Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolinet

Vastaus: Konsolinet

Eivät tässä tapauksessa auta, kun kyse on kuitenkin ihan konkreettisesti pelilevyistä, joita ei saatu korjattua. Pitää ne paikan päällä yhdessä tarkistaa, tämähän on selvä. Mutta, kunhan vaan aikaa liikenee ja tulee muutakin asiaa Helsinkiin, asia alkaa jälleen edetä. :) Palaan vielä tuohon että mitä järkeä forumeilla on huudella, niin kyllä nämäkin viestit välillisesti Konsolinetiin päätyvät, kauppiaat usein seuraavat mitä selän takana puhutaan.

Niin ja eipä tästä kirjoittelusta mitään vaivaa ole, kunhan vaan puran ajatuksiani, ihan kivaahan tämä on. :) Ei elämä niin vakavaa ole! GTA:ta pelaamaan, hus hus. :)
 
Vastaus: Konsolinet

Olen kyllä aika varma, että jos olisit jaksanut vielä olla liikkeeseen yhteydessä, niin homma olisi jo hanskassa.
Parin kuukauden jälkeen on aika heikkoa selitellä, että levyt olivat yhtä naarmuisia jo korjuksesta tullessaan.
 
Vastaus: Konsolinet

Kolme kuukautta on muistaakseni se raja, jonka jälkeen virheen tehneen liikkeen ei reklamaatiosta tarvitse enää ottaa vastuuta. Toki hieman tapauskohtaista, mutta tässä mun casessa firma selviytyy lopulta voittajana. Eikä se toki Konsolinetin vika ole, että Xbox360 naarmutti pelilevyt. :(
 
Vastaus: Konsolinet

Willenium sinä tässä nyt kyllä olet se joka pistää herneen nenään heti kun joku vähän toppuuttelee omia kommenttejasi.

Onhan se nyt selvä ettei konsolinettikään ole 'täydellinen pelikauppa', aina voi tapahtua jotain kommelluksia. Ei se silti tarkoita että heti kun joku täällä vähän napauttaa yritystä niin kaikkien pitäisi ottaa soihdut käteen ja alkaa bokotoimaan firmaa.

Mainitsemasi asiathan olisivat voineet käydä tasan missä tahansa muussa kaupassa. Tule kirjoittamaan sitten kun asia on loppuunkäsitelty, äläkä puolessa välissä - varsinkin kun tässä vaiheessa ei mielestäni ole käynyt vielä mitään väärää.
 
Vastaus: Konsolinet

Herneen nenään? Oletko tosissasi? Katsopa minkälaisen kommentin olen heittänyt tämän threadin alkuun. Miksei sitä alettu kommentoimaan näin aktiivisesti? :confused: Mistä hiton yleisestä boikotoinnista puhut? Oma kokemukseni tällä kertaa oli negatiivinen. Palaute on usein positiivista, negatiivista tai sitten vaikkapa kehittävää. Minun palautteeni oli tällä kertaa negatiivinen. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? Kyse on liiketoiminnasta, rahasta, asiakkaan ja myyjän välisestä suhteesta. Tämä on minun kokemukseni Konsolinetistä, ja minulla - kuten kenellä tahansa - on oikeus sanoa se ääneen internetissä.

Tuntuupa olevan huvittavan arka aihe - lienee Konsolinetin työntekijöitä täällä puolustelemassa?
 
Vastaus: Konsolinet

porukka hehkuttaa ja palvoo naurettavuuksiin saakka tätä huijarifirmaa.

Esittämiisi esimerkkeihin nähden tällainen "ihan vaan tahallinen" purkaus aiheuttaa takuuvarman vastareaktion, vai odotitko jotain muuta?
 
Vastaus: Konsolinet

Toki odotin vastareaktiota, ja kuten totesin, negatiivissävytteinen viesti aiheuttaa aina kipinän keskusteluun. Tässä tapauksessa keskustelu ei kuitenkaan ole ollut rakentavaa, vaan kuten aina tällaisessa nettikirjoittelussa, jossain vaiheessa joku menee tietyn rajan yli, ja keskustelu siirtyy henkilökohtaisuuksiin. Minullahan on edelleen oikeus mielipiteeseeni. Saan sanoa mistä tahansa liiketoiminnan harjoittajasta mitä tahansa, jos koen tulleeni kohdelluksi väärin. Myyjän kanssa on turha alkaa vänkäämään, kun Konsolinet vaikuttaa olevan sellainen firma, joka pitää kynsin ja hampain kiinni oikeuksistaan jopa kyseenalaisin keinoin. Esimerkkinä se, että kieltäytyivät myymästä peliä ilmoittamallaan hinnalla, vaikka tilausvahvistus oli tehty. Amatöörimäistä toimintaa.
 
Vastaus: Konsolinet

Toki odotin vastareaktiota, ja kuten totesin, negatiivissävytteinen viesti aiheuttaa aina kipinän keskusteluun. Tässä tapauksessa keskustelu ei kuitenkaan ole ollut rakentavaa, vaan kuten aina tällaisessa nettikirjoittelussa, jossain vaiheessa joku menee tietyn rajan yli, ja keskustelu siirtyy henkilökohtaisuuksiin. Minullahan on edelleen oikeus mielipiteeseeni. Saan sanoa mistä tahansa liiketoiminnan harjoittajasta mitä tahansa, jos koen tulleeni kohdelluksi väärin. Myyjän kanssa on turha alkaa vänkäämään, kun Konsolinet vaikuttaa olevan sellainen firma, joka pitää kynsin ja hampain kiinni oikeuksistaan jopa kyseenalaisin keinoin. Esimerkkinä se, että kieltäytyivät myymästä peliä ilmoittamallaan hinnalla, vaikka tilausvahvistus oli tehty. Amatöörimäistä toimintaa.

Tuo lause kiteyttää sen, mikä on suurin ongelma keskustelupalstoilla. Aina kun jokin yksittäinen tapaus ei mene mieleisellä tavalla, tuomitaan koko pulju "huijarifirmaksi". Melko raskaita sanoja. Miten tiedät, että myyjän kanssa on turha alkaa vänkäämään jos et ole ottanut puhelinta (tai spostia) kauniiseen käteen ja koittanut selvittää asiaa?!?
Itselle tuli kerran ko. puljusta väärä peli inhimillisen kämmin vuoksi ja asia selvisi saman tien kun soitin liikkeeseen. Hyvää palvelua.
 
Vastaus: Konsolinet

Olisitpa lukenut viestit tarkemmin. Kyse ei ole yksittäisestä tapauksesta, ellet sitten tarkoita yksityiselle kuluttajalle kasautuneita epäkohtia, jotka kaikki luetaan yksittäistapaukseksi. Tässä tapauksessa se yksittäistapaus on kuitenkin entinen asiakas. Pieniä juttuja, mutta harmillisia siltä kannalta, että firman kanssa olin asioinut lukuisia kertoja aiemminkin jo vuosikausien ajan. Oletuksena pyrkisin liikkeenharjoittajana siihen, että asiakkaan ei tarvitsisi alkaa selvittelemään asioita jälkikäteen, koska siitä on aina ylimääräistä vaivaa, ja se vie myös aikaa ja rahaa, puolin ja toisin. Tässä tilanteessa on helppo äänestää jaloilla, koska videopelejä saan muualtakin - en yksinkertaisesti koe minun ja Konsolinetin välistä (entistä) suhdetta niin tärkeäksi että pitäisin siitä kynsin hampain kiinni, en ole heille velkaa mitään.
 
Vastaus: Konsolinet

Mulla ainakin pekkiä hyviä kokemuksia konsolinetistä, kun kerran tilattiin Nintendo DS bundle jossa tuli peli mukana ja ne oli loppu varastosta niin korkeaoja itse otti yhteyttä ja myi mulle sitten Nintendo DS ja pelin vähän halvemmalla ja antoi viellä DS:n näyttöön suojan kaupanpäälle. Vaikka ensin sanoivat, että eivät voi myydä koska tulisi tappiota, mutta myivät kuitenkin. :)

Jos Korkeaoja sattuu lukemaan näitä niin jatkakaa samaan malliin ;)
 
Vastaus: Konsolinet

Konsolinet on hyvä paikka mutta tuppaa nekin kuseen välillä hommat. Itse tilasin sieltä Ninja Gaiden Sigman joku aika sitten. Ei mitään kyllä postitus sun muut toimi mutta itse peli oli käytetty, kun sen sain, vaikka uutena sen ostin. :/

Sama kävi myös VPD:n kanssa, kun tilasin Enchanted Armsin täyteen hintaan mutta saatuani huomasin, että peli oli käytetty jööti... He olivat pistäneet jonkun oman tarran siihen, että olisi näyttäny käyttämättömöltä tjsp. Ja kaiken lisäksi heidän omat tarrat/teipit sun muut shitit jätti hyvät jäljet kansiin...

Senpä takia suomalaisia kauppoja todella harvoin enää tuen. Ulkomaalaisista kaupoista ei ole kertaakaan tullut peliä ilman muoveja.
 
Vastaus: Konsolinet

Ei muovien poisto välttämättä ole merkki käytetystä pelistä. Ainakin Gamestop myy suurimman osan uutuuksistaan ilman muoveja.
En tiedä mikä logiikka tässä tosin on - itsekin ostan mieluummin uutuudet muoveissa. On se vaan mukavaa kun saa korkata uuden pelin muoveistaan.. :)
 
Vastaus: Konsolinet

Mitäs pitäisi tehdä tässä tilanteessa kun olen jo postia laittanut kyseiselle firmalle. Olen tilannut pelin mutta en ole maksanut sitä koska poistin vahingossa tilausvahvistuksen missä oli tilitiedot jotka tarvin pelin maksamiseen. Elikkäs kuten sanoin kyselin näitä tietoja jo postilla mutta vastausta ei ole kuulunut.

Pitäisikö jäädä odottamaan, yhteydenottoa? Mitäs sitten jos en saa tietoja eli katsotaanko tilaus vain peruutetuksi, eikä minulle koidu mitään ekstra harmia?
 
Vastaus: Konsolinet

Soittamalla hommat selviää perinteisesti nopeammin kuin spostila.. :)
Itsellä oli joskus vanhentuneet luottokorttitiedot Play.comissa. Tilaus jäi lähettämättä ja se siitä. Luultavasti tässä käy samalla lailla. Tietysti kohteliasta ilmoittaa asiasta jos tietää, että tilauksen kanssa ongelmaa.
 
Vastaus: Konsolinet

Ei muovien poisto välttämättä ole merkki käytetystä pelistä. Ainakin Gamestop myy suurimman osan uutuuksistaan ilman muoveja.

Muovien poistoon taas ei pitäisi olla mitään syytä. Itse en ainakaan suostu ostamaan muita kuin pakasta vedettyjä pelejä muoveineen, jollen sitten tietoisesti ole käytettyä hakemassa.
 
Vastaus: Konsolinet

menin ostaa konsoli netistä käyttämättömän pelin, ja kun avasin pakkauksen kotona siinä oli naarmuja!!!! lisäksi peli kaatuilee ja muutenkin hidasta menoa...
 
Vastaus: Konsolinet

Onko teillä ollut ongelmia pelien perille saapumisessa? Itse tilasin pelin maanantaina ja sen olisi pitänyt olla perillä tiistaina, viimeistään keskiviikkona. Mutta peli ei ole vieläkään tullut. Peli kun on lähetetty kirjeenä niin kellään ei ole hajua missä se on. Harmittaa jos nyt joudun makselemaan peliä jota en koskaan saa.
 
Vastaus: Konsolinet

Onko teillä ollut ongelmia pelien perille saapumisessa? Itse tilasin pelin maanantaina ja sen olisi pitänyt olla perillä tiistaina, viimeistään keskiviikkona. Mutta peli ei ole vieläkään tullut. Peli kun on lähetetty kirjeenä niin kellään ei ole hajua missä se on. Harmittaa jos nyt joudun makselemaan peliä jota en koskaan saa.

Luotettava firma ollut. Ei ole ollut ongelmia itsellä. Joskus postilla kestää pidempään, kun kirje hukkuu johonkin. Missään tapauksessa et sinä joudu tyhjästä maksamaan.
 
Ylös Bottom