että viesti oli epäselvä, mutta minä voisin tahallaan käsittää saamani vastauksen niin, että mun pitää lahjoittaa pelit heille ilmaiseksi, jotta saan edes lahjakortin muodossa rahani takaisin. Tapauksesta on jo muutama kuukausi, enkä paikkakunnalla asumattomana ole vielä asiaa hoitamaan ehtinyt, mutta en todellakaan halua lahjakorttia, vaan rahani takaisin. Postikuluineen.

Ihan vaan tahallani kerron julkisesti tällaisia huonoja kokemuksia tästä kaupasta, kun porukka hehkuttaa ja palvoo :)confused:) naurettavuuksiin saakka tätä huijarifirmaa.
 
Vastaus: Konsolinet

Lähetin sähköpostia kun olin itse sählännyt tilaukseni kanssa. Poistin nimittäin sähköpostista tilausvahvistuksen jossa oli puljun tilitiedot, elikkäs en voi maksaa tilaustani ennen kuin saan tiedot uudestaan. Saas nähdä miten käy, tuli pieni oikosulku :p
 
Vastaus: Konsolinet

Ihan vaan tahallani kerron julkisesti tällaisia huonoja kokemuksia tästä kaupasta, kun porukka hehkuttaa ja palvoo :)confused:) naurettavuuksiin saakka tätä huijarifirmaa.
Niin, onhan se usein todettu toimivaksi, että kannattaa alkaa netin foorumeilla huutelemaan, ennenkuin on edes yrittänyt hoitaa asian kuntoon ko. liikkeen kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolinet

Itse len saanut Konsolinetissä erittäin avuliasta ja asiallista palvelua. Tuollaista palvelualttiutta ei ole joka pelikaupassa.
Sitten semmoinen vinkki... Saamaansa palveluun vaikuttaa kovasti se, millä mentaliteetilla itse lähtee asiaansa hoitamaan. On se sitten ikävä tai mukava asia, kunhan itse on hymyileväinen, niin kauppiaan on oikeasti mukavampi palvella tällaisia asiakkaita.
Ihmisiä ne myyjätkin ovat. :)
 
Vastaus: Konsolinet

Niin, onhan se usein todettu toimivaksi, että kannattaa alkaa netin foorumeilla huutelemaan, ennenkuin on edes yrittänyt hoitaa asian kuntoon ko. liikkeen kanssa.

Millä perusteella päättelit minun hakeneen tässä jotain toimivuutta, mitä sillä ylipäänsä tarkoitat?

Sanoinpahan vaan, että negatiivisiakin kokemuksia on, eikö niitä saa tähän ketjuun kirjata? :confused: Palvelun laatu on liiketoiminnan kasvaessa laskenut kuin lehmän häntä.

En muuten voi millään allekirjoittaa pziuzin sanomaa/"vinkkiä" (kiitos muuten vinkistä) eli itsestäänselvyyttä Konsolinetin tapauksessa. Niin naurettavalta kuin se kuulostaakin, sen ainoan kerran kun Kampin liikkeessä _hymyillen_ kävin, myyjät olivat tiskin takana naamat niin happamana, että itse asiassa jopa hämmästyin, miten tylyä palvelu oli. :confused: Että siinäkö kiitos tilatuista kymmenistä peleistä ja vuosien asiakassuhteesta. Ilmeisesti firmalla menee liian hyvin kun on varaa menettää asiakkaita.

Ja seuraavat puolustelut, kiitos...
 
Vastaus: Konsolinet

ennenkuin on edes yrittänyt hoitaa asian kuntoon ko. liikkeen kanssa.

Tapauksesta on jo muutama kuukausi, enkä paikkakunnalla asumattomana ole vielä asiaa hoitamaan ehtinyt

Kannattaisi olla liikkeisiin yhteydessä, jos homma ei mielestäsi toimi. Virheitä sattuu liikkeille kuin liikkeille, sillä kuten joku aiemmin jo mainitsi, ihmisiä sielläkin vain on tiskin takana. Toki saa kritisoida, mutta huuteleminen foorumeilla ei ole kovin uskottavaa, jos kuittaa samassa lauseessa ettei ole ehtinyt itse asioita hoitamaan.

en todellakaan halua lahjakorttia, vaan rahani takaisin. Postikuluineen.

Oletko vaatinut tätä suoraan Konsolinetistä?
 
Vastaus: Konsolinet

Kyse nyt ei ole mistään hyökkäyksestä Konsolinetiä vastaan. Ainoastaan siitä, että hoitavat asioitaan huolimattomasti, eivätkä tunnu tulevan asiakasta vastaan missään tapauksessa - sen vuoksi en viitsi alkaa edes kaupan kanssa vänkäämään. Mulla on kolme painavaa todistetta siitä, että Konsolinet ei ole täydellinen pelikauppa. Olen vain pettynyt entinen asiakas.

Ja jos tähän ketjuun ei edelleenkään saa kirjoittaa kuin positiivisia kommentteja Konsolinetistä, miksi tämä ketju sitten on olemassa? Voihan ne positiivisetkin palautteet lähettää suoraan firmaan, mitä hyötyä niitäkään täällä on huudella? Mutta, kuten jälleen kerran huomataan, todellinen kipinä keskusteluun syntyy vasta hieman negatiivissävytteisellä viestillä. :) On tää kivaa, ihan kuin ei olisi tarpeeksi tekemistä GTA:n kanssa :D

Oletko vaatinut tätä suoraan Konsolinetistä?

En ole, koska Konsolinet ei antanut minulle muuta vaihtoehtoa kuin mennä käymään liikkeessä. Olen ollut viimeisen kolme kuukautta ulkomailla, joten senkin takia asia on ollut jäissä. Enkä edelleenkään asu Helsingissä, ja ihan noin pienen asian takia en sinne lähde.
 
Vastaus: Konsolinet

Puhelin ja sähköposti...

EDIT: Ja edellä mainitulla "toimivuudella" tarkoitin sitä, että nykyisin tuntuu olevan tapana ensin lähteä kirjoittelemaan foorumeille kokemastaan vääryydestä, kun samalla vaivalla olisi voinut hoitaa asiansa kuntoon suoraan liikkeen kanssa.
 
Ylös Bottom