Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Koulutus/ammatti -kysely

Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Peruskoulu takana. Lukio alkaa maanantaina. Ei jännitä. Tähtäimessä historia / yhteiskuntaoppi / valtiotiede / oikeus / vieraat kielet tai jotain vastaavaa. Loputtoman kiinnostunut olen in international affairs. Tekniset jutut ym. insinöörihommat = :mad: ..

Unelmajopi = Diplomaatti :D
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Koulutus: Lukio, viittä vaille valmis Tradenomi(tietojenkäsittelyn koulutusohjelma)
Ammatti: järjestelmävastaava

Hemmetti kun noita töitä pukkaa niin ei meinaa jaksaa tehdä sitä opinnäytetyötä. :eek:
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Koulutus: sähkö ja tietotekniikan perustutkinto ja media-assari (aRTOn pelikoulutus)
Ammatti: Graafikko
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Koulutus: Kartoittaja (Maanmittausalan perustutkinto) Tällähetkellä on vähän niin ja näin, että jatkanko kartoittajana työskentelyä intin jälkeen, vai olisiko uusi ammatti oikea valinta. Hankalaa.. :/
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Koulutus: Ohjelmistotekn. insinööri (AMK) ylemmän AMK-tutkinnon (automaatiotekn.) opiskelut juuri aluillaan.
Ammatti: mallisuunnittelija :mad:
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Opiskelija ja varastotyöntekijä tällähetkellä. Mitään en oo saanu vielä aikaseks.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Oma alani vaihtunut edellisen vastauksen jälkeen.

Nyt markkinoinnissa lehtialalla :)
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

D niinkuin Dösä ;)
Käsittääkseni tuon enempää kirjaimia ei korttiinsa edes saa, joten eiköhän tuollaisella saa ajaa ihan mitä haluaa.

Rappari kolmannessa polvessa, rattimattina kortti loppuu E:hen + intin terra (suokulkuneuvvo) ja mootorikelkka koulutus:cool:
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Merkonomi olen koulutukseltani kuten Wombutkin, suurimman osan työelämästäni olen joko myynyt videopelejä, koonnut tietokoneita tai kirjoitellut sopimuksia soneralla. Nyt opiskelen international businessia englanniksi, valmistun tuossa lähiaikoina BBAksi kun käyn ensin viihtymässä vähän ulkomailla. Sitten pitäisi kai jaksaa lukea MBA:ksi mutta sitä ei kyllä pää kestä suomessa tehdä joten saa nähdä.

Wombut - sinulla käynyt vain huono munkki, hyvä myyntimies saa aina töitä ;) merkonomit kunniaan

Kun kerran joku on nostanut tämänkin threadin niin päivitetäänpä. Nyt olen siis Bachelor of Business Administration joka on opiskeltu englanniksi, maisterintutkintoa en lähtenyt lukemaan kun pää ei suomessa tosiaan kestänyt, mutta vuoden päästä olen Bachelor of Arts in Chinese Language, tämä tutkinto opiskeltu puolestaan kiinaksi täällä Pekingissä. Opiskelu maistuu.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Itse opiskelen Automaatioasetajaksi ja kakkos vuosi menossa.. jos olisin jaksanut opiskella kunnolla nii tänä vuonna valmistuisin :mad:.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Herätetäänpäs tämä ikivanha ketju taas henkiin. Mikä on siis ammattisi / koulusi?

Itse myyn mainoksia valtakunnallisiin sanomalehtiin sekä nettiin. Juuri niihin joita sinäkin olet joskus lukenut :)
 
Peruskoulu+lukiota kirjoituksiin asti. Sitten lähdin armeijaan kun en jaksanut lykkyä hakea. Smart move, not.

Nykyään pyöritän pientä levykauppaa, yrittäjänä.
 
Vastaus: Koulutus/ammatti -kysely

Kokki koulutukseltani, ei ollut kuitenkaan mun ala. Tällä hetkellä töissä vuokrafirman kautta DHL:llä, Nokian tehtaan varastolla. Tulevaisuudessa suuntana melko varmasti poliisikoulu tai rajavartiolaitos
 
Ylös Bottom