Barca11910
Well-Known Member
Törkeän hieno pätkä tässä Jimmyn videossa. Muurenkin pitää peliä loistavana.
Pitäiskö kokeilla?
Viimeksi muokattu:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Törkeän hieno pätkä tässä Jimmyn videossa. Muurenkin pitää peliä loistavana.
Pitäiskö kokeilla?
Onhan siellä niitä vanhempia autoja. Tässäkin ketjussa asiaa mainittu kyllä.Harmi kun tässä wrc9:ssa ei ole vanhempia autoja tietääkseni. Dirtissa parasta ovat juuri ne vanhemmat klassikkoautot. Täytyy alennuksesta tämä wrc9 hankkia sitten joskus kun on parantanut selkeästi kirjoitusten perusteella
Oho niin näköjään onkin. Toki paljon vähemmän kuin Dirtissa ja monia hyviä puuttuu. Tämän vois tosiaan nextgenelle hankkia sitten.Onhan siellä niitä vanhempia autoja. Tässäkin ketjussa asiaa mainittu kyllä.
Mutta jos on PC niin pyöriikö siinä pelattavasti?Kyllä WRC 9 kannattaa hommata viimeistään nextgen konsoleille jos ei PC:tä löydy, luulis että nextgen versiot ovat 60fps.
Aika kevyeltä vaikuttaa. Mulla vaan tulee satunnaisia 0fps jäätymistä ehkä yhdessä mutkassa per ralli, tai jokatoinen ralli.Mutta jos on PC niin pyöriikö siinä pelattavasti?
Mikäli nyt ostaa Storesta , niin saa ps5 version ilman ja sama Xbox puolella. Nextgen versio ilmestyy loppuvuodesta.Kyllä WRC 9 kannattaa hommata viimeistään nextgen konsoleille jos ei PC:tä löydy, luulis että nextgen versiot ovat 60fps.
Menee muuten pikkuhiljaa hermo noihin WRC 9:n perus vesilätäköihin. Ulkonäöstä ei voi tietää, onko tavallinen, vai sellainen vesihauta, joka tempaisee autoa kunnolla. Kiva koittaa kiertää ne, tai ajaa keskeltä, yksi sopiva huti ja ”lätäkkö” heittää sut päin kallioo. Se yhdistettynä pitkään asvalttipätkään ja realistisiin vaurioihin, niin menee maku koko pelistä.
Eikö sen sano maalaisjärki että jos edessä on isompi lätäkkö niin hidasta? Dirt Rallissa lähes pysäytän auton niissä paikoissa joissa vettä on tiellä. Vielä jos se on pelin mielestä nopeampi tapa. Tai niin oon @Omenanraato viesteistä ymmärtäny että tässä pelissä "hitaampi" on "nopeampi" .Noihin pitää tuossa tilanteessa joko hiljentää tai kiertää kaikki. Itellä ei ole ollut vielä mitään ongelmia noiden vesilätäköiden suhteen, tiedä sitten että olenko vain välttynyt pahimmilta.
Ei mulla ainakaan oo ysissä lammikot heittänyt autoa minnekään, toisin kuin kasissa. Täysillä suoraan yli ja auto hidastuu ja jatkaa menoa. Ilmeisesti ratilla sit käyttäytyy toisin. Kyllähän oikeakin auto vähän lähtee puoltamaan jos vain toisen puolen ajat lammikkoon, mutta ei tämä tee senkään vertaa sitä.
Tuohan on perusfysiikkaa jos sulla ei isompaa liike-energiaa ole niin ei sitä yhtäkkiä mistään tule ellei törmää johonki.Vaikka ihan keskelle ajais tasasesti niin koskaan ei kyllä tiedä mihin se auton vetää. Todella ärsyttäviä myös tässä. Tuntuu ettei niissä ole mitään logiikkaa. Tosiaan ihan kunnolla vauhti pois ennen sitä niin se on paras taktiikka.
Mun ei tosiaan heitä mihinkään. Hidastuu vaan vauhti. Pädillä ajaen.Vaikka ihan keskelle ajais tasasesti niin koskaan ei kyllä tiedä mihin se auton vetää. Todella ärsyttäviä myös tässä. Tuntuu ettei niissä ole mitään logiikkaa. Tosiaan ihan kunnolla vauhti pois ennen sitä niin se on paras taktiikka.
Eikö sen sano maalaisjärki että jos edessä on isompi lätäkkö niin hidasta? Dirt Rallissa lähes pysäytän auton niissä paikoissa joissa vettä on tiellä. Vielä jos se on pelin mielestä nopeampi tapa. Tai niin oon @Omenanraato viesteistä ymmärtäny että tässä pelissä "hitaampi" on "nopeampi" .
En silti sano että se keskinopeus 160km/h per pätkä on helppoa mitä ne oikeasti tekee ainakin Suomessa.