Vastaus: Konsolinet
Olin ennen ko. puljun asiakas, enää en ole ollut muutamaan kuukauteen.
Tilasin mm. erään pelin sivuilla määriteltyyn hintaan. Myöhemmin tuli vastaus, että hinta on väärä, haluanko pelin vanhemman version sillä hinnalla. En todellakaan? Eikö kauppias ole velvollinen myymään sillä hinnalla, joka tuotteessa lukee?
Sitten tää levynkorjaus -palvelu. Lähetin kaksi toimimatonta peliä ko. puljuun, maksoin ne ennakkoon. Takaisin ne tulivat sen näköisinä kuin niille ei olisi tehty mitään, eivätkä edelleenkään toimineet. Minkäänlaista viestiä tms ei oltu liitetty mukaan. Kysyin että mikä on homman nimi, ja vastasivat että saan lahjakortin, kun tuon pelit liikkeeseen. Voi olla, että viesti oli epäselvä, mutta minä voisin tahallaan käsittää saamani vastauksen niin, että mun pitää lahjoittaa pelit heille ilmaiseksi, jotta saan edes lahjakortin muodossa rahani takaisin. Tapauksesta on jo muutama kuukausi, enkä paikkakunnalla asumattomana ole vielä asiaa hoitamaan ehtinyt, mutta en todellakaan halua lahjakorttia, vaan rahani takaisin. Postikuluineen.
Ihan vaan tahallani kerron julkisesti tällaisia huonoja kokemuksia tästä kaupasta, kun porukka hehkuttaa ja palvoo

confused

naurettavuuksiin saakka tätä huijarifirmaa.