Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

​PeeHoo 4-0 YNWA
Depay, RVP, Robben, Sneijder

YNWA 2-8 PeeHoo
Kane, Rooney - Depay, RVP, Robben(3), Sneijder(2), Strootman


Omalta osalta täytyy ainakin sanoa et vaparit uppos tänään hyvin!(4 vaparii, 2 maalii, 2 tolppaa)

Kiitos peleistä YNWA!!

Näissä peleissä oli kyllä tunnelma kuin joskus aikoinaan E-junnuissa, isät vastaan pojat!! Tukkaan tuli niin ettei enää keittiöön löydä reittiä! Tasoero oli huomattava!! Sneider paukutti kaksi aika vaikuttavaa vaparia, tosin Hart oli kyllä jotenkin oudosti sijoittunut tai muuri, mut vedot oli rautasia...myönnetään!
Huomion arvoista oli, että ekassa pelissä Hart oli MOTM arvolla 9.4!!
Tulipahan oppitunti, että itsellä on vielä matkaa kohti terävämpää kärkeä:)!!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Mä oon pihassa joskus 18-19 välillä ni siinä iltamissa voitas hoitaa meidän pelit alta pois.
Jos yheksältä ois kotona ni oisin onnellinen. Ei ikinä pitäisi lähteä kauppoille naisten kanssa...
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

PS3

Peeze - YNWA 1-0
Messi

YNWA - Peeze 0-1
Messi

Tasaista vääntöä oli molemmat pelit. Pallonhallinnat meni molemmissa peleissä aika tasan. Ekassa pelissä oli kyllä Hart aika liekeissä ja otti pari aika varmaa maalipaikkaa kiinni.

Toisessa pelissä nähtiin enemmän Englanti-Argentiina peleissä odotettavaa draamaa, kun Garay pahana poikana kaatoi läpiajossa olleen englantilaisen hyökkääjän. Kanen rankkari kuitenkin tolppaan ja peli pysyi tasana. Lopussa Messi pääsi riparista ratkaisemaan ottelun.

Kiitokset YNWA hyvistä peleistä.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

PS3

Peeze - YNWA 1-0
Messi

YNWA - Peeze 0-1
Messi

Tasaista vääntöä oli molemmat pelit. Pallonhallinnat meni molemmissa peleissä aika tasan. Ekassa pelissä oli kyllä Hart aika liekeissä ja otti pari aika varmaa maalipaikkaa kiinni.

Toisessa pelissä nähtiin enemmän Englanti-Argentiina peleissä odotettavaa draamaa, kun Garay pahana poikana kaatoi läpiajossa olleen englantilaisen hyökkääjän. Kanen rankkari kuitenkin tolppaan ja peli pysyi tasana. Lopussa Messi pääsi riparista ratkaisemaan ottelun.

Kiitokset YNWA hyvistä peleistä.

Kiitos peleistä myös!
Pienten marginaalien pelit oikeastaan molemmat! Taktisesti ihan erilaista mitä aiemmat? Keskikenttään asti sai tulla aika rauhassa, mut sitten rupesi olemaan liikennettä ja ruuhkaa! Se pelitila niinkuin loppui samoin tein...? Messi, Lavezzi ja TOTS Teves oli kyllä kaiken aikaan pienessä seurannassa, niille ei vaan voi antaa tilaa ja aikaa!! Oikea laituri oli myös paha kaveri...nyt en nimeä muista, vaikka sen selän näin kaiken aikaa:)!
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Pahottelut meidän lohkolle mut en oo tänään peleillä... sen verran pillereitä saanu päivän popsia joten olo on aika stoned.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jos yheksältä ois kotona ni oisin onnellinen. Ei ikinä pitäisi lähteä kauppoille naisten kanssa...
Ymmärrän:D
Jos joku muu päivä sit ehtis pelaamaan vastakkain
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Kiitos peleistä myös!
Pienten marginaalien pelit oikeastaan molemmat! Taktisesti ihan erilaista mitä aiemmat? Keskikenttään asti sai tulla aika rauhassa, mut sitten rupesi olemaan liikennettä ja ruuhkaa! Se pelitila niinkuin loppui samoin tein...? Messi, Lavezzi ja TOTS Teves oli kyllä kaiken aikaan pienessä seurannassa, niille ei vaan voi antaa tilaa ja aikaa!! Oikea laituri oli myös paha kaveri...nyt en nimeä muista, vaikka sen selän näin kaiken aikaa:)!

Mä olin kanssa merkannut, että sulla oikeana laitapakkina oli Kyle Walker, ja yritin ehkä sen takia enemmän toiselta puolelta. Mun oikealla viiletti Benfican Eduardo Salvio, joka on statseihin nähden ollut yllättävän hyvä.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Ymmärrän:D
Jos joku muu päivä sit ehtis pelaamaan vastakkain
Mä oisin nyt valmis mut oot näköjäs ulostautunut tunti sitten. Pistä vaik YV tääl tai pleikan puolel jos vielä haluut pelata.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Hawkeater_Moth - Burski, 4-1, Totti x3 ja ?, ?

Burski - Hawkeater_Moth, 1-1, Remy, Candreva

Eka peli oli kummallinen. Burskilla paikkoja vaikka muille jakaa, mutta ei uponnut. Mulla sitte ei niinkään paljon paikkoja, mutta niistä kummallisen tehokkaasti tuli maaleja. Totti oli liekeissä. Yksi maaleista olikin glitchi maali. Pahoittelut vielä tästä. Tein kaveria vastaan joskus vähän vastaavan kaukovetomaalin, mutta luulin että se oli vain tuuria. Veto oli kyllä silloin hienompi ja maalivahtina yritti sitä torjua. En muista ensimmäisen matsin muita maalintekijöitä.

Toinen peli huomattavasti tasaisempi. Molemmilla hyviä paikkoja. Loppujen lopuksi ois voinu kääntyä kummin päin tahansa.

Kiitokset peleistä vielä.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Joo kiitos Hawkeateri vaan peleistä vielä täälläkin. Tosiaan toi eka peli oli ihan tuskaa. Pelaajat juoksi ku etanat mistää ei uponnut ja mitä vielä. Lloris oli kans iha paska. Toka peli olikin jo hyvää vääntöä. Tasasta menoa suunnasta toiseen.

Millos Hemiis pystyisit pelata?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Hawkeater_Moth - Kankku, 1-1, De Rossi 80' - Pastore 38'
Kankku - Hawkeater_Moth, 2-1, Lavezzi 23', Pastore 51' - Rossi 68'


Tiukkoja vääntöjä oli molemmat ja molemmilla oli mahikset voittaa kumpikin peli. Mieleen jäi omalta osalta varsinkin ekassa pelissä todella helposti saatu rankkari mistä ratkaisu oli luokaton ja Buffon torjui sekä toisen pelin Pastoren vaparimaali joka vähän lurahti helposti kaukaa.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Vissiin jerbu ja hemiis jättänyt turnauksen meidän lohkosta kesken niin onko niin että nuo pelatut pelit heitä vastaan jätetään laskematta?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Jonttuc - large

1 - 0

Hyvää peliä, meikä pahasti alakynnessä.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Vissiin jerbu ja hemiis jättänyt turnauksen meidän lohkosta kesken niin onko niin että nuo pelatut pelit heitä vastaan jätetään laskematta?

Juu siivoan ne vaan pois taulukoista
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

PS4 LOHKO Y

Sancho69 - large 2-1
KDB, Benteke - Clasie

Large - Sancho69 3-3
Wijnaldum, L. De Jong, Depay - Hazard 2x, Benteke

Hyvät matsit! Tokassa matsissa viimeisessä 10 minuutissa 4 maalia. [emoji3] Oli muuten aika komia se Depayn roiskaisu maalia kohti ja Kurttunen hörppää auliaasti. [emoji3] Large puolusti pirun hyvin.

Mulla matsit enää Saxonia vastaan, sitten turnee paketissa mun osalta.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Enlargementti - apelius 0-1
Sterling

Apelius - Enlargementti 2-1
Kane x2 - Depay

Tasaisia pelejä. Jälkimmäisessä molemmat vähän tuhlaili maalipaikkoja :P
Vielä olisi Jonttua vastaan pelit ja saxonia vastaan yksi matsi. Kai huomenna käy?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Boxin puolella tappiotta jatketaan !

Sam huu - large

1 - 3 reussi teki hattutemppusen

2 - 2

Hyvää vääntöä molemmat. Pallonhallinta jälkimmäisessä reilusti huulla mutta mulla tais olla reippaammin vetoja.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

Taulukoita päivitelty, ilmoitelkaa virheistä

Ja lisää ehdotuksia ens kauden teemaks tulemaan, tänks.

Onko joku joka EI tule mukaan jos tehdään joku hopea/pronssi-turnaus?
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT Interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. GAME ON!

- Hopee turnee
- m-joukkueet ilman top 9
- alle 80 pace tiimit

Noi ois mun suosikki ehdotukset ^
 
Ylös Bottom