Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Peeze (ARG) vs mhart1 (GER) 2-2
1-0 Tevez (PEN)
1-1 Götze
1-2 Reus
2-2 Tevez
Huhu, aikamoista kyttäilyä oli tämäkin matsi. Messi oli iso peloite kyllä. Tevezin rankkarimaali oli kyllä erittäin kyseenalainen ja jopa kommentaattori puuttui siihen puoliajalla. "Controversial Penalty" osui korvaan tjms. Tevezin 2-2 tsoitus oli kyllä jäätävä, KOLME ukkoa pihalle perus kääntymisellä ja millin tarkka sijoitus alakulmaan. Kyllä mä mietein et voi helvetti tätä peliä... Hyvä matsi!
mhart1 (GER) vs Peeze (ARG) 2-0
1-0 Reus
2-0 Gündogan
Kyttäilyä tämäkin, possession 52-48 ihan niinkuin oli viime pelissäkin.
Kiitokset tiukoista matseista. Ekassa tosiaan mun rankkari tuli vähän heppoisesti.
Jälkimmäinen peli oli ehkä vielä tarkempaa puolustuspelaamista ja maalit tulikin aika lopussa. Kuten täällä jo aiemmin sanottu niin tota 4-1-4-1 ryhmitystä vastaan on kiitettävän vaikea hyökätä, kun puolustus on koko ajan niin tiivissä paketissa ettei kentällä ole paljon ylimääräistä tilaa.
Jep. Mut itseasiassa, mä vaihtelin TOSI monesti formationia sua vastaan. Välillä oli 4-3-2-1, toisessa matsissa menin myös 4-2-2-2 ja hassua sinänsä, yhdessä vaiheessa piti ihan tarkistaa onko mulla defensive päällä kun puolustuslinja oli niin alhaalla. Ei ollut päällä ja formationkin oli sillon just tuo 4-2-2-2. Onhan tuossa toki kaks CDM paikkaa mitkä voi viedä sitä linjaa alaspäin. Mutta joo sen oon huomannu että ei tuolla paljon syöttötilaa ole kyllä.
Parit väännöt Chilen ja Englannin välillä on taputeltu varsin tasaisissa merkeissä.
YNWA - Gameking 1-3: Kane - Vidal (2), Fierro (pen)
Gameking - YNWA 1-1: Fierro (pen) - Walcott
Salmingi - Saxon_747 1-3 Klose - Candreva x3
Saxon_747 - Salmingi 1-2 Candreva - Götze, Reus
Eka matsi oli vauhdikasta pallottelua. Candreva rankoi liukkarilla 0-1 boksista, mutta Klose tasoitti 14 metristä finessellä takakulmaan Götzen oivaltavasta syötöstä. Lisäksi meitsillä oli kolme kulmaa, jotka Klose puski kohti kulmaa, mutta Buffon tai pakki ehti pelasti. Toisella puokilla sitten Candreva tuikkasi 2-1 ja viimeinen maali oli kosmeettinen lisäajalla. Toisessa matsissa sain hyvän alun, kun Götze laukoi riiston jälkeisestä vastaiskusta pallon etunurkkaan. Tämän jälkeen mentiin taas vuorotellen painostaen toisen puoliajan puoliväliin, kunnes sitten Klose vapautti Reusin, joka kyttäsi puolustuslinjan vieressä, sai pallon ja laukoi sen takakulmaan tarkasti ja ilmavasti. Candreva kavensi vartti ennen loppua Neuerin torjumasta riparista. Ansaitut voitot molemmille kertaalleen.
Meikäläisellä enää Jonttua vastaan pelaamatta, milloin sopisi pelit?