Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka pitkä olet?

Vastaus: Kuinka pitkä olet?

54 senttiä. Elän mummoni taskussa :D

Mitä vittua? :D Oli niin huono että naurattaa. :D

Itsehän olen vaivaiset 176 aamulla ja illalla säkä on yleensä lyhyempi. Nelivedolla mennään. :cool:

Edit: Läskiä ei ole kuin 72kg. :D
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Suunnilleen 185 cm pituutta löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Mitä vittua? :D Oli niin huono että naurattaa. :D

Itsehän olen vaivaiset 176 aamulla ja illalla säkä on yleensä lyhyempi. Nelivedolla mennään. :cool:

Edit: Läskiä ei ole kuin 72kg. :D

Aika heikko esitys kieltämättä :p Okei kai se on tunnustettava että kuulun paatintappeihin eli oon huikeat 170 senttiä pitkä järkäle:D
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

186cm,84kg ex-bodari jonka lihakset lähtee koko ajan kiitos ps3 ja 360:sen:mad::D

Entinen pomo & tuttava joka 70-80 luvulla oli voimanoston kilpailutoiminnassa kilpailijana mukana kertoi mulle faktana seuraavan asian itsestään vuonna 1997

Bagge sanoi: Rixa hei. Mun paino on parissakymmenessä vuodessa tippunut 25 senttimetriä

Notta silleen, itselläni pituutta on 177 cm ja painoa vaikka sitä ei kysyttykään noin 88 kiloa. Ruvetkaa seurusteleen niin takaan että paino nousee :p

Nim. ~8kg läskiä lisää 3. vuodessa.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

179 pituutta ja painoa 93kg :( Paino ennen Irlantiin muuttoa oli siinä kahdeksankymmenen(80) kilon tuntumassa, mutta täkäläinen ruokavalio ja ulkoharrastusten puute nostivat painoa. Pelaan nyt täällä jääkiekkoa(kyllä, jopa täällä voi pelata jääkiekkoa...:cool:) joten toivottavasti tuo paino tuosta rupeaa pikkuhiljaa taas putoamaan.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Taitaa muuten olla niin, että suomalaisten keskipituus kasvaa koko ajan. Sekä naisten että miesten osalta. Aina on oleva hyvin lyhyitä ja hyvin pitkiä ihmisiä, mutta nämä "keskiluokkaan" kuuluvat 170-185 -senttiset venyvät venymistään sukupolvien vaihtuessa. Vaikkapa 1900-luvun alussa suomalaiset olivat suurimmaksi osaksi aika tappeja verrattuna nykypäivään :rolleyes:
 
Ylös Bottom