Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tosiaan, jos oot hyökkäämässä ja näet pystyjuoksun johon on pakko laittaa kukkupallo(koska pakki katkoo matalan syötön), ni laita se kukkupallo. Mieluusti sitten talteen se tilanne jos tosta tekee maalin, ni voidaan täällä todeta et ihan asiallinen tilanne oli, jos vastustaja on toista mieltä
Meillä oli äsken boriksen kanssa hyvä harjoitus ottelu joka päätti 2-3 Boriksen voittoon Mä johin välillä 2-0 mutta Boris tuli tasoihin ja teki voitto maalin 90 minuutilla
Joo, ite luen guggupallon sellaiseksi juuri, että oikeastaan poikkeuksetta joka hyökkäyksestä pistetään toppareiden yli palloa eikä yritetä ikinä mitään muuta. Miten muuten täällä onko teidän mielestä puolen vaihto korkealla läpisyötöllä guggupallon pelaamista. Ite tykkään aina välillä paikan tullen pistää tuollaista, en siis todellakaan kuin ehkä pari kolme kertaa pelissä, mutta voin karsia pois jos tämä luetaan guggupallon pelaamiseksi.
YSTÄVÄT JA KYLÄNMIEHET, SEKÄ SATUNNAISET HOTTIKSET CHICKSIT! JULISTAN KONSULIFIN INTERPLANETARY LEAGUEN AVATUKSI.
MUISTAKAA: REILU PELI JA SILLEE
"PAIN HEALS, CHICKS DIG SCARS, GLORY... LASTS FOREVER!" -SHANE FALCO
Ei vois vähempää kiinnostaa!Huomasin että juanfran onkin rb eikä cb, mutta en löytänyt sopivaa espanjoolea tilalle, ei ramos taida sopia budjettiin joten käänsin vaan indigon ja juanin toisinpäin, tuskin tarvii tehä uutta kuvaa.
Mukava oli kyllä pelata mhartia vastaan Osas kyllä pyörittää peliä ja siitä kertoo pallonhallinta n. 60% mhartille, mut sain onneks pidettyy sen pois vaarallisilta maalipaikoilta. Huomasin myös, että on vaikeempi pelata tällästä herrasmies pelaajaa vastaan, kun ibarbo tiimei ykkösessä. En nimittäin nyt saanu omaa peliä käyntiin oikeestaan missään vaiheessa. GG!
Sama täällä, sponsorille uskollisena illalla olen minäkin sit vireystilassa!Pelit siis jo käynnissä?? Aika villiä...tästähän"saattaa"tulla ihan hauskaa...?
Minä olen illalla pelivalmiudessa, kunhan kotiudun pelijuomien(sponsoria ei voi pettää!!)kanssa...
Sama täällä, sponsorille uskollisena illalla olen minäkin sit vireystilassa!
Pääseekö joku ps3 puolella ottaa matsin
PS3:
PeeHoo vs mhart1 2-0
GS: Matuidi 1-0, Benzema (Pen) 2-0
Gg, hyvin puolustettu!
Etusivun turnaustiedot ovat vähän puutteelliset. Onko siis kyseessä 1 peli / vastus tyyppinen "runkosarja" ja sen perään playoffit jotenkin noista seitsemästä pelaajasta vai miten? Monenko minuutin erät, mitkä säädöt online-pelille?
Pääseekö joku ps3 puolella ottaa matsin