Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolinet

Nupe_31

Member
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kaupasta?
Tuleeko tavarat ajallaan mitä on tilattu ja sovittu?

Kiitos Vastauksista!

:)
 
Mielestäni paras ja halvin suomalainen nettikauppa peliostoksia varten. Ennakkovaratut tuotteet tulevat kotiin aina julkaisupäivänä ja muutenkin toimitukset tapahtuvat nopeasti ja luotettavasti. Pari vuotta olen asioinut ko. kaupan kanssa säännöllisesti, kertaakaan ei ole mitään ongelmia ollut.
 
Jep, erittäin nopea ja luotettava kauppa, eipä ole minullakaan koskaan minkäänlaisia ongelmia ollut.
 
Kyllähän tuo on paras nettipelikauppa, sivut on selkeät ja tilaus onnistuu helposti ja nopeasti. Ennakkoon maksamalla ei peleihin tule ollenkaan postikuluja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Kyllähän tuo on paras nettipelikauppa, sivut on selkeät ja tilaus onnistuu helposti ja nopeasti. Ennakkoon maksamalla ei peleihin tule ollenkaan postikuluja.

Täytyypi vain yhtyä edellisiin. Paras suomalainen
 
Tähän mennessä olen kaikki Cube pelini (päälle 10) ostanut Konsolinetistä, ja kaikki on pelannut täydellisesti. Paras nettikauppa kyllä.
 
Taitaa olla Suomen halvimmat hinnat ja postimyyntiyritysten perisyntiä, korkeita postikuluja, ei ole ollenkaan! :eek: Ei taida parempaa pelikauppaa maasta löytyä kuin Konsolinet.fi ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kymmeniä pelejä olen tilannut tuolta ja aina on homma toiminut.

Maksaa vain ennakkoon ja tilaa kirjeessä niin postimaksuja ei tule.
 
Hyvin toimii homma Konsolinetissä, aivan kuten muissakin Konsolifiniä tukevissa yrityksissä. Nuo sivun ylälaidassa pyörivät bannerit eivät siis ole pelkkiä koristeita, vaan oikopolkuja hyväksi havaitsemiemme yritysten kotisivuille.
 
Kuten jo sanottu, konsolinetissä homma toimii loistavasti. Olen tilannut melkein kaikki pelini sieltä ja täysin ongelmitta.
Tietääkö kukaan muuten mitä pankkipalvelua konsolinet käyttää? OP:n kautta maksaessa kun tuntuu rahojen siirtyminen hitaalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Tietääkö kukaan muuten mitä pankkipalvelua konsolinet käyttää? OP:n kautta maksaessa kun tuntuu rahojen siirtyminen hitaalta.
Tjaa.. Itse olen maksanut Nordeasta ja pelit ovat tulleet esimerkillisen nopeasti postissa. Joten hyvä veikkaus voisi olla Nordea, joskaan en mene vannomaan mitään. Kannattaa varmaan lähettää Konsolinettiin palautetta ja kysäistä asiaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Tjaa.. Itse olen maksanut Nordeasta ja pelit ovat tulleet esimerkillisen nopeasti postissa. Joten hyvä veikkaus voisi olla Nordea, joskaan en mene vannomaan mitään. Kannattaa varmaan lähettää Konsolinettiin palautetta ja kysäistä asiaa.

Sivuillahan sanotaan, jotta Nordean tililtä maksettaessa on toimitus nopeampi. OP:ltä mennöö noin viikko yhteensä arkipäiviä
 
Niillä saisi olla useassa pankissa tilit, jotta mahdollisimmat monet saisivat pelinsä nopeasti.
 
Pelkkää positiivista palautetta annan, jos ei oteta lukuun Band Of Brothersin DVD-boxin kanssa tapahtunutta inhimillistä sähläystä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Sivuillahan sanotaan, jotta Nordean tililtä maksettaessa on toimitus nopeampi. OP:ltä mennöö noin viikko yhteensä arkipäiviä
Miten siinä niin kauan voi mennä? Pankista toiseen rahaa siirtäessä rahan pitäisi siirtyä päivässä. (jos siirto on tehty työaikana)
 
Ei kai suomi nyt niin Bulgaria oo, notta maksussa menisi viikon päivät. Itsekin käytän Osuuspankkia ja paketin olen vastaanottanut aina kahden työpäivän päästä.
 
Omituista jos niinkin kauan kestää kun viikko. Jotain kenties vialla? Normaalistihan jos on eri pankissa tili ja siirtää rahaa niin se vie 2 täyttä pankki päivää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Niillä saisi olla useassa pankissa tilit, jotta mahdollisimmat monet saisivat pelinsä nopeasti.

Totta.
 
Ylös Bottom